Prekybos plotų plėtros poreikį toliau judins stambių Švedijos prekės ženklų - "H&M" ir "Ikea" atėjimas į Lietuvą. Tiesa, tai paskatins ir kitų garsių prekių ženklų, pavyzdžiui, Ispanijos mados prekybininkės "Grupo Cortefiel", įsikūrimą šalyje.
Tokias prognozes antradienį pristatė finansų ir nekilnojamojo turto konsultacijų bendrovės "Newsec/Re&Solution" tyrimų ir analizės paslaugų grupės vadovas Baltijos šalims Mindaugas Kulbokas.
"Pagrindinėse didmiesčių gatvėse patrauklių prekybos plotų jau trūksta. Prekybos plotų plėtros poreikį toliau judins stambių Švedijos prekės ženklų - "H&M" ir "Ikea" - atėjimas į Lietuvą šių metų trečiąjį ketvirtį. Šios įkurtuvės taip pat kuria pasitikėjimą Lietuva ir skatina kitų garsių prekių ženklų atėjimą", - spaudos konferencijoje kalbėjo jis.
M. Kulbokas pažymėjo, jog "H&M" įsikūrimas daugelyje prekybos vietų simbolizuoja, jog tai yra paskaičiuotas, pamatuotas žingsnis, o prekės ženklo plėtra yra savalaikė ir tikslinga.
Naujienų agentūros ELTA paklaustas, kokie prekybos ženklai yra suinteresuoti įsiliejimu į Lietuvos rinką, M. Kulbokas paminėjo ispanų "Grupo Cortefiel", tačiau, jo teigimu, svarbiausias akcentas šioje vietoje turi būti skirtas žinutei, skirtai pasaulinei bendruomenei, jog šalies rinka yra patikima.
"Tai yra gera žinia, pasiųsta prekybininkams - mes pasitikime, mes ateiname. Kas ateis iš paskos? Ženklų yra daug, o atsakyti, kas bus pirmas, reikštų spekuliavimą - nenorėčiau konkrečiai įvardinti. Svarbiausia šioje vietoje - uždegta žalia šviesa naujiems projektams", - kalbėjo M. Kulbokas.
Jis, kalbėdamas apie prekybos plotų segmentą, pažymėjo, jog jame įvyko revoliucija - blogus pakeitė labai geri.
"Šie metai pasižymės ne naujų prekybos centrų statyba, o esamų didžiųjų centrų plėtra", - pastebėjo jis.
Šiuo metu Lietuvoje tūkstančiui gyventojų tenka 584 kv. metrai prekybos ploto, Latvijoje - 685 kv. m, Estijoje - 765 kv. metrai.