Sekėjai yra tie žmonės, kurie paspaudžia paskyrai mygtuką „patinka“. Tai padarius paskyros pranešimai nuolat pasirodo vartotojo laiko juostoje.
Kuo žmogaus ar įmonės paskyra turi daugiau sekėjų, tuo didesnę auditoriją pasiekia jų publikuojami įrašai.
Tą pastebėjo ne vienas žinomas Lietuvos influenceris, jų sekėjų skaičius sumažėjo iki mažiau nei 10 tūkst. Nors iki šiol jų būdavo ir kelis ar šimtus kartų daugiau.
Sumažėjusį sekėjų skaičių patyrė daugelis žinomų veidų – pvz., pradedant žurnaliste Renata Šakalyte-Jakovleva ir baigiant Ukrainos prezidento administracijos patarėju Oleksijumi Arestovyčiumi. Visų jų sekėjų skaičius susitraukė iki mažiau nei 10 tūkst, nors iki šios nakties buvo skaičiuojami šimtais tūkstančių ar milijonais.
Kaip skelbia „The Daily Star“, tai globalus reiškinys. Jis neaplenkė net ir paties „Facebook“ įkūrėjo Marko Zuckerbergo paskyros. Per pastarąją naktį ją sekančių vartotojų skaičius sumažėjo nuo 100 mln. iki 9995.
Pasak JAV žiniasklaidos pranešimų, tai gali būti susiję su „Facebook“ politika naikinti netikras paskyras.
Praėjusią savaitę didžiausi Amerikos leidiniai taip pat pastebėjo itin sumažėjusį jų paskyrų sekėjų skaičių.
Tai patyrė tokios žiniasklaidos grupės, kaip „New York Times“, „Washington Post“, „USA Today“ ir daugelis kitų.
Kol kas bendrovė „Meta“, valdanti „Facebook“ ir kitus tinklus, oficialiai nepakomentavo incidento, dėl ko sumažėjo daugelio paskyrų sekėjų skaičius.