Konkurencijos ir rinkų priežiūros tarnyba (CMA) savo pranešime pridūrė nutraukusi tyrimus abiejų bendrovių atžvilgiu nusprendusi, kad atitinkamo įstatymo nuostatos nėra pakankamai aiškios.
„CMA padarė išvadą, kad įstatymas nesuteikia keleiviams pakankamai akivaizdžios teisės į grąžinamąsias išmokas šiomis neįprastomis aplinkybėmis, kad būtų galima pagrįsti tolesnį bylos nagrinėjimą“, – sakoma jame.
Birželio mėnesį reguliuotoja pradėjo tyrimą, siekdama įvertinti, ar minėtos oro linijų bendrovės pažeidė įstatymus, nesutikdamos grąžinti pinigus už skrydžius, kurių nebuvo galima atlikti pandemijos metu.
„Vartotojų apsaugos įstatymas numato, kad keleiviai turi teisę į grąžinamąsias išmokas, kai oro linijų bendrovė atšaukia skrydį, nes įmonė negali teikti sutartų paslaugų“, – ketvirtadienį pridūrė CMA.
„Tačiau jame aiškiai nenurodyta, ar žmonėms turėtų būti grąžintos lėšos, kai jų skrydis yra suplanuotas, tačiau jiems teisiškai draudžiama juo skristi,“ – sakoma pranešime.
Reguliavimo institucija pridūrė, kad ji nesiims tyrimo, nes teisminis nagrinėjimas užtruks daug laiko, o rezultatas bus „nevienareikšmis“.
Abi oro linijų bendrovės palankiai įvertino reguliuotojos sprendimą.
Visgi vartotojų žurnalo „Which? Travel“ redaktorius rezultatus apibūdino kaip „nuviliančius“.
„Labai nesąžininga, kad keleiviai buvo priversti sumokėti už įstatymų laikymąsi ir visuomenės sveikatos apsaugą likdami namuose, o „British Airways“ ir „Ryanair“ buvo leista išlaikyti grynuosius pinigus, gautus už skrydžius, kuriais žmonės teisiškai negalėjo pasinaudoti.“