Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
po 1981 metu benzinas kainavo labai brangiai: 30 ir 40 kp. Perskaičiavus pagal dabartines kainas, laikant, kad 1500 eur atitinka 150 rubliu, tai dabartinem kainom butu 3-4 eur. O imdavo 2-3 kartus daugiau. Zigulys tai tik važiuojant užmiesty ant 80 imdavo 8 litrus, mieste 11-12. Volgos ir nivos dar daugiau. Niekas tokiu net nenorėdavo. Važinėjimas sovietmečiu buvo prabanga. O automobiliu kainos buvo kosmines lyginant su dabartim. Dabartines kainas reiktu dauginti iš 2-3. Todėl reikėjo taupyti nori nenori ir taisytis patiems. Masinu detaliu kainos skaičiuodavosi sveikais mėnesio atlyginimais. Kas čia rašinėja nesamones kaip buvo viskas gerai.
O dar bobas vatą į pyzdas kišdavosi bo tampaxų nebuvo, ir nieko visai būdavo.
@Jo jo tu geriau paliging Smetonos Lietuva su Tarybu Lietuva
Vel straipsnis runkeliams ubagamas apie sovietiny roju cia visi komentuoja, kai dabar patys visa tai susikure...o ruskiai net negalvokit vel pavergti LT...nors gerb. Putinas baigia uzimti Ukraina...LOL
@Camel jeigu nori pamatiti runkeli, pasiziurek i veidrodi, ir skirk fasistine rusija nou socialistines sajungos
Sutinku aš čia su visų komentarais ir tie tie ,kurie rimtai samprotauja,teisūs,net vieno niekas nenuneigsit,TADA mes net minties netūrėjom,kad bus karas,kad mums gręsia karas,niekas mūsų kasdien karu nebaugino.Ginklavosi,darė ką valstybei reikia,gal ir klydo,bet niekas paprasto žmogaus negąsdino,nekraupino,o vis tikino ,kad mes saugūs,kad karo nebus
O tai taupumas,kažko mokėjimas ir gebėmimas,dabar jau yra blogybė?
Automobilį turiu nuo 1970 metų,teko važinėti kelių markių tarybiniais.Nu čia biski nugrybauta į lankas.Naujiems automobiliams buvo autoservisai,pvz žiguliams Toljačio servisas Alytuje ir pan. O šiaip neapsimokėjo į servisus dėl menkniekio vžiuoti,nes tikrai visi vairuotojai mokėjo ne tik vairuoti,tai yra vairą sukioti,bet ir automobilį taisyti,privalu buvo,o kr detallės tada tiko daugumi utomobilių,tikrai iš gaziko į moskvičių įdėdavo.Tepalų tikrai po kelis kartus nenaudodavom,su padangom buvo sunkiau,naudodavom taip vadinams resturuots,bet dėl to po ravus nesivartėm daugiau kaip dabar su pritaikytom visiems atvejams padangom
@Amžėjanti Gal papasakozi kur detales nusipirkt galima buvo,ogi Aleksoto turguj kai variklio tarpinė kainavusi 2,5rublio kainavo 25 rublius.O gal dar ir padangų naujų parduotuvėse buvo gal pameni,net nežinojom kad yra vasarinės ar žieminės padangos jei šniūrai dar nesiardo reiškia geros.Nieko baisesnio už rusiškas mašinas dabar net nesugalvosi.Uošvis žiguliui variklį forsavo kad pigesni benzą pilt galėtų tai rijo po 15 litrų.Kokius blėnis komentuojat ir dauguma tik paveiksliuke tas mašinas matę.
@R. Tai forsavo ar deforsavo Gudruti
Niekas netaupe to kuro, nes dvidesim litru kanistro bendzo nelabai kas uz tris rublius noredavo pirkt, nes jo buvo pilna.
@Vairuotojas Ką reiškia pilna,kur balose pilna ar kur.Ir nereik knist proto prie tuometinių pajamų ndbuvo jau taip ir lengva važinėt tuo labiau kad tos mašinos ėdė pakankamai daug.
Nu jo. Geros mašinos tada važiuodavo 100 000 km ir reikėdavo varikliui kapitalinio, o benzinas kainavo 40 kap ir už 70 rublių atlyginimą išeidavo 175 litro kai dabar už minimuma 400 litrų. Sėkmės gyvenime komentuotojau
@Algis benzinas buvo 15 kap o ne 40, ir atliginimas prasidedavo nuo 150 rubliu
@faktai Atlyginimas nuo 60 rublių valytojai ar laukų darbininkei.
@ARA 10 kiaušinių SSRS kainavo 1,1-1,3 rublio. - Tai 1 % atlyginimo, litras pieno - 22-24 kapeikos. Tai 0,2 % atlyginimo.
Norint apipavidalinti ar įrengti butą, reikėjo išleisti pasakišką sumą pinigų.
SSRS už kelnes reikėjo mokėti 30 rublių, o už batus - dar 45 rublius, iš viso 65 proc. vidutinio mėnesinio atlyginimo.
Paprastas vyriškas kostiumas, kaip ir žieminis paltas, kainavo pusantro atlyginimo - 178-189 rublius
. Už batus reikėjo mokėti 70 rublių (60 % atlyginimo).
Baldai taip pat buvo brangūs - už sofą-lovą ar spintą reikėjo mokėti beveik du atlyginimus.
@jojo Ir ant ko tu či joji? O žinai,kad aš už 4 kambarių koopertinį butą mokėjau kas ketvirtį 22,5 rublio,kaip dabar,kad būtų paskolą?
@ARA Kiek dabar gauna valytoja ar lauku darbininke ir kada uz tuos gaunamus daugiau galejai nupirkt?.
Kaip gerai kaip gyveno Lietuva prie CCCP niekad taip gerai nebegyvens, kas buvo sukurta viska isvoge, keliai byra, tiltai griuva, gelezinkeliai braska, klaipedos uostas merdi, mszeikiai atiduoti, atomine draskoma, zemes ukis bankam praskolintas, miskai kertami plynai simtais hektaru, Lietuva liko plika basa kai baigsis evrosojuzo pinigai baigsis ir Lietuva nes nieko savo NEBETURIM
P.S.jus nieko neturesit ir busit laimingi
@ARA Laukų darbininkė tūrėjo dar daržų,pievų,augino kiaules ,gyvulius,paukščius,laikė karves...parduidavo turguje,nes tava buvo turgūs,o ne prekyvietės...
@faktai 15 kap,tai jau buvo vėliau,prieš atgimimą,važinėjom po 8 kapeikas ir juokavom ,kad limonadas brangiau,10 kapeikų
@Algis O kapitalinis variklio remontas kainuodavo 30-50 rublių,ir vėl gali lėkti kitus 100 000km
@Algis Super buvo kaskart žiemą prieš važiuojant vandens karšto iš namų atsinešdavom ir į radiatorių pylėm nes antifrizas bųvo svajonė.O nudipirkom fordą tai savaitę ieškojom kur užvedi.o rankeną įkišt.Dabartiniai vairuotojai net nežino kas tai per daiktas.
čia ne dauk parašyta apie mašinas ir taupumą , sovietmečiu mašinos buvo remontuojamos , o dabartinės mašinos yra neremontuojamo -tl važiuoji kol važiuoja o sustojo reikia visą išardyti kad ką nors pataisytum , dabrtinės mašinos popirinės , taip kad jos patogios ir greitos iki pirmos avarijo nors ir ne rimtos , o toliau į savartyną , dabar kaltiname vairuotojus kad greitai važiuoja kad girti ir dauk žūsta , tai reškia mašinos ne saugios , ir jos yra per bangios , už štampuota daikta ir 0,4 mm skardos gabalą ir plastiką tokia kaina ,, eropa yra nusigybenusi - rusiškos buvo geros pagal laikmetį - o dabar europa savo( kokybe) lenkia kiniją indiją rusiją-- pažiūrėkite į JAV automobilius ir tvirtos ir galingos ir saugios o skardos nuo 1 mm iki 1,4 mm tai lengvų mašinų jos avarijos atvieju apsaugo žmogų-- tad nereikia daryti reklamos apie europos automobilių kokybę bei jų remontą - vienu žodžiu štampofkė iki pirmo sustojimo - ir dar pasikartosiu kainos kainos tik pagal blizgesį - ir barbę išpuoši išblizgini irgi graži tik lentynoje o naudojime gyvenime šlamštas -- tai va ir prėjome ir plitikoje ir realeme gyvenime europje prie šlamšto
@FORD vairuotojas Cccp buvo nesaugios. Avarija mašina kone sveika 5 žuvę. Iš pradžių darė tvirtas. Bet jose daug žūdavo. Po to sumastė kad turi glamžytis. Per vavarijas daug užspausdavo. Dabar daro kad glamžytųsi priekis.
@ARA Eik eik ,štukoriau tu,aš nuo 1978 metų vairuoju,papuoliai Latvijoj į stiprų auto ivykį,atvykę miliciininkai pasakė,nu ir nu iš 7 lavonu,pagal įvykio stiprumą,nei vieno sužeisto,ir dar iš Latvijos 500 km namo parvairavau,tai tokios ten buvo tos nestiprios mašinikės.
Rusiški automobiliai buvo tragiškos kokybės. Jei nusipirkdavai naują automobilį iš gamyklos, tai pirmas dalykas, ką turėdavai padaryti, buvo visų varžtų patikrinimas - turėdavai pasiimti įrankius ir patikrinti, ar visi varžtai priveržti.
@važtų daveržimas -- žiūrint kokį automobilį -- lengajeme ne tiek tų varštų sukvežimije daugiau , bet buvo galima priveršti ir prie varštų bvo galima lengvai prieiti , o dabar PAV, kam ardyti visą mašyną kad preitum prie audi variklio tvirtinimo varšto ir važiuoji ir ne pameti arba į servisą ir sumoki už vieno varšto pakeitimą 150 eurų na va toks skirtumas - ar namuose pats patikrini ar servise už pinigus jokio skirtumo tik skirtumas piniguose ir piniginėje- pliginkime tuos metus ir dabartinius -- dabartinės mašinos yra kaip kosminiai laivai trumpo laiko naudojimo - o moteriškos kojinės irgi iki pirmo iplišimo taip ir dabartiniai automobiliai
@MAN vairuotojas Nori kad auto plauktų, būtų komfortas mokėk. Pirk su cccp laikų pakaba ir navarotais.
@važtų daveržimas kaip Boingas
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų