Anot pranešimo, pardavimų pajamos per metų ketvirtį, pasibaigusį birželio 11-ąją, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu metais anksčiau, išaugo 5,2 proc. iki 20,23 mlrd. JAV dolerių. Organinis įplaukų augimas siekė 13 procentų.
Nors bendras grynasis pelnas sumenko nuo 2,36 mlrd. iki 1,43 mlrd. dolerių, arba nuo 1,70 iki 1,03 dolerio akcijai, atmetus vienkartinius veiksnius, pelnas akcijai ūgtelėjo nuo 1,72 iki 1,86 dolerio.
Volstryto analitikai pranašavo kuklesnius rezultatus – 19,51 mlrd. dolerių įplaukas ir 1,74 dolerio akcijai suderintą pelną.
Gėrimų pardavimų Šiaurės Amerikoje pajamos sumažėjo 1 proc. iki 6,12 mlrd. dolerių, o lengvų užkandžių – išaugo 14 proc. iki 5,18 mlrd. dolerių. Įplaukos Lotynų Amerikoje šoktelėjo 23 proc. iki 2,42 mlrd. dolerių, Pietų Azijos, Artimųjų Rytų ir Šiaurės Afrikos rinkoje – 6 proc. iki 1,7 mlrd. dolerių, Kinijoje, Ramiojo vandenyno regione, Australijoje ir Naujoje Zelandijoje – 3 proc. iki 1,12 mlrd. dolerių, tuo tarpu Europoje – sumenko 8 proc. iki 3,02 mlrd. dolerių.
„PepsiCo“ padidino pajamų organinio augimo per visus šiuos savo finansinius metus prognozę nuo 8 proc. iki 10 proc., bet suderinto pelno akcijai prognozės nepakeitė – 6,63 dolerio.
Nuo 2022-ųjų pradžios „PepsiCo“ rinkos kapitalizacija sumažėjo beveik 2 proc. iki 237,7 mlrd. dolerių.