Pasak bendrovės pranešimo šių metų pradžioje į tinklo parduotuves grįžusi akcija yra mėgstama pirkėjų – ja pasinaudoja apie 30 proc. akcijos sąlygas įvykdžiusių klientų.
Akcija taikoma galutinei pirkinių krepšelio sumai – jau pritaikius visas tuo metu galiojančias nuolaidas ir tik pasinaudojus „Ačiū“ kortele.
„Su „Ačiū“ kortele kasdien apsiperka apie 300 tūkst. klientų ir tai mus įpareigoja nuolat peržiūrėti kortelės teikiamas naudas, jas plėsti ir tobulinti.
Pastebėjome, kad didesnį apsipirkimą suplanavę klientai dažnai atėję prie kasos mėgina jį išskaidyti į kelis pirkinių krepšelius, kad už 1 centą galėtų įsigyti daugiau prekių“, – pranešime cituojama „Maxima“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.
Lojalumo kortele „Ačiū“ naudojasi daugiau nei 1,9 mln. klientų, skaičiuoja bendrovė.
Prekybos tinklas primena apie dar vieną lojalumo kortelės naudą – galimybę kaupti „Maximos“ pinigus bei jais padengti iki 99 proc. apsipirkimo sumos. Kiekvieną kartą panaudojus „Ačiū“ kortelę, sukaupiamas 1 proc. nuo pirkinių sumos.
Dar daugiau – apsiperkant naujai atidarytose parduotuvėse, visą mėnesį nuo įkurtuvių kaupiami 5 proc. nuo pirkinių krepšelio sumos.
Sukauptų pinigų likutį paprasta stebėti tiek asmeninėje „Ačiū“ paskyroje, tiek ir mobiliojoje programėlėje, kurioje kartu pateikiamos ir galiojančios nuolaidos bei pasiūlymai. Taip pat pinigų likutį galima pamatyti apsipirkimo kvite.
„Ačiū“ lojalumo kortelė yra tiek padėka, tiek naudų garantas mūsų lojaliems pirkėjams, kurie nuolat ateina apsipirkti į „Maximos“ parduotuves. Kas mėnesį besinaudojantiems „Ačiū“ kortelėmis yra pervedama net 1,8 mln. eurų vertės „Maximos“ pinigų“, – nurodo I. Trakimaitė-Šeškuvienė.