Tačiau alaus „Heineken“, „Amstel“ ir „Sol“ bei sidro „Strongbow“ gamintoja perspėjo dėl su infliacija susijusio neapibrėžtumo.
Antra pagal dydį alaus darykla pasaulyje, nusileidžianti tik „AB Inbev“ pranešė, kad per pirmuosius šešis 2022 metų mėnesius jos grynasis pelnas siekė 1,27 mlrd. eurų (1,29 mlrd. JAV dolerių ) ir buvo 22,3 proc. didesnis nei analogišku laikotarpiu prieš metus.
Bendrovės vadovas Dolfas van den Brinkas teigė, kad „Heineken“ pardavimai atsigavo Europoje ir Azijoje, „vartotojams grįžus į barus, o paklausa išliko atspari, nepaisant didėjančio infliacinio spaudimo vartotojų disponuojamoms pajamoms“.
Bendrovės duomenimis, pirmąjį pusmetį pardavimai siekė 16,4 mlrd. eurų ir buvo 37 proc. didesni.
Bendrieji alaus pardavimas išaugo 7,6 proc., aukščiausios kokybės alaus – 10,2 procento.
Šalys visame pasaulyje susidūrė su sparčiai augančia infliacija, ekonomikai atsinaujinant po COVID-19 pandemijos, o energijos ir maisto kainos toliau kyla nuo to laiko, kai Rusija vasario mėnesį užpuolė Ukrainą.
„Heineken“ perspėjo apie „precedento neturinčio gamtinių dujų kainų lygio ir prieinamumo“ poveikį, ypač Europoje, didžiausioje bendrovės rinkoje.
„Ir toliau susiduriame su neapibrėžtomis vartotojų ir verslo perspektyvomis“, – pažymėjo D. van den Brinkas.