• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
Partnerio turinys
Turinys paruoštas bei kontroliuojamas projekto partnerio

Kaip užmegzti ryšį su vartotoju? Tai klausimas, kylantis kiekvienam, siekiančiam sėkmingos ir efektyvios reklamos, kuri pasiektų norimus rezultatus. Šiandien vartotojams svarbu ne tik prekės ar paslaugos kokybė, tačiau ir įmonės įvaizdis bei komunikuojamos vertybės. Ypač tai aktualu Z ir Y kartoms – įmonėms, kurios aiškiai komunikuoja savo tikslus ir vertybes bei atkreipia dėmesį į tai, kas svarbu šių kartų vartotojams, pavyksta užmegzti ryšį su potencialiais klientais, skatinti jų lojalumą. O vienas svarbiausių aspektų šiandien – tvarumas. Reklamos pasaulis – ne išimtis.

Kaip užmegzti ryšį su vartotoju? Tai klausimas, kylantis kiekvienam, siekiančiam sėkmingos ir efektyvios reklamos, kuri pasiektų norimus rezultatus. Šiandien vartotojams svarbu ne tik prekės ar paslaugos kokybė, tačiau ir įmonės įvaizdis bei komunikuojamos vertybės. Ypač tai aktualu Z ir Y kartoms – įmonėms, kurios aiškiai komunikuoja savo tikslus ir vertybes bei atkreipia dėmesį į tai, kas svarbu šių kartų vartotojams, pavyksta užmegzti ryšį su potencialiais klientais, skatinti jų lojalumą. O vienas svarbiausių aspektų šiandien – tvarumas. Reklamos pasaulis – ne išimtis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Saulės generuojamą elektros energiją naudojantys lauko ekranai Klaipėdoje ir Šiauliuose

„2go“ lauko ekranai Klaipėdoje ir Šiauliuose – vieninteliai lauko ekranai Lietuvoje, naudojantys saulės generuojamą elektros energiją. Ryški ir matoma žinutė, aukštos kokybės lauko ekranai ir aplinkai draugiška reklama – ko daugiau reikia, kad pavyktų užmegzti ryšį su vartotoju?

REKLAMA

Lauko ekranas Šiauliuose „Didžiausia sankryža“ – tai itin intensyvioje miesto zonoje įrengtas LED lauko ekranas, kurio vidutinis kontaktų skaičius per savaitę siekia 457 000. Reklama transliuojama Žemaitės ir Dubijos gatvių sankryžoje, kur pastebimi dideli transporto priemonių srautai. Aplink sankryžą įsikūrę įvairūs objektai – parduotuvė „Maxima“, populiarus sporto klubas, viešbučiai, degalinė ir t. t. Pro 14 eismo juostų sankryžą, jungiančią centrinę miesto dalį su pietine, vykstama link miesto centro, priemiesčių, Rėkyvos ežero, netoliese susikertančių Šiaulius ir kitus miestus jungiančių kelių. Aukštos kokybės, 32 kvadratinių metrų lauko ekranas didžiausioje sankryžoje Šiaulių mieste – tai didelė auditorija ir matoma reklama.

REKLAMA
REKLAMA

Koks miestas gali būti dar labiau tinkamas kalbėti apie aplinkai draugiškus sprendimus, jei ne uostamiestis Klaipėda? Čia įrengti net du „2go“ lauko ekranų tinklo siūlomi lauko ekranai su saulės baterijomis – „Baltijos prospektas“ ir „Šilutės plentas“. Kaip ir sufleruoja šių LED lauko ekranų pavadinimai, jie yra įrengti didelėse sankryžose. „Baltijos prospektas“ – tai lauko ekranas, stovintis Baltijos prospekto ir Minijos gatvės sankirtoje, netoliese Centrinio Klaipėdos terminalo ir Naujosios perkėlos. Tai ypač aktualu šiltuoju metų laiku, kai į Lietuvos uostamiestį suplūsta poilsiautojai iš visos Lietuvos ir užsienio šalių. Tačiau auditorija reklamai lauko ekrane užtikrinama visus metus – tai intensyvaus eismo sankryža, o netoliese jos įsikūrę įvairūs objektai, tokie kaip „Švyturio“ pramogų arena, Klaipėdos Žvejų rūmai, parduotuvės, viešbučiai ir pan.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

LED lauko ekranas „Šilutės plentas“ stovi Šilutės plento, Statybininkų prospekto ir Lypkių gatvės sankryžoje. Pro ją taip pat važiuoja dideli transporto priemonių srautai; vykstama iš uostamiesčio centro, Centrinio Klaipėdos terminalo, Naujosios perkėlos. Sankryža yra gausiai apgyvendintame uostamiesčio mikrorajone, aplink sankryžą – parduotuvės „Maxima“, „Moki-veži“, mokyklos, darželiai, Draugystės parkas ir t. t.

REKLAMA

Saulės generuojamą elektros energiją naudojantys lauko ekranai „Didžiausia sankryža“, „Šilutės plentas“ ir „Baltijos prospektas“ – tai ne tik didelei auditorijai matoma ir kokybiška reklama, tačiau ir žinutė apie gamtai draugiškus pasirinkimus. Tai galimybė formuoti pozityvias sąsajas su prekės ženklu ir kurti ryšį su vartotoju.

REKLAMA

Skirtingų kartų vartotojų įpročiai, palankiai vertinamos reklamos medijos ir tvarumas

Dėmesys reklamos rinkoje buvo svarbus visada, tačiau šiandien – kaip niekad. Tai lemia vartotojus kasdien pasiekiantys didžiuliai informacijos srautai ir faktas, kad į vartotojų gretas įžengus Z kartai (gimę 1997–2012 metais), prekių ženklai susiduria su potencialiais klientais, kurių dėmesį išlaikyti yra itin sunku. Z karta yra technologijų karta, užaugusi su internetu, išmaniaisiais telefonais, socialiniais tinklais. Nuolatiniame skaitmeninės informacijos sraute augę vartotojai yra pripratę prie dėmesį blaškančių žinučių, reklamų ir t. t., todėl yra linkę prie trumpo, aiškaus, greitai „suvartojamo“ turinio.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Žinoma, kiekvienoje taisyklėje būna išimčių. Tačiau rinką užkariaujant Z ir Y (gimę 1981–1996 metais) kartoms, įmonėms tenka sukti galvą, kaip reklamą pritaikyti būtent jų poreikiams. Vis dėlto patraukti abiejų skirtingų kartų dėmesį galima tinkamai pasirinkus reklamos mediją. Su technologijomis užaugę Z kartos ir be jų savo kasdienybės neįsivaizduojantys Y kartos atstovai pirmenybę teikia reklamai, kuri juos pasiekia ne namuose. Agentūros „Kantar“ vykdytame tyrime nustatyta, kad didžioji dalis Y ir Z kartos vartotojų pirmenybę teikia reklamos ne namuose priemonėms, tokioms kaip reklama ekranuose ar stenduose. Tai lemia noras išsaugoti asmeninę erdvę. Pavyzdžiui, „NCSolutions“ 2023 metų tyrime atskleista, kad 58 % Z kartos atstovų nemėgsta reklamos, kuri įsiterpia į jų žiūrimą ar skaitomą turinį.

REKLAMA

Dar viena, šįkart ne tik Z ir Y kartas, tačiau ir visus vartotojus vienijanti savybė – dėmesys tvarumui. „The Economist Intelligence Unit“ duomenimis, tvarių prekės ženklų paieška internete per paskutinius penkis metus pakilo net 71 %. „McKinsey & Co.” atliktos apklausos duomenimis, 75 % Y kartos atstovų svarsto tvarumo aspektą prieš įsigydami produktą ar paslaugą; prekės ženklo draugiškumą gamtai svarsto 66 % visų įvairaus amžiaus apklaustųjų.

REKLAMA

„2go“ lauko ekranų tinklas – ryški reklama Lietuvos miestuose ir Rygoje

„2go“ lauko ekranų tinklas – tai ne tik vieninteliai Lietuvoje saulės generuojamą elektros energiją naudojantys lauko ekranai Klaipėdoje ir Šiauliuose, tačiau taip pat ryški ir matoma reklama kituose Lietuvos miestuose ir Latvijos sostinėje. Vilnius, Kaunas, Mažeikiai, Alytus, Panevėžys, Marijampolė ir kiti miestai bei Ryga – tai daugiau nei 18 milijonų kontaktų per savaitę, aukščiausios kokybės LED lauko ekranai ir dėmesys.

 

tv3.lt

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų