Šiuo metu parduotuvėse didžiausią paklausą turi įvairios vėsinimo sistemos, taip pat lauko baldai.
Žmonės šias prekes šluoja iš parduotuvių
Prekybos tinklo „Senukai“ atstovai pastebi, jog prasidėjus vasaros karščiams tikrai išaugo paklausa ventiliatorių, laisvai pastatomų kondicionierių, kurie padėtų žmonėms atvėsinti patalpas ir svarbiausia būtų mobilūs, laisvai pastatomi.
„Topo centro“ generalinis direktorius Donatas Zalobaitis paantrina, teigdamas, kad jau gegužės pradžioje prekybos centras sulaukė žmonių, kurie iki karščių suskubo atsinaujinti savo vėsinimo įrenginių.
„Vasariškos dienos dešimtimis kartų išauginio visų vėsinimo prekių paklausą, o geidžiamiausi – nebrangūs, iki 100 eurų kainuojantys ventiliatoriai ir oro vėsintuvai“, – tikina D. Zalobaitis.
„Varlė.lt“ komercijos vadovas Justinas Kaušinis priduria, jog ventiliatoriai ir kondicionieriai labai pulsuojanti prekių grupė priklausoma nuo oro temperatūros. Tačiau šiemet didžiausią augimą fiksuoja žoliapjovės robotukai:
„Itin auga robotukai, kuriems nereikia jokios instaliacijos (laidų kasimas į žemę) ir užtenka pajungimui tik telefono. Laistymo sistemų pardavimų išaugo taip pat, bet tai jau kiekvienų metų tendencija.“
Išaugo šaldytuvų pardavimai
„Senukų“ atstovai priduria, jog išaugo ir lauko baldų paklausa, krėslai, hamakai. D. Zalobaitis teigia, jog išaugo ir Kamado („kiaušinių“) rūšies grilių pardavimai, kurie auga 30 proc. – „Matome net 50 proc. šių grilių augimą, lyginant su tuo pačiu mėnesiu prieš metus.“
Didesnė šiluma tampa iššūkiu ir senesniam šaldytuvui, o tą spėjo pajusti ir prekybos centrai. „Lyginant su mėnesiu prieš tai – jų pardavimai jau auga 20 proc. Panašus augimas ir lyginant su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus.
Vasarą kviesčiau visus atidžiau stebėti savo šaldytuvus ir jų „pabaigą“ numatyti iš anksto, nes alternatyva, kelias dienas pagyventi be šviežio maisto, nėra viliojanti.
Pagrindiniai 4 ženklai, kad jūsų šaldytuvas jau tarnaus nebeilgai, yra padidėjusi drėgmės kondensacija, ledą kaupiantis šaldiklis, ypač karšta galinė šaldytuvo dalis ar padidėjęs šaldytuvo triukšmingumas“, – pataria D. Zalobaitis.
Mūsų laukia tikra sporto vasara ir tai jau pastebima: išaugo klientų srautai ir matomas didesnis susidomėjimas televizoriais.
„Pirkimas dar tikrai nepasiekė piko, bet elektroninėje parduotuvėje pastebime klientus, kurie daugiau nei įprastai praleidžia žiūrėdami televizorių apžvalgas ar gilindamiesi į jų specifikacijas“, – pasakojo „Topo centro“ generalinis direktorius ir pridūrė, kad pastaruoju metu išaugo ir telefonų paradavimai.