Sėkmingai metus baigė ir karinis kompanijos padalinys, pristatęs įvairių šalių karinėms oro pajėgoms 29 lėktuvus.
"Galime didžiuodamiesi teigti, kad tai buvo fantastiški metai. Mes perdavėme klientams rekordinį skaičių lėktuvų, o tai byloja apie didėjantį mūsų darbo efektyvumą ir pasitikėjimą mūsų produkcija rinkoje", - pareiškė "Airbus" vadovas Fabrisas Brežjė (Fabrice Bregier).
Kaip teigiama "Airbus" pranešime spaudai, lėktuvų gamybos apimtys didėja jau 11 metų iš eilės. Šiais metais kompanija planuoja padidinti pristatytų užsakovams lėktuvų skaičių iki 600 ir jau pasamdė papildomai apie 5 tūkst. darbuotojų.
2012 metas "Airbus" sulaukė 914 lėktuvų užsakymų, beveik pusantro karto daugiau už planinį rodiklį (650). Grynosios "Airbus" užsakymų apimtys (atsižvelgus į užsakymų atšaukimus) praėjusiais metais buvo 833 lėktuvai už bendrą 96 mlrd. dolerių sumą - iš jų 739 A320 šeimos lėktuvai.
Tačiau nepaisant šių pasiekimų, "Airbus" nepavyko išsaugoti didžiausios pasaulyje aviacijos technikos gamintojos statuso. Lyderės poziciją perėmė JAV koncernas "Boeing", sugebėjęs pristatyti užsakovams 601 lėktuvą ir gauti dar 1 tūkst. 203 lėktuvų užsakymus.
Beje, 2013-ieji "Boeing" bendrovei prasidėjo nesėkmingai. Po to, kai buvo pranešta apie problemas eksploatuojant "Boeing 787 Dreamliner" lėktuvus, priklausiančius Japonijos oro linijoms "All Nippon Airways (ANA) ir "Japan Airlines", Europos aviacijos saugos agentūra ir JAV federalinė aviacijos administracija nutarė laikinai pristabdyti šio tipo lėktuvų naudojimą. Toks sprendimas beveik beprecedentis: pastarąjį kartą analogiškas draudimas JAV buvo paskelbtas 1979 metais.