Skirtingai nei „Mclaren 720S“ ar bet kurie kiti, iki šiol pasirodę bendrovės modeliai, „McLaren Artura“ turėjo naujos kartos hibridinę jėgainę. O tiksliau – iš tinklo įkraunamą hibridinę jėgainę.
Kaip ir įprasti automobiliai su iš tinklo įkraunama hibridine pavara, „McLaren Artura“ gali tam tikrą atstumą įveikti naudojantis vien elektros pavara. Gamintojo teigimu, pilnai įkrovus bateriją, „McLaren Artura“ gali nuvažiuoti iki 30 kilometrų siekiantį atstumą, nesukeliant pykčio aplinkosaugininkams.
Esant poreikiui hibridinė pavara gali veikti įprastu režimu, naudojant elektros ir vidaus degimo variklius, kurių dėka vairuotojas gali pasiekti norimus našumo rodiklius.
Nepraėjus vieneriems metams nuo „McLaren Artura“ gamybos pradžios, šis pažangus britiškas superautomobilis pasirodė visiems gerai žinomoje svetainėje – „Copart“.
Automobilių aukcionų svetainė jau seniai tapo tokių, brangių, retų ratuočių pardavimo vieta, tačiau šis atvejis stebina tuo, jog staiga pasirodęs automobilio skelbimas taip pat staigiai ir pradingo, mat buvo parduotas už viešai neskelbiamą kainą.
Aukciono organizatoriai neatskleidžia avarijos aplinkybių, tačiau žvelgdami į nuotraukas pamatysite, jog „McLaren“ patyrė gana stiprų smūgį. Tokį stiprų, jog kairės pusės priekinės ir galinės automobilio dalys tapo neatpažįstamos. Kita vertus, stebina tai, jog automobilio salonas išliko nepažeistas.
Neseniai pristatytas automobilis į avariją pateko nuvažiavęs 3000 kilometrų. Nors ši rida neatrodo didelė, tačiau nereikia užmiršti, jog kai kurių superautomobilių metinė riba kartais neviršija net 1000 kilometrų ribą, tad yra nemaža tikimybė, jog į avariją pateko demonstracinis automobilis, kuriuo naudojosi būsimi „McLaren“ klientai ar žiniasklaidos atstovai.