• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vienas didžiausių automobilių gamintojų pasaulyje ruošiasi pradėti masinę naujos kartos hibridinės pavaros gamybą. Pasižyminti didesniu našumu bei akustiniu komfortu, penktos kartos hibridinė pavara iš pradžių bus diegiama į netrukus Lietuvoje pasirodysiantį „Toyota Corolla Cross“ krosoverį. Tuo tarpu likusieji „Toyota“ modeliai modernizuotą hibridinę pavarą gaus 2023 metais.
Didžiausias pokytis – detalių dydis. Pasak „Toyota“, penktosios kartos hibridinės pavaros dalys yra 20-30 procentų mažesnės, o štai ličio jonų baterija tapo net 18 kilogramų lengvesnė. Taip pat verta pažymėti, jog į automobilius montuojamas elektros motoras pasižymės didesniu efektyvumu.
Paaiškėjo naujojo SUV modelio „Toyota Corolla Cross“ kaina Lietuvoje
Gamintojo teigimu, šių bei kitų pokyčių dėka, naujoji hibridinė pavara pasižymi didesniu našumu. Pavyzdžiui, hibridinė pavara su 1,8 litro darbinio tūrio benzininiu varikliu dabar išvysto 141 arklio galią, vietoje anksčiau buvusių 122.
Šis ženklus pokytis labiausiai atsispindi automobilio dinamikoje. „Toyota Corolla“ su šia hibridine pavara dabar iki 100 km/val. įsibėgės per 9,2 sekundės arba 1,7 sekundės greičiau. Vis dėlto, ar šis dinamikos prieaugis pareikalaus dažniau lankytis degalinėje? „Toyota“ teigia, jog vidutinės kuro sąnaudos išliks nepakitusios, tačiau CO2 emisija bus truputėlį mažesnė.
Paaiškėjo naujojo SUV modelio „Toyota Corolla Cross“ kaina Lietuvoje
Tokius pačius pokyčius bus galima įžvelgti versijoje su 2,0 litrų darbinio tūrio benzininiu varikliu. „Toyota Corolla Cross“ modelyje esanti hibridinė pavara išvystys 198 arklio galias bei galės turėti priekinių arba visų varančiųjų ratų pavarą.
Į „Toyota Corolla Cross“ montuojamas naujos kartos elektros motoras sukuria tris kartus didesnį sukimo momentą (84 Nm) ir iki šešių kartų didesnę galią – 30 kW. Tai reiškia, jog „Corolla Cross“ bus gerokai pranašesne mėgėjiškose bekelėje ar ant slidžios dangos.

Vienas didžiausių automobilių gamintojų pasaulyje ruošiasi pradėti masinę naujos kartos hibridinės pavaros gamybą. Pasižyminti didesniu našumu bei akustiniu komfortu, penktos kartos hibridinė pavara iš pradžių bus diegiama į netrukus Lietuvoje pasirodysiantį „Toyota Corolla Cross“ krosoverį. Tuo tarpu likusieji „Toyota“ modeliai modernizuotą hibridinę pavarą gaus 2023 metais.
Didžiausias pokytis – detalių dydis. Pasak „Toyota“, penktosios kartos hibridinės pavaros dalys yra 20-30 procentų mažesnės, o štai ličio jonų baterija tapo net 18 kilogramų lengvesnė. Taip pat verta pažymėti, jog į automobilius montuojamas elektros motoras pasižymės didesniu efektyvumu.
Paaiškėjo naujojo SUV modelio „Toyota Corolla Cross“ kaina Lietuvoje
Gamintojo teigimu, šių bei kitų pokyčių dėka, naujoji hibridinė pavara pasižymi didesniu našumu. Pavyzdžiui, hibridinė pavara su 1,8 litro darbinio tūrio benzininiu varikliu dabar išvysto 141 arklio galią, vietoje anksčiau buvusių 122.
Šis ženklus pokytis labiausiai atsispindi automobilio dinamikoje. „Toyota Corolla“ su šia hibridine pavara dabar iki 100 km/val. įsibėgės per 9,2 sekundės arba 1,7 sekundės greičiau. Vis dėlto, ar šis dinamikos prieaugis pareikalaus dažniau lankytis degalinėje? „Toyota“ teigia, jog vidutinės kuro sąnaudos išliks nepakitusios, tačiau CO2 emisija bus truputėlį mažesnė.
Paaiškėjo naujojo SUV modelio „Toyota Corolla Cross“ kaina Lietuvoje
Tokius pačius pokyčius bus galima įžvelgti versijoje su 2,0 litrų darbinio tūrio benzininiu varikliu. „Toyota Corolla Cross“ modelyje esanti hibridinė pavara išvystys 198 arklio galias bei galės turėti priekinių arba visų varančiųjų ratų pavarą.
Į „Toyota Corolla Cross“ montuojamas naujos kartos elektros motoras sukuria tris kartus didesnį sukimo momentą (84 Nm) ir iki šešių kartų didesnę galią – 30 kW. Tai reiškia, jog „Corolla Cross“ bus gerokai pranašesne mėgėjiškose bekelėje ar ant slidžios dangos.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų