• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Praėjusį savaitgalį Ukmergės „Viada“ autokroso trasoje praūžė tikra greičio fiesta. Ten vyko pirmasis šių metų sezono „Weekend Grand Race“ varžybų serijos etapas. Prasidėjo  jau šeštas dalyvių taip mėgstamų lenktynių sezonas, kur šeštadienį vykusiame sprinte buvo galimybė varžytis asmeniškai, o sekmadienį po žiemos sezono pertraukos pirmą kartą vėl užvirė atkaklios kovos tarp komandų.

62

Praėjusį savaitgalį Ukmergės „Viada“ autokroso trasoje praūžė tikra greičio fiesta. Ten vyko pirmasis šių metų sezono „Weekend Grand Race“ varžybų serijos etapas. Prasidėjo  jau šeštas dalyvių taip mėgstamų lenktynių sezonas, kur šeštadienį vykusiame sprinte buvo galimybė varžytis asmeniškai, o sekmadienį po žiemos sezono pertraukos pirmą kartą vėl užvirė atkaklios kovos tarp komandų.

REKLAMA

„Weekend Grand Race“ - tai mėgėjams skirtos varžybos, nereikalaujančios ypatingo pasiruošimo, organizuojamos automobilių sporto klubo „Vilkaviškio greitis“. Tereikia turėti elementarius saugumo reikalavimus atitinkantį automobilį ir, užsiregistravus sau tinkamiausioje klasėje, galima varžytis įvairiose Lietuvos autokroso trasose.

Šeštadienį - pirmoji varžybų diena

Anksčiau „Weekend Grand Race“ lenktyniauti kvietė tik 3 asmenų komandas, tačiau pernai startavo ir naujas - sprinto formatas, kuriame vairuotojai kovoja kiekvienas už save. Praėjusiais metais šis formatas susilaukė sėkmės ir daugybės dalyvių, todėl organizatoriai galimybę varžytis asmeninėse kovose nusprendė suteikti ir šįmet.

REKLAMA
REKLAMA

Taigi, šeštadienį, gegužės 11 dieną, į Ukmergės rajone esantį Šventupės kaimą sezoną pradėti rinkosi sprinto dalyviai.

Sprinto varžybose dalyvauti gali kiekvienas, turintis automobilį ir norintis tai padaryti saugiai čempionato reikalavimus atitinkančioje autokroso trasoje. Šio formato varžybos tinkamos tiek profesionalams, norintiems pasitreniruoti, tiek mėgėjams, norintiems patobulinti vairavimo įgūdžius.

REKLAMA

Visiems dalyviams buvo skirtas bendras susipažinimas su trasa ir trys įskaitiniai važiavimai.

Sprinto nugalėtojai

Gausiausioje FWD (priekiniais ratais varomų automobilių) klasėje dėl taurių ir geresnių pozicijų atkakliai kovojo 18 dalyvių. Lyderystę išlaikė ir klasėje triumfavo Domantas Stadalius, antrą vietą užėmė Giedrius Riškevičius, trečią - Lukas Kildišius.

RWD (galiniais ratais varomų automobilių) klasėje varžėsi trys dalyviai ir podiumo pozicijos išsidėliojo taip:

REKLAMA
REKLAMA
  • 1 vieta - Ugnius Jankauskas;
  • 2 vieta - Edvinas Jankauskas;
  • 3 vieta - Marius Ramanauskas.

Džiugu, kad į varžybas užsiregistravo penkios drąsios dailiosios lyties atstovės. Jos varžėsi atskiroje, pagal automobilius neskirstomoje MOTERŲ klasėje. Nugalėtoja tituluota Indrė Jankauskienė, garbingą antrą vietą užėmė Viktorija Suchackytė, trečia liko Milda Balžekaitė.

Nors jaunių klasėje be konkurencijos dalyvavo vienintelis dalyvis Lukas Stadalius, jis taip pat apdovanotas varžybų taure.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Laisvoje klasėje varžėsi dalyviai su sportui ruoštais automobiliais. Čia savo greitį įrodė Paulius Novakas, antrą poziciją išplėšė paskutiniame įskaitiniame važiavime nebestartavęs Ugnius Terekas, o ant trečios vietos laiptelio žengė Marius Sutkus.

Sekmadienį - antrosios varžybos

Sekmadienį, gegužės 12 dieną, Ukmergės autokroso trasoje ir vėl aidėjo variklių gausmas - šįkart čia dalyviai jau rinkosi komandomis ir varžėsi per praėjusius penkis sezonus labai pamėgtose bei pripažintose ištvermės lenktynėse.

REKLAMA

Tai lenktynės, kuriose gali dalyvauti visi norintys. Reikia surinkti 3 asmenų komandą, iš kurių viena privalo būti moteriškos lyties atstovė. Automobilis turi atitikti „Weekend Grand Race“ techninius reikalavimus, kurie yra „žemiški“ ir nesunkiai įvykdomi.

Varžybos buvo vykdomos šiose klasėse: „Sport“ ir pavadinimą pakeitusioje klasėje „Vario virvės“.

Pagrindinė taisyklė klasei „Vario virvės“ – dalyviai pasirašo, kad po finalinio važiavimo, esant pirkėjui, privalo jam parduoti savo automobilį už 1000€. „Sport“ klasėje šios prievolės nėra.

REKLAMA

Visiems sportininkams buvo skirta laiko treniruotėms - susipažinimui su trasa. Vėliau vyko kvalifikaciniai važiavimai ir taip nustatytos starto pozicijos ištvermės finalui. Dar vėliau buvo vykdomas finalinis važiavimas, kuriame visos komandos, besikeičiant vairuotojams, turėjo įveikti 37 trasos ratus.

Jau per kvalifikacinius važiavimus staigmenų pateikė dalyvės moterys. Pirmiausiai, įspūdingu, bet sėkmingai „minkštu“ virtimu žiūrovus nustebino komandos „Premo“ atstovė Gertrūda Butkutė, o vėliau Toyota Yaris automobilio nesuvaldžiusi apvirto ir Sandra Almonaitienė iš komandos „VLK321-Powered By Diesel“. Laimei, abi merginos stipriai nenukentėjo, minėtoji Toyota apsitvarkiusi aplamdymus netgi spėjo sudalyvauti ir tolesniuose važiavimuose. „Premo“ komandai lenktynių pratęsti, deja, nebepavyko.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Dar vėliau, jau prasidėjus finaliniam ištvermės važiavimui, kuriame visada startuoja moterys, po kelių ratų visų nuostabai įvyko dar vienas virtimas, kurį patyrė „GM Autoservisas“ komandos dalyvė Kristina Urbytė, važiavusi „Opel Tigra“ automobiliu. Ir šį, jau net trečią kartą viskas baigėsi laimingai - vairuotoja nenukentėjo, tačiau apie automobilį to paties pasakyti, deja, negalima. Šios komandos pasirodymas finale tuom ir pasibaigė, o kitiems dalyviams po saugos automobilio fazės, patraukus bolidą iš trasos, varžybos buvo pratęstos.

REKLAMA

Kadangi dėl techninių gedimų dalis komandų atkrito dar kvalifikacijose, abiejų klasių finalai buvo sujungti į vieną bendrą, dėl ko kovą stebėti buvo įdomiau. Techninės problemos dalyvius persekiojo ir finale, ne vienam automobiliui teko trauktis iš kovos. Labiausiai nepasisekė užtikrintai pirmavusiai „No Traction Racing“ komandai, sugedusiai viename iš paskutinių ratų, dėl ko jai teko užleisti lyderių poziciją.

REKLAMA

Komandinių varžybų rezultatai

 „Sport“ klasės nugalėtojų komandos:

  • 1 vieta - „Iš lempos“ (Jolanta Skrieliūtė, Matas Bendaravičius, Tadas Bendaravičius);
  • 2 vieta - „GM Autoservisas“ (Kristina Urbytė, Erikas Barzdaitis, Paulius Pavasaris);
  • 3 vieta - „Motobroliai RC2“ (Jurgita Liakienė, Edvardas Liakas, Simonas Vaičekauskas).

„Vario virvės“ klasės nugalėtojų komandos:

  • 1 vieta - „No Traction Racing“ (Beatričė Budrytė, Stivenas Katkus, Darius Katkus);
  • 2 vieta - „Lanžeronas“ (Rosita Norkevičiūtė, Edgaras Gricius, Matas Patėjūnas);
  • 3 vieta - „Netraukia“ (Ineta Kumetaitė, Ainoras Šakočius, Tautvydas Venckūnas).

Finalinių važiavimų rezultatai

„Sport“ klasės nugalėtojų komandos:

  • 1 vieta - „Gazuota bulka“ (Inesa Kelnerytė, Aivaras Danila, Eimantas Kelneris);
  • 2 vieta - „Motobroliai RC2“ (Jurgita Liakienė, Edvardas Liakas, Simonas Vaičekauskas);
  • 3 vieta - „Jusema“ (Rūta Saladžienė, Lukas Motiejūnas, Redas Gudaitis).

„Vario virvės“ klasės nugalėtojų komandos:

  • 1 vieta - „MKR Motorsport Powered By Jusema“ (Maja Samsonaitė, Kipras Buteikis, Markas Buteikis);
  • 2 vieta - „No Traction Racing“ (Beatričė Budrytė, Stivenas Katkus, Darius Katkus);
  • 3 vieta - „Netraukia“ (Ineta Kumetaitė, Ainoras Šakočius, Tautvydas Venckūnas).

Buvo apdovanoti ir greičiausius trasos laikus pademonstravę vyras ir moteris.

Greičiausia vairuotoja moterimi tapo komandos „Lanžeronas“ atstovė Rosita Norkevičiūtė, o greičiausiu vyru tituluotas Erikas Barzdaitis iš komandos „GM Autoservisas“.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų