• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Japonijos kosmoso tyrimų agentūra užsibrėžė ambicingą tikslą – sukonstruoti mėnuleigį, kuris patenkintu aukštus astronautų reikalavimus.
Agentūros darbuotojai atsižvelgdami į projekto sudėtingumą, į pagalbą pasikvietė didžiausią Japonijos automobilių gamintoją – „Toyota“, kurios inžinierių kompetencija padės sukonstruoti futuristišką, bekelei ir mėnuliui tinkamą transporto priemonę.
Milžiniška transporto priemonė bus varoma kuro elementais, kurie, teoriškai, leis nuvažiuoti net 10 000 kilometrų.
Japonijos kosmoso tyrimų agentūros atstovai tikina, jog jie siekia sukonstruoti mašiną, kurioje tilptų iki keturių astronautų, tad jeigu mėnuleigio koncepcija pavirs į realybę, ekspedicijai į Mėnulį skirta mašina bus 6 metrų ilgio, turės šešis ratus bei bus 5,2 metro pločio ir 3,8 metro aukščio.

Japonijos kosmoso tyrimų agentūra užsibrėžė ambicingą tikslą – sukonstruoti mėnuleigį, kuris patenkintu aukštus astronautų reikalavimus.
Agentūros darbuotojai atsižvelgdami į projekto sudėtingumą, į pagalbą pasikvietė didžiausią Japonijos automobilių gamintoją – „Toyota“, kurios inžinierių kompetencija padės sukonstruoti futuristišką, bekelei ir mėnuliui tinkamą transporto priemonę.
Milžiniška transporto priemonė bus varoma kuro elementais, kurie, teoriškai, leis nuvažiuoti net 10 000 kilometrų.
Japonijos kosmoso tyrimų agentūros atstovai tikina, jog jie siekia sukonstruoti mašiną, kurioje tilptų iki keturių astronautų, tad jeigu mėnuleigio koncepcija pavirs į realybę, ekspedicijai į Mėnulį skirta mašina bus 6 metrų ilgio, turės šešis ratus bei bus 5,2 metro pločio ir 3,8 metro aukščio.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Toyota mėnuleigis


Japonijos bandymas sukurti modernų mėnuleigį gerokai skiriasi nuo to, kurį galima išvysti „NASA“ būstinėje.
Amerikiečių sukonstruotoje transporto priemonė gali sutalpinti tik du astronautus, o mėnuleigio ratus suko tradicinės, elektromobiliuose naudojamos baterijos. Be to, jis turi keturis ratus ir yra vos 3,1 metro ilgio, 2,3 metro pločio ir 1,14 metro aukščio.
Japonijos kosmoso tyrimų agentūros atstovai atskleidė, jog jie su „Toyota“ prie naujos kartos mėnuleigio dirba nuo 2018 metų gegužės.
„Mėnulio reljefas nusėtas krateriais, uolomis ir kalnais. Mėnulyje taip pat vyrauja gerokai atšiauresnės klimato sąlygos negu žemėje, tad kurdami šią transporto priemonę turime atsižvelgdami į visus įmanomus scenarijus“, – priduria Japonijos kosmoso agentūros atstovas.
Tikimasi, jog pirmai ekspedicijai Japonija bus pasiruošusi ne anksčiau kaip 2026 metais.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų