• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Įžymus automobilių inžinierius Gordonas Murray toliau, mažais žingsniais plečia savo įkurtos markės modelių gamą. Anksčiau gamintojas pristatė „T.50“ superautomobilį, jo pagrindu sukurtą, automobilių sporto varžyboms skirtą „T.50S“ bei pigesnį „T.33“. O dabar atėjo metas pristatyti automobilį, kuris bus dažniau matomas Prancūzijos Rivjeroje.


Įžymus automobilių inžinierius Gordonas Murray toliau, mažais žingsniais plečia savo įkurtos markės modelių gamą. Anksčiau gamintojas pristatė „T.50“ superautomobilį, jo pagrindu sukurtą, automobilių sporto varžyboms skirtą „T.50S“ bei pigesnį „T.33“. O dabar atėjo metas pristatyti automobilį, kuris bus dažniau matomas Prancūzijos Rivjeroje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Laikydamasi ganėtinai unikalių principų, „Gordon Murray Automotive“ skelbia, jog planuoja pagaminti vos 100 „T.33 Spider“ egzempliorių. Kodėl ir kokiu tikslu? Gamintojas, ko gero, norėtų pasakyti, jog taip daroma siekiant išlaikyti tokių automobilių išskirtinumą, tačiau tikroji priežastis slypi kitur.

REKLAMA

Ribotą automobilių kiekį per vienerius metus pagaminantiems gamintojams galioja kitos taisykles, dėl kurių jie gali laisviau naudoti tam tikrus sprendimus, kurie, pavyzdžiui, „Porsche“ automobiliuose nebūtų galimi.


Gordon Murray Automotive T.33 Spider

Kaip ir įprastą stogą turintis „T.33“ kupė, „Spider“ versija naudoja „Cosworth“ specialistų sukurtą 3,9 litro, 12 cilindrų benzininį variklį, išvystantį 610 arklio galių ir 451 Nm sukimo momentą. Gamintojo teigimu, net 75% didžiausio sukimo momento išvystoma variklio tachometro rodyklei pasiekus 2500 aps/min. padalą. Galiausiai, šis pajėgus variklis sveria vos 108 kilogramus, o tai leidžia jam suteikti lengviausio serijiniu būdu gaminamo V12 variklio titulą.

REKLAMA
REKLAMA

„Gordon Murray Automotive“ atstovai teigia, jog iš pradžių jie planavo „T.33“ siūlyti su mechanine arba su automatine pavarų dėže, tačiau pradėjus priiminėti užsakymus paaiškėjo, jog didžioji dalis pirkėjų nori šį automobilį įsigyti su mechanine pavarų dėže, ignoruodami efektyvesnę opciją. Netikėti pirkėjų poreikiai pareikalavo „Gordon Murray Automotive“ paskatino atsisakyti tolimesnio automatinės pavarų dėžės kūrimo ir vietoje to pasiūlė rinktis versiją su mechanine dėže arba susigrąžinti pinigus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Gordon Murray Automotive T.33 Spider

Garsusis inžinierius pripažįsta, jog „T.33“ ir „T.33 Spider“ buvo kuriami tuo pačiu metu. Būtent todėl „Spider“ versija sveria vos 18 kilogramų daugiau. „Spider“ versijos stogas sudarytas iš dviejų anglies pluošto plokščių, kurias galima nuimti ir „paslėpti“ maždaug per vieną minutę. Jas, gamintojo teigimu, galima padėti į priekinę bagažinę, kurios talpa vėliau sumažėja 115 litrų.

REKLAMA

Šiuo metu „Gordon Murray Automotive“ yra pradėjusi serijinę „T.50“ superautomobilio gamybą. Vėliau prasidės „T.50S“ modelio gamyba, o „T.33“ automobilių serijinė gamyba startuos ne anksčiau kaip 2024 metais. Tikėtina, jog pirmuosius pirkėjus „T.33“ automobiliai pasieks 2025 m.


Numatoma automobilio kaina – nemaža. Gamintojas sako, jog pradinė automobilio kaina sieks maždaug 1,3-1,4 mln. eurų.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų