• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvoje dažniausia eismo įvykių priežastis yra viršytas leistinas maksimalus važiavimo greitis, pranešime žiniasklaidai pastebi „Via Lietuva“.

Lietuvoje dažniausia eismo įvykių priežastis yra viršytas leistinas maksimalus važiavimo greitis, pranešime žiniasklaidai pastebi „Via Lietuva“.

REKLAMA

Tokių eismo įvykių pasekmės – žuvę ar sunkiai sužalojami žmonės. Vis dėlto, nepaisant skaudžių pasekmių, beveik 9 iš 10 vairuotojų valstybinės reikšmės keliuose Lietuvoje yra linkę viršyti greitį keliuose.

Tokie rezultatai gauti šiais metais „Via Lietuva“ užsakymu atliktos reprezentatyvios visuomenės nuomonės apklausos metu.

„Saugumo keliuose didinimas yra svarbiausias mūsų prioritetas. Tam, kad kuriama ir vystoma valstybinės reikšmės kelių infrastruktūra būtų saugi – diegiame įvairias eismo saugumo inžinerines priemones bei rūpinamės kritinės būklės kelių infrastruktūros atnaujinimu.

Šiais metais valstybinės reikšmės kelių tinkle jau vykdomi ar planuojami pradėti 30 tiltų ir viadukų remonto darbai, tvarkomi didžiausio eismo intensyvumo ir blogiausios būklės kelių ruožai, pertvarkomos ir naujai įrengiamos pėsčiųjų perėjos, įrengiami greičio mažinimo kalneliai, tiesiami dviračių ir pėsčiųjų takai“, – pranešime cituojama „Via Lietuva“ generalinis direktorius Marius Švaikauskas.

REKLAMA
REKLAMA

Įvardijo, kur daugiausia vairuotojų viršija greitį

Pagal šiais metais sausio mėnesį atlikto vairuotojų elgsenos tyrimo rezultatus, tik 11 proc. vairuotojų nurodo, kad važiuodami valstybinės reikšmės keliais niekada neviršija leistino maksimalaus važiavimo greičio.

REKLAMA

Didžiausia dalis nurodžiusių niekada neviršijantys greičio valstybinės reikšmės keliuose gyvena Šiaulių apskrityje (19 proc.), mažiausia – Vilniaus apskrityje (8 proc.).

Remiantis atlikta apklausa, teigiančių, kad greitį viršija labai dažnai – nurodo 9 proc. respondentų. Didžiausia tokių vairuotojų dalis – Vilniaus apskrities gyventojai (12 proc.). Mažiausia – Panevėžio apskrityje gyvenantys respondentai (5 proc.).

REKLAMA
REKLAMA

Net 83 proc. apklaustųjų nuomone, dažniausia eismo įvykių priežastis – neatsakingas eismo dalyvių elgesys bei Kelių eismo taisyklių nesilaikymas (KET), tačiau tik 11 proc. laikosi taisyklių, t. y. niekada neviršija leistino maksimalus greičio.

Apklausos duomenimis, rinktis saugų važiavimo greitį vairuotojus skatina eismo įvykio baimė (46 proc.), keliuose įrengti greičio matuokliai (36 proc.), baimė prarasti vairuotojo pažymėjimą (27 proc.).

tv3.lt

Fariziejai atsipeikėkit - mašinos techniškai saugesnės, yra saugos diržai, stabdžių sistemos modernios. Tai kodėl Kaune vakariniame aplinkelyje greičio ribojimas 90, o nuo IX forto link Megos greičio ribojimas 110. O tokių nepamatuotų ribojimų kur vietoj 70 , ribojama 50. O kaip spūstys ir tai greičiau nevažiuoti. Klausimas kokiu paros metu dažniausiai viršijami greičiai, kuriuose ruožuose dažniausiai viršijamas.
Cia tik irodymas kad zenklai sustatyti neadekvaciai, greicio ribojimai nesamoningi, o trikojai statomi vietose kur tokie nesamoningi zenklai sustatyti, kad numelzt daugiau pinigu. Visada nezymetu mentu masinu ir radaru reforma parode, kad cia nieko susijusio su jusu saugumu nera - eilinis pinigu traukimas is zmoniu.
tik kas desimtas turetu tureti teise vairuoti. Elementari matematika
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų