Draudimą reklamuoti kriptovaliutas „Facebook“ buvo pritaikę prieš mažiau nei pusmetį.
Pagal atnaujintas taisykles, norėdamos „Facebook“ reklamuoti kriptovaliutas, bendrovės turės gauti socialinio tinklo patvirtinimą bei įrodyti, kad turi licencijas arba prekiauja virtualiųjų monetų biržose.
„Turint omenyje šiuos apribojimus, ne visi, kurie nori reklamuotis, galės tą padarytį“, – pranešime teigė „Facebook“ produkto vadybos direktorius Robas Leathernas (Robas Ledernas).
„Bet mes klausysimės atsiliepimų, stebėsime, kaip gerai veikia tokia politika bei toliau tirsime technologiją, kad prireikus galėtume taisykles pakeisti“, – pridūrė jis.
„Facebook“ ir kitos internetinės platformos per pastaruosius metus ėmėsi kovoti su kriptovaliutų ir su jomis susijusių verslu reklama.
Praktiškai nereguliuojama ir itin nepastovi virtualiųjų valiutų rinka yra plačiai pagarsėjusi dėl joje vykdomo sukčiavimo masto.
Tačiau reklamuoti ICO – plačiai startuolių naudojamą finansavimo pritraukimo būdą – socialiniame tinkle toliau bus draudžiama.