UAB "BIOK laboratorija" pardavimo apimtys 2012 m. augo sparčiau nei planuota - beveik 16 proc. ir pasiekė 16,1 mln. litų.
Pastaruosius aštuonerius metus įmonės pardavimo apimtys išaugo daugiau nei 4 kartus.
Bendrovės direktorius Linas Čereška įmonės sėkmę grindžia nuoseklia verslo strategija, investicijomis į inovacijas ir aukštais kokybės reikalavimais.
"Galime pasidžiaugti, kad pirmieji ir, mūsų žiniomis, vieninteliai Lietuvoje iš kosmetikos gamintojų įsidiegėme geros gamybos praktikos (GMP) standartą. Atlikus būtinus gamybos procesų patobulinimus, gautas ISO 22716:2007 sertifikatas", - džiaugėsi jis ir pridūrė, jog 2012 m. vien į gamybos modernizavimą įmonė investavo beveik 1 mln. litų.
L. Čereška atskleidžia įmonės planus išlaikyti ambicingą augimą ir šiais metais - plėtoti gaminių eksportą bei vietos rinkai pristatyti naujus produktus.
"Neabejotinai, atlikti sprendimai padidino tiek "BIOK laboratorija", tiek ir visos šalies kosmetikos pramonės tarptautinį konkurencingumą. Todėl artimiausiais metais planuojame stipriai plėtoti mūsų gaminių eksportą", - sakė jis.
"BIOK laboratorija" valdo prekės ženklus "Rasa", "Aras", "Margarita", "Thai" ir "Ecodenta", kuria ir gamina daugiau nei 170 skirtingų veido, kūno ir plaukų priežiūros bei burnos higienos priemonių.
Šiuo metu įmonėje dirba 50 darbuotojų.