Į tv3.lt redakciją kreipėsi skaitytojas Erikas susidūręs su nemalonia situacija vienoje iš „Neste Lietuva“ automatinių degalinių Vilniuje.
Vyras pasakojo, kad ketino įsipilti degalų, tačiau po bandymo atsiskaityti kortele sistema sugedo – pinigai buvo nuskaičiuoti, tačiau kuro užsipilti nepavyko.
„Man viską atlikus tinkamai, ir, tikėtina, kad dėl pačios degalinės programinės įrangos galimo epizodinio sutrikimo man nuo kortelės pinigus nuskaičiavo, bet degalų neįpylė.
Kolonėlės terminalo ekrane pasirodė užrašas, kad operacija nutraukta. Ir lyg to būtų negana, tai ir operacijos čekyje buvo fiksuotas įrašas, kad operacija nutraukta ir pinigai nenurašyti. T
ačiau faktiškai buvo visiškai priešingai, nei bylojo kvitas. Aš buvau priverstas už degalus susimokėti ir antrą kartą“, – pastebėjimais dalijosi skaitytojas.
Po šio įvykio vyras susisiekė su „Neste“ klientų aptarnavimo centru ir sulaukė atsakymo, kad pretenzija yra užregistruota ir reikia laukti sprendimo. Visgi tikslaus termino, kada kažkoks sprendimas bus priimtas, įmonė nenurodė.
„Ką daryti tam klientui, kuris, tarkim, turi ribotą kiekį pinigų ir juos jau nuskaitė, tačiau degalų taip ir neįpylė? Ir kaip tada žmogui grįžti namo, jei degalai baigiasi?
Galiausiai – kodėl kvite rašoma, jog pinigai nenurašyti, kai iš tikrųjų jie nurašyti? Įdomu kas man, tarkim, nutiktų, jei aš išvykčiau iš degalinės už kurą nesumokėjęs? Ar tam degalinių tinklui pakaktų vien to, jei pasakyčiau, kad kažkada sumokėsiu“, – situacija piktinosi ir klausimus kėlė vyras.
Pasak jo, jis iki šiol nesulaukia konkrečios informacijos nei iš degalinės atstovų, nei iš jo naudojamo „Swedbank“ banko.
Situaciją pakomentavo ir bendrovės atstovai
Portalui tv3.lt susisiekus su „Neste Lietuva“ atstovais, jie nurodė, kad labai apgailestauja dėl nemalonios kliento patirties, tačiau plačiau situacijos nekomentavo.
Visgi „Neste Lietuva“ pabrėžė, kad valdo 86 automatinių degalinių tinklą, kurios veikia tokiu principu: klientui pasirinkus degalų kiekį ir pradėjus piltis degalus, kliento bankas rezervuoja atitinkamą sumą, skirtą atsiskaityti už degalus.
O galutinė nuo kliento kortelės nuskaičiuojama suma, jų teigimu, visada nustatoma pagal faktinį įsipiltų degalų kiekį.
Bendrovės atstovai nurodė, kad su tokiomis situacijomis susiduria itin retai, o procesui nutrūkus, klientui pinigai nuskaičiuojami nebūna.
„Atvejų, kai degalų pylimas yra nutraukiamas, o pinigai vis tiek rezervuojami, pasitaiko itin retai.
Jei klientas mokėjimo terminale pasirenka sumą ir degalų pylimo procesas dėl kokių nors priežasčių nutrūksta, kvite matoma rezervuota suma yra panaikinama“, – pabrėžė „Neste Lietuva“.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!
Reikalauju "SElMO narių" kreiptis į "KONSTITUCINĮ TEISMĄ" dėl išaiškinimo ar NEKILNOJAMO TURTO "mokestis" neprieštarauja "LR KONSTITUCIJAI". - Kodėl tokio reikalavimo nekelia: ĄŽUOLAS, ŠIMAITIS, VAIŠVILA, GAJAUSKAITĖ ir kiti, įskaitant JŪS gerb. skaitytojai?
#BoikotasNePirmoBūtinumoDalykųIkiBusPanaikintasNT“mokestis“Apskritai
.,