Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Kaip yra disleksija, muzikinės klausos stygius, kaip yra vidur grybų miško stovinčių, bet jų nereginčių, tuščiu krepšiu iš miško grįžtančiu, taip yra ir tų, kieno smegenys finansų „neįkerta". Puikiausiai skaičiuoja, jam geometrija, algebra ir kt. dalykai kuo puikiausiai sekasi, bet tie patys skaičiai šalia valiutos simbolio iš karto išjungia gebą ką nors suprasti. Kaip ne kiekvienas tėvas gali savo vaiką fortepijonu skambinti išmokyti, taip ne kiekvienas gali finansų mokslus jam perteikti. Tam valstybėse egzistuoja mokymo įstaigos - kad išmokytų visko, ko žmogui gyvenime prireikia, nes ne kiekviena šeima tai pajėgia, o valstybei naudingiau, kai visi iki vieno kuo daugiau ir geriau išmanytų, kuo plačiau ir giliau išlavinti užaugtų.
REKLAMA
REKLAMA
Eglė Dovbyšienė. Vaikų finansinis raštingumas: ar atsakomybė vis dar gula ant tėvų pečių?