Puikus to pavyzdys – naujos kartos „BMW M2“, kuriame buvo panaudoti eilė netipinių, ne visiems priimtinų dizaino sprendimų, dėl kurių prieš tai gamintas modelis jau dabar laikomas kolekciniu.
Gera žinia yra ta, jog šiek tiek labiau įgudę BMW gerbėjai turi pakankamai noro išspręsti BMW dizainerių padarytus sprendimus ir tokiu būdu pademonstruoti, jog keli smulkūs patobulinimai gali padaryti didžiulę įtaką.
Pažvelgę į šią kompiuterinę vizualizaciją, pastebėsite keletą esminių pakeitimų. Pavyzdžiui, žvelgdami į galinę dalį pamatysite naujo dizaino galinius žibintus, kurie, regis, buvo pasiskolinti iš giminingos 1 serijos BMW hečbeko.
Šios vizualizacijos autorius teigia, jog „BMW M2“ priekį labiausiai gadino kvadratinės oro įsiurbimo angos. Šią problemą autorius išsprendė šiek tiek pakoreguodamas oro paėmimo angų formą. Tokiu būdu priekinis buferis tapo panašesnis į analogą, kurį galėjome išvysti „BMW M3“ ir „BMW M4“ modeliuose.
Siekdami išlaikyti tęstinumą, matytą „F80“ modeliuose, autorius taip pat sujungė priekinius žibintus su priekinėmis radiatoriaus grotelėmis. Dėl to dabar priekinė dalis dabar atrodo vientisesnė.