Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Dėkojame, kad pagaliau pavyko vietinės reikšmės keliams padidinti finansavimą strateginės reikšmės nacionaliniam saugumui esančių valstybinės reikšmės kelių sąskaita.
Laba diena,
Svarbu:
1. Sugrąžinti kompetenciją į kelių valdymo sritį.
2. Į kp ir pp įstatymą sugrąžinti išbrauktus finansavimo šaltinius.
3. Panaikinti mokesčo išimtis už kelių naudojimą sunkiasvorio transporto priemonėms magistralinių kelių ruožuose.
4. Daugiau lėšų skirti AB "kelių priežiūra" tikrai kelių su visais jos elementais priežiūrai atlikti.
5. Stabilizuoti visų strateginės reikšmės kelių dangų būklę.
Svarbu:
1. Sugrąžinti kompetenciją į kelių valdymo sritį.
2. Į kp ir pp įstatymą sugrąžinti išbrauktus finansavimo šaltinius.
3. Panaikinti mokesčo išimtis už kelių naudojimą sunkiasvorio transporto priemonėms magistralinių kelių ruožuose.
4. Daugiau lėšų skirti AB "kelių priežiūra" tikrai kelių su visais jos elementais priežiūrai atlikti.
5. Stabilizuoti visų strateginės reikšmės kelių dangų būklę.
@Gintaras
Klausimėliai du.
Kur dingo paviršiaus apdorojimai, kurie prilaikydavo asfaltą iki rimtų remontų.
Ar pastebėjot kad kelių būklė pradėjo blogėti kai išvaikė kelininkus ir atėjo "kiti". Kada kelininkai pradės vadovauti keliams tada ir pagerės.
Kur dingo paviršiaus apdorojimai, kurie prilaikydavo asfaltą iki rimtų remontų.
Ar pastebėjot kad kelių būklė pradėjo blogėti kai išvaikė kelininkus ir atėjo "kiti". Kada kelininkai pradės vadovauti keliams tada ir pagerės.
2022 metų duomenys, gyventojų skaičius 1 kvadratiniam kilomentre. Lenkija - 120, Lietuva - 45, Estija - 30. Jeigu mes nesugebame apgyvendinti teritorijos, lieka tik skirstyti ją į "gyvenamas" ir "negyvenamas" zonas ir "negyvenamose" palikti dykvietes be elektros, vandens, kelių ir žmonių. Gal užsodinti mišku ir palikti žvėrims bei paukščiais.
20mln., - 15 km asfaltuoti...
Kodėl tik dabar atsibūdotę? - Aš jau kelioliką metų, grižes iš kitų šalių , kirtes sieną, -suprantu, kad jau esu Lietuvoje, su jos "gerove"...
Pas visus kaimynas keliai normalus, o ožyne,- baisiau negu PL apie devyniasdešimtuosius..
Pas visus kaimynas keliai normalus, o ožyne,- baisiau negu PL apie devyniasdešimtuosius..
@''klęsti'' dinastija
Kokio b... cia vargdti?
Kiekvieno asilo tikslas yra pastatyti kuo daugiau dviračių takų. Ir kuo daugiau šaligatvių trinkelėmis išdėti kiekviename tuščiame be gyventojų Lietuvos kaime. O tu čia su savo keliais lendi. Suprask pagaliau, kad jokie keliai Lietuvai nebereikalingi. Visi važiuos dviračiais, o jei ką - persės ant arklių, tiems kelių nelabai ir reikia, kur nori, ten joji. Tu gal nesupranti kas yra ta Nausėdos Gerovės valstybė? Ji bus tada, kai visi važinės dviračiais ir troleibusais. Visi. Ir nenurims Lietuvos valdininkai iki tol, kol pasieks šį savo šventą tikslą. Na, ir dar mažesnį tokį tikslelį: prisikimšti sau kišenes mūsų visų pinigais, kuriuos tvarkyti jiems patikėjome per rinkimus.
Norima pagal lenkus ...įsteigti kelių fondą ir suklestėsime. Betgi vienam milijonui lenkų tenka 10,8 tūkst. km. km kelių, Lietuvoje tai 1 mln. gyventojų tenka 29,6 tūkst. km. Imkime, kad mokesčius moka panašiai, tai lenkai sumoka mokesčių keliams 2,7 karto daugiau nei lietuviai tai ir keliai geresni. Išvada- reikia mažinti kelių kiekį
REKLAMA
REKLAMA
Klišonis: būtina gerokai didinti KPPP finansavimą