• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Šeštadienį sportininkai pradėjo pirmąją sportinę dieną Maroko ralyje – viso jie turėjo įveikti daugiau nei 700 kilometrų, kurių beveik pusę sudarė greičio ruožas. „CFMOTO Thunder Racing Team“ sportininkams tai buvo sudėtingas iššūkis: vienam iš jų teko rinktis tarp rizikos likti dykumoje sutemus arba gauti net kelias valandas baudų, reiškiančias gerokai apsunkintą kovą dėl gero rezultato.


Šeštadienį sportininkai pradėjo pirmąją sportinę dieną Maroko ralyje – viso jie turėjo įveikti daugiau nei 700 kilometrų, kurių beveik pusę sudarė greičio ruožas. „CFMOTO Thunder Racing Team“ sportininkams tai buvo sudėtingas iššūkis: vienam iš jų teko rinktis tarp rizikos likti dykumoje sutemus arba gauti net kelias valandas baudų, reiškiančias gerokai apsunkintą kovą dėl gero rezultato.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Prancūzas Gaetanas Martinezas pasiekęs bivaką pasakojo, kad tai buvo jo asmeninio rekordo diena: „Buvo labai labai ilga diena – pasiekiau naują savo asmeninį rekordą per dieną nuvažiavęs 720 kilometrų. Nepaisant to, viskas praėjo gerai. Pirma trasos dalis buvo pilna akmenų, tai teko saugoti padangas kaip įmanoma. Paskui sekė greitos sekcijos, vedusios į kopas. Ten važiuoti nebuvo sudėtinga, bet praradau vairo stiprintuvą, tad tapo sunkiau vairuoti, bet finišą pasiekiau. Buvo sunku, bet patiko.“

REKLAMA

Gerokai sunkesnė diena buvo Mindaugo Skudučio, kuriam dar prieš pirmąją degalų užpylimo zoną prasitrynė vienas pagrindinių elektros sistemos laidų, o galinių padangų remontui teko sunaudoti per trisdešimt tam skirtų virvelių. Nors problemas, atrodo, išspręsti pavyko, tačiau artėjant link finišo jos vis primindavo apie save.




„CFMOTO Thunder Racing Team“ komanda Maroke


„CFMOTO Thunder Racing Team“ komanda Maroke


„CFMOTO Thunder Racing Team“ komanda Maroke


„CFMOTO Thunder Racing Team“ komanda Maroke


„CFMOTO Thunder Racing Team“ komanda Maroke


„Kai kuriuos akmenis buvo labai sunku pastebėti, tai dėl to padangos smarkiai nukentėjo. Po degalų užpylimo, susitvarkius laidą ir užmontavus skyles padangose, iki finišo buvo likę apie 200 kilometrų, tai nusprendžiau tęsti, bet pradėjo temti. Viskas būtų buvę gerai, tačiau reikėdavo vis stoti tam, kad pripūsčiau išsileidžiančias padangas, telefono ryšys atsirasdavo tik retkarčiais, o degalų važiuojant tokiu režimu nežinia ar būtų užtekę. Trasai priartėjus prie pagrindinio kelio nusprendžiau juo grįžti į bivaką“, – pavargęs ir nusivylęs dienos rezultatau pasakojo M. Skudutis.

REKLAMA
REKLAMA

Dėl to, kad nekirto greičio ruožo finišo linijos sportininkas gavo kelias valandas baudos – tai apsunkins jo galimybes kovoti dėl aukštų pozicijų, tačiau pagrindinis šio starto tikslas – rinkti patirtį ir kilometrus – nuo to nė kiek nenukentės.


Sekmadienį dalyvių laukia trumpesnė diena – viso jų laukia 400 kilometrų, iš kurių 296 km sudarys greičio ruožas. Organizatoriai prieš startą įspėjo, kad kaip ir šeštadienį, dalyvių trasoje lauks daug ir aštrių akmenų, tad reikia ypatingą dėmesį kreipti technikos saugojimui.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų