Praėjusiais metais „Rimac Nevera“ sugebėjo pagerinti 1/4 mylios įveikimo atstumą – tai jis padarė per 8,582 sekundės. Šis rodiklis užtikrino, jog „Rimac Nevera“ taptų greičiausiu 1/4 mylios atstumą įveikusiu serijiniu automobiliu.
„Rimac“ inžinierių emocijoms nespėjus nuslūgti, bendrovės darbuotojai išvyko į Vokietijoje esantį bandymų poligoną, kuriame buvo siekiama pasiekti didžiausią įmanomą „Rimac Nevera“ greitį.
Vokietijoje esantis bandymų poligonas yra unikalus tuo, jog turi keturių kilometrų ilgio tiesiąją, kurioje galima parodyti tikrąjį maksimalų automobilio greitį. Nors „Rimac“ oficialiai teigia, jog „Nevera“ maksimalus greitis siekia 352 km/val. tačiau kompanijos inžinieriai yra įsitikinę, jog tikrasis, o ne ribojamas, maksimalus greitis yra ženkliai didesnis. Ir jie buvo teisūs.
„Rimac“ vos ne pirmuoju bandymu sugebėjo užfiksuoti 412 km/val. greitį ir tokiu būdu momentaliai pateko į pasaulio rekordų knygą kaip greičiausias pasaulyje serijinis elektromobilis.
Nors tokį „Rimac“ pasiekimą reikėtų įvertinti plojimas, „Nevera“ negali lygiuotis su pajėgiausiais automobiliais, turinčiais vidaus degimo variklį. Šiuo metu greičiausio serijinio automobilio titulas priklauso „Bugatti Chiron Super Sport 300+“, kurio maksimalus greitis siekia 490 km/val.