Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Tai viskas būtų ok, tegul ima tą žemę, bet atlygina realią verte kita tokį pat sklypą įsigyti ir ten tokį pat pastatą pastatyti. O kai tau atima tarkim garažą šalia namo, o namas lieka, nuo namo geležinkelis už 25m ir tau po langais didžiule tvora pastatoma, ot gyvenimas smagus tada... ir namo jie neperka, motyvuodami tuo,kad jis netrukdo geležinkeliui, atseit kas tau negerai, gi tvorą pastatėm... O kad namo vertė per šitą jų statybą nukrenta žemiau plintuso ir aplamai nei pačiam ten gyventi nei pirks jį kas,tai niekam neįdomu . Va tau ir teisingas atlyginimas.
O kodėl iš viso reikia tų žemių? Jų ir taip jau per daug užima visi keliai ir su jais susijusi infrastruktūra, apsaugos zonos, individualių gyvenamųjų namų kvartalai. Dėl šito vis labiau mažėja žalių plotų, didėja neproduktyvios išlaidos, blogėja klimatas ir oro kokybė - daugėja dulkių ir tiesiog nuodingų teršalų, nes visas padangų nusidėvėjimas bei kelių erozija, sudegintas kuras pakyla į orą arba nuplaunama lietaus vandeniu į upes ir ežerus, jūras. Ir visa tai patenka į mūsų organizmus per plaučius, maistą, nes niekas niekur neprapuola - esame uždaroje Žemės ekosistemoje. Ir nereikia apsimesti kad nežinome iš kur vėžys ir kitos nepagydomos ligos, arba paprasčiausiai bloga sveikata.
REKLAMA
REKLAMA
Kodėl žemės išpirkimas „Rail Baltica“ projekte – svarbus nacionalinis interesas