Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Nesuprantu vieno, ar gaila kelių 10 pinigų sumokėt servisui, tegul patikrina jei nesupranti. Niekada nepirkčiau auto be normalios patikros o LT važinėtos, tuo labiau. Ubagai esam, remontuojam tada, kai jau nevažiuoja. Apie prevencinį aptarnavimą nesam girdėję
Kažkas čia ne taip,suma sutartyje viena,išmokėta dvigubai didesnė,ką pardavėja kankino ,kad viską prieš save sakytų???užsakytas reklaminis straipsniukai,zurnaliugu lygis ,reklamuotoju agentu lygis
Jei pirmos apžiūros nepraėjo ir buvo surašyti defektai, tai kaip pardavėjas to negalėjo žinoti?
Melo kojos trumpos,teismas bravo!
Visiškas beprotis. Kaip galima tokį automobilį parduoti?
va tokie qrwos apšika kitų, kurie prekiauja naudotais atomobiliais verslą. Kai sudedi įš dirbtuvę kokius 35 000 - ventiliacija, šviesos, kranas varikliui, įrankinės, keltuvas, dar nuotėkos ir utilizacija - ir va paskui atsiranda toks šunsnukis, tai pagauti tokį ir jam kokią kinišką bausmę. Svoločius.
Na šiuo atveju panašu, kad įvyko sukčiavimas iš pardavėjo pusės !
@Petriukas
ką jau čia ,,panašu'' - - parduodamas neturi techninės apž. popierių, dar tokio neteko girdėti
Dar ir atbaladot reikėjokad mėlynas pavaikščiotų mėnesį.
Na jo, kartu susimokė nuslėpti mokesčius, bet kai reikia grąžinti, tai jau nori dvigubai, nei užrašė. Kiečiausia, kad pirkėjas iš tų nuslėptų mokesčių nieko negauna, tik potencialias problemas, bet vis tiek laimingas pasirašo.
Parodo koki šlykštūs yra lietuviai, kad iš kito pasityčiot, apgauti... Ir ką laimėjo?
@Darius
Galima pagalvoti, kad kitur pasaulyje automobilių pardavėjai kitokie.
REKLAMA
REKLAMA
Teismas pamokė įžūlų automobilio pardavėją: kitą kartą vilnietis gerai pagalvos