Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Šitie maži automobyliukai yra žiaurus overpriced shit. Aukštesnės klasės ir patikimsesni automobilai naudotoje rinkoje kainuoja iki 10 tūkst eur, jų įsibegėjimo dinamika bus geresnė, dujos dedas ir telpi į tuos pačius iki 10 tūkst eur. Ir lieka 30-35 tūkst degalams. Pvz su 15-18 ltr dujų sąnaudom man dar lieka kuro nuvažiuoti 200-250 tūkst km. Komfortiškiau, saugiau ir dinamiškiau. Žinoma reikės ir paremontuoti, bet tiek kiek naujo hibrido remontas kainuoja tur
@I kas iš to ?
Turbut kol garantinis nebus įdomu, bet kai baigsis garantija, akumas 5000-8000, kiti mazgai irgi kosmosai. Seno VDV remontas kainuoja pusę, o rida - kokis du kartus didesnė nei hibridinio vdv ir akumo :) nekalbant apie tai jog galima rasti pigiai naudotus ir dar kokis porą šimtų tūkst minti nesukant pautų :)
Auksinė tų golfų kaina kad apsimokėtų imti yra 20-25 tukstančiai. Ir tai jeigu turi kur pigiai krautis, ir tada jau tapyti ir per dieną išvažinėsi visą ridą :) Ir tai jeigu akumams kada nors garantija bus po 15 metų ir bus remontuojami (moduliniai).
Auksinė tų golfų kaina kad apsimokėtų imti yra 20-25 tukstančiai. Ir tai jeigu turi kur pigiai krautis, ir tada jau tapyti ir per dieną išvažinėsi visą ridą :) Ir tai jeigu akumams kada nors garantija bus po 15 metų ir bus remontuojami (moduliniai).
Netikslus straipsnis, praleista Škoda ir Cupra
o tačiau yra vienas didelis BET: nežinau kaip su kitom markėm, bet VAG automobiliu, neskaitant keleto niekam nereikalingų variantų, Lietuvoj nenupirksit. Neparduoda. Nėra pas mus alternatyvos deja deja.
Palyginus pvz. CR-H įkraunamą ir neįkraunamą hibridą, kainos skirtumas 7000. Nes aišku ta didesnė baterija kainuoja. Ir sveria atitinkamai, kas didina stabdymo atstumą ir net padangų dėvėjimąsi.
Žaliaplovystė visame gražume, sumoki 7000 ir žvejoji lengvatas bei išsisukinėji nuo kuro akcizo bei kelių mokesčių. Bei palieki po savęs didelę toksišką bateriją perdirbimui ar išmetimui į šiukšlyną, jei ne į miškelį. O nauda? Tai juk ir neįkraunamas hibridas kamštyje stovi dažniausiai išjungtu varikliu.
Žaliaplovystė visame gražume, sumoki 7000 ir žvejoji lengvatas bei išsisukinėji nuo kuro akcizo bei kelių mokesčių. Bei palieki po savęs didelę toksišką bateriją perdirbimui ar išmetimui į šiukšlyną, jei ne į miškelį. O nauda? Tai juk ir neįkraunamas hibridas kamštyje stovi dažniausiai išjungtu varikliu.
REKLAMA
REKLAMA
Pigiausi nauji iš tinklo įkraunami hibridai Lietuvoje: alternatyva elektromobiliams