• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prieš dvejus metus pademonstruota „Hyundai N Vision 74“ koncepcija nenukeliaus užmarštin. Bendrovė paskelbė, jog išskirtinės išvaizdos automobilis keliauja į serijinę gamybą. 

Prieš dvejus metus pademonstruota „Hyundai N Vision 74“ koncepcija nenukeliaus užmarštin. Bendrovė paskelbė, jog išskirtinės išvaizdos automobilis keliauja į serijinę gamybą. 

REKLAMA

2022 m. vasarą pademonstruota „Hyundai N Vision 74“ automobilių entuziastų pasaulyje sukėlė didžiulį atgarsį. Retro stilius suderintas su sportinių automobilių dizaino elementais akimirksniu privertė benzingalvius spekuliuoti apie šio modelio ateitį. 

Nors po kurio laiko susidomėjimas šiuo automobiliu nuslūgo, tačiau praėjusiais metais „N Vision 74“ vėl sugrįžo į naujienų antraštes po to, kai pasirodė pranešimų,  jog „Hyundai“ svarsto pradėti serijinę šio modelio gamybą. Vis dėlto, gamintojos atstovai tuomet labai greitai suskubo paneigti gandus ir pasakyti, jog „N Vision 74“ visiems laikams išliks koncepciniu automobiliu. 

Praėjus daugiau nei vieneriems metams, „N Vision 74“ likimas vėl pasisuko kita kryptimi. Kasmet vykstančiame „Hyundai“ investuotojų dienos renginyje buvo atskleista, jog gamintoja iki 2030 metų planuoja pristatyti net 21 elektromobilį, tarp kurių buvo užsiminta ir apie įspūdingąjį „N Vision 74“.

REKLAMA
REKLAMA

Verta pažymėti, jog „Hyundai“ tiesiogiai nepatvirtino,  jog „N Vision 74“ po kelerių metų taps automobiliu, kurį bus galima įsigyti, tačiau „Korean Car Blog“ skelbia, jog svarbiausi „Hyundai“ detalių tiekėjai jau gavo kai kurių dalių, kurios bus naudojamos automobilyje, specifikacijas. Be to, skelbiama, jog serijinė automobilio gamyba turėtų prasidėti 2026 m. birželį. 

REKLAMA

Primename, kad „Hyundai N Vision 74“ koncepcija turėjo neįprastą hibridinę jėgainę. Inžinieriai nusprendė šiame automobilyje suporuoti tradicinę elektrinę pavarą su vandeniliu. 

Tai reiškia, jog automobilis turi tradicinę bateriją (62,4 kWh talpos) ir atskirą vandenilio talpyklą, kurioje telpa 4,2 kg vandenilio. Teoriškai, ši hibridinė pavara turėtų leisti nuvažiuoti maždaug 600 kilometrų, kol galiausiai turėsite įkrauti bateriją ar pasipildyti vandenilio atsargų. 

REKLAMA
REKLAMA

Vis dėlto, automobilių entuziastus sužavėjo faktas, jog ši ekologiška hibridinė pavara generavo 680 arklio galių, kuri padėdavo automobiliui pasiekti 100 km/val. greitį greičiau nei per 4 sekundes. 

Žinoma, šiuo metu nėra aišku ar serijinis „N Vision 74“ išlaikys sudėtingą ir sunkią hibridinę jėgainę, tačiau sprendžiant iš paskelbtos informacijos, iki „N Vision 74“ debiuto liko jau visai nedaug. 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų