Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Mūsų pakankamai mažas kolektyvas iki šiol stebisi, kodėl tokioje šalyje kaip D.Britanija, „Ford“ markės automobiliai yra graibstomi kaip bilietai į populiaraus atlikėjo koncertą Vingio parke. Šiek tiek pastudijavus istoriją, supratome, jog „Ford“ savo šaknis į britų širdis įleido dar 1903 metais. Todėl nenuostabu, jog britai iki šiol „Ford“ markės automobilius vertina geriau negu kitus.
Kitaip negu kiti „Ford“ markės automobiliai, „Fiesta“ vardas amerikiečiams yra labai brangus. Ne dėl to, jog jis skamba kaip didelis vakarėlis Ispanijoje, tačiau „Fiesta“ modelis buvo pirmasis „Ford“ automobilis turėjęs priekinių varomųjų ratų komponuotę ir sulaukės komercinės sėkmės. Nuo pat 1976 metų, kai pirmą kartą pasirodė „Fiesta“, „Ford“ pardavė daugiau kaip 16 milijonų vienetų. Visoje „Ford“ šeimoje, tai trečias pagal populiarumą modelis, nusileidžiantis tik F serijos pikapui ir „Escort“.
Šeštoji ir naujausia modelio generacija pasirodė 2008 metais. Sukurtas pagal „One Ford“ koncepciją, šeštoji modelio karta turėjo tikti visam pasauliui. Ne tik Europai, bet ir Amerikai, Brazilijai, Rusijai, Azijai ir net Australijai. Norint patenkinti viso pasaulio poreikį, saldžiai atrodanti „Fiesta“ yra gaminama net devyniose gamyklose - Ispanijoje, Vokietijoje, Meksikoje, Tailande, Brazilijoje, Amerikoje,Indijoje, Taivane ir Kinijoje.
Populiarumu senajame žemyne nesiskundęs modelis, buvo priverstas nukeliauti pas plastinės chirurgijos meistrus. „Ford“ praeitų metų rudenį pasirodė naujomis spalvomis ir atsinaujinusi. Nors priekinė dalis gavo naujo dizaino žibintus ir radiatoriaus groteles, daugiausiai dėmesio buvo skirta techninei automobilio daliai, ypač varikliams. Kartu su atnaujinta „Fiesta“, debiutavo daugybę apdovanojimų pelnęs, „EcoBoost“ technologiją turintis 1 litro, trijų cilindrų agregatas.
„Verve“
Tokiu vardu buvo pavadintas pirmasis šeštosios kartos „Fiesta“ konceptas, kuris debiutavo dar 2007 metais. Po šešerių metų ir vienos plastinės operacijos, mažasis „Ford“ hečbekas iki šiol atrodo patraukliai. Nors iš profilio jis labiau primena mažytį vienatūrį, tačiau agresyvios ir raumeningos automobilio priekinė ir galinė dalis traukia ne vieno praeivio akį.
Nuo pat 1999 metų, kai „Ford“ pakeitė savo politiką, visi markės modeliai stengėsi išsivaduoti iš konservatyvumo pančių dėl kurių nuolatos yra kritikuojama „Volkswagen“ arba „Opel“. Nuo tada „Ford“ markės automobiliai tapo „kitoks“ žodžio sinonimu. Kitaip negu prancūzai, kurie stengiasi išsiskirti drąsiomis linijomis, „Ford“ padalinys Vokietijoje nusprendė žaisti truputėlį saugiau.
Mažioji „Fiesta“ atrodo išskirtinai, tačiau ne per daug. Mielų, truputėlį kampuotų, tačiau puikių proporcijų automobilis savyje turi beprotiškai daug įdomių detalių, kurios sudaro elegantišką visumą. O neseniai atliktas atnaujinimas šį įspūdį tik sustiprina.
Mobilus telefonas
„Ford“ kurdama šeštos kartos „Fiesta“ teigė, jog dizaineriai galvojo kaip prisivilioti jaunesnio amžiaus pirkėjus. Kadangi tuo metu buvo prasidėjus išmaniųjų telefonų mada, „Fiesta“ interjeras buvo kuriamas su mintimi būtent apie juos. Centrinės konsolės dizainas ir mygtukų išdėstymas primena ne ką kitą, bet mobilų telefoną. Tačiau jis labiau primena senesnį ir paprastesnį mobilų telefoną negu išmanų ir retkarčiais painų aparatą.
Vienintelis dalykas, kuris mums nepatiko „Fiesta“ interjere - borto kompiuteris ir centrinėje konsolėje sumontuotas ekranas. Tiek vienas, tiek kitas primena devintą dešimtmetį ir pirmuosius skaitmeninius laikrodžius. Šiais laikais, kai konkurentai sugeba pateikti išsamesnę ir vizualiai patrauklesnę akiai informaciją, „Fiesta“ šioje srityje truputėlį atsilieka.
Daugiau prikibti prie automobilio nėra dėl ko. Vietos viduje užteks įvairaus ūgio ir sudėjimo žmonėms, visi mygtukai ir prietaisų valdymo įrankiai išdėstyti po ranka.
Metų variklis
Mūsų bandyta mažoji „Fiesta“ buvo aprūpinta daugelį apdovanojimų pelniusiu „Ecoboost“ agregatu. Vos vieno litro darbinio tūrio, trijų cilindrų agregatas išvystė 100 arklio galių. Vos 1.090 kilogramų sveriančiam automobiliui toks jėgos agregatas suteikia puikias dinamines savybes.
Mažytis trijų cilindrų variklis elgiasi kaip didesnio darbinio tūrio agregatas ir į akceleratoriaus komandas reaguoja energingai. Stebina tai, jog variklis savo pajėgumą rodo nuo pat 1400 aps/min. Judant mieste tai labai pravartu, nes didžiausias sukimo momentas yra visada po ranka. Erzinančių trūkumų neįžvelgėme net ir tada, kai su „Fiesta“ pradėjome elgtis agresyviau.
Vis dėlto toks energingas variklis nuolatos jus provokuos su automobiliu elgtis azartiškiau, todėl nenustebkite, jeigu išlaidos kurui netikėtai padidėtų.
Malonumas vairuoti
Ne kiekvienas tokios klasės automobilis gali pasigirti puikiomis valdymo savybėmis ir aukštu komforto lygiu. Mūsų nuostabai, atnaujinta „Ford Fiesta“ patenka tarp tų automobilių, kurie gali pasigirti puikiomis valdymo savybėmis ir aukštu komforto lygiu. Tačiau tuo nereikėtų stebėtis, nes jau ne vienerius metus „Ford“ markės automobiliai yra giriami būtent dėl anksčiau paminėtų savybių.
Nors vairo mechanizmas yra ne hidraulinis,o elektrinis, jis truputėlį skiriasi nuo analogų esančių konkurentų automobiliuose. Vairo mechanizmas jaučiasi informatyvus ir puikiai reaguojantis į komandas. Žmonėms, kurių automobiliuose buvo hidraulinės sistemos, atsisėdus už „Fiesta“ vairo gali pasirodyti, jog jis truputėlį per lengvas, tačiau tai keletos minučių įpratimo reikalas.
Kad ir kaip norėtume, tačiau priekaištų automobilio važiuoklei neturime. „Ford“ specialistai padirbėjo iš peties, nes ir aštresniuose posūkiuose „Fiesta“ kėbulas išlieka stabilus.
Kaina ir konkurentai
Mūsų šalyje atnaujinta „Fiesta“ kainuoja nuo 34.481 litų. Už šią sumą gausite automobilį su 1.2 litro benzininiu agregatu išvystančiu 85 arklio galias. Tuo tarpu mūsų bandytas modelis su naujuoju „Ecoboost“ agregatu kainuoja nuo 45.335 litų. Modelis su šiuo varikliu bazinėje įrangoje turės oro kondicionierių, elektra valdomus langus, borto kompiuterį, multifunkcinį vairą, ABS, ESP, keletą oro pagalvių, centrinį užraktą, priešrūkinius žibintus, LED dienos žibintus, stabdžių regeneracijos sistemą, 15 colių lengvo lydinio ratlankius, odinį vairą.
„Peugeot 208“
Turbūt pats aršiausias „Fiesta“ konkurentas visoje Europoje. Toks pats stilingas ir charizmatiškas automobilis. Prancūzas prilygsta vairavimo savybėmis, rafinuotumu, komfortu, tačiau pranoksta kokybiškesniu ir stilingiau atrodančiu interjeru bei nuostabiais dyzeliniais varikliais.
Mūsų šalyje „Peugeot“ kainuoja nuo 38.820 litų.
„Volkswagen Polo“
Mažasis „Golf“ po truputėlį atsilieka nuo konkurentų. Nors markės įvaizdis iki šiol išlieka stiprus, tačiau pakankamai senas produktas pradeda nusileisti visiems konkurentams. Šiuo metu „Polo“ yra tik vidutiniokas, neturintis jokių išskirtinių savybių ar privalumų.
„Polo“ kainuoja nuo 41.717 litų.
„Kia Rio“
Kaip ir daugelis „Kia“ markės automobilių, taip ir „Rio“ yra mažas siurprizas. Šis mažylis niekuo nenusileidžia senbuviams. Akį traukiančią išvaizdą turintis automobilis gali pasigirti erdviu interjeru, gausia bazine įranga, septynių metų garantija. Vis dėlto „Rio“ turi ir keletą trukumų. Jis nesuteiks tokio vairavimo malonumo kaip „Fiesta“ ar „Peugeot“, dyzeliniai varikliai yra per daug buki, jog jais būtų galima mėgautis.
„Kia Rio“ mūsų šalyje kainuoja 41.990 litų.
Vienas iš patraukliausių
Maži ir kompaktiški hečbekai gali atlikti šeimyninio automobilio funkciją. Jeigu turite ribotą biudžetą, norite kompaktiško, žaismingo, puikiai valdomo automobilio, būtinai atkreipkite dėmesį į „Fiesta“.
Išbandykite „Fiesta“, o po to likusius konkurentus. Garantuojame, jog po to vis dar galvosite apie „Fiesta“.
Mūsų pakankamai mažas kolektyvas iki šiol stebisi, kodėl tokioje šalyje kaip D.Britanija, „Ford“ markės automobiliai yra graibstomi kaip bilietai į populiaraus atlikėjo koncertą Vingio parke. Šiek tiek pastudijavus istoriją, supratome, jog „Ford“ savo šaknis į britų širdis įleido dar 1903 metais. Todėl nenuostabu, jog britai iki šiol „Ford“ markės automobilius vertina geriau negu kitus.
Kitaip negu kiti „Ford“ markės automobiliai, „Fiesta“ vardas amerikiečiams yra labai brangus. Ne dėl to, jog jis skamba kaip didelis vakarėlis Ispanijoje, tačiau „Fiesta“ modelis buvo pirmasis „Ford“ automobilis turėjęs priekinių varomųjų ratų komponuotę ir sulaukės komercinės sėkmės. Nuo pat 1976 metų, kai pirmą kartą pasirodė „Fiesta“, „Ford“ pardavė daugiau kaip 16 milijonų vienetų. Visoje „Ford“ šeimoje, tai trečias pagal populiarumą modelis, nusileidžiantis tik F serijos pikapui ir „Escort“.
Šeštoji ir naujausia modelio generacija pasirodė 2008 metais. Sukurtas pagal „One Ford“ koncepciją, šeštoji modelio karta turėjo tikti visam pasauliui. Ne tik Europai, bet ir Amerikai, Brazilijai, Rusijai, Azijai ir net Australijai. Norint patenkinti viso pasaulio poreikį, saldžiai atrodanti „Fiesta“ yra gaminama net devyniose gamyklose - Ispanijoje, Vokietijoje, Meksikoje, Tailande, Brazilijoje, Amerikoje,Indijoje, Taivane ir Kinijoje.
Populiarumu senajame žemyne nesiskundęs modelis, buvo priverstas nukeliauti pas plastinės chirurgijos meistrus. „Ford“ praeitų metų rudenį pasirodė naujomis spalvomis ir atsinaujinusi. Nors priekinė dalis gavo naujo dizaino žibintus ir radiatoriaus groteles, daugiausiai dėmesio buvo skirta techninei automobilio daliai, ypač varikliams. Kartu su atnaujinta „Fiesta“, debiutavo daugybę apdovanojimų pelnęs, „EcoBoost“ technologiją turintis 1 litro, trijų cilindrų agregatas.
„Verve“
Tokiu vardu buvo pavadintas pirmasis šeštosios kartos „Fiesta“ konceptas, kuris debiutavo dar 2007 metais. Po šešerių metų ir vienos plastinės operacijos, mažasis „Ford“ hečbekas iki šiol atrodo patraukliai. Nors iš profilio jis labiau primena mažytį vienatūrį, tačiau agresyvios ir raumeningos automobilio priekinė ir galinė dalis traukia ne vieno praeivio akį.
Nuo pat 1999 metų, kai „Ford“ pakeitė savo politiką, visi markės modeliai stengėsi išsivaduoti iš konservatyvumo pančių dėl kurių nuolatos yra kritikuojama „Volkswagen“ arba „Opel“. Nuo tada „Ford“ markės automobiliai tapo „kitoks“ žodžio sinonimu. Kitaip negu prancūzai, kurie stengiasi išsiskirti drąsiomis linijomis, „Ford“ padalinys Vokietijoje nusprendė žaisti truputėlį saugiau.
Mažioji „Fiesta“ atrodo išskirtinai, tačiau ne per daug. Mielų, truputėlį kampuotų, tačiau puikių proporcijų automobilis savyje turi beprotiškai daug įdomių detalių, kurios sudaro elegantišką visumą. O neseniai atliktas atnaujinimas šį įspūdį tik sustiprina.
Mobilus telefonas
„Ford“ kurdama šeštos kartos „Fiesta“ teigė, jog dizaineriai galvojo kaip prisivilioti jaunesnio amžiaus pirkėjus. Kadangi tuo metu buvo prasidėjus išmaniųjų telefonų mada, „Fiesta“ interjeras buvo kuriamas su mintimi būtent apie juos. Centrinės konsolės dizainas ir mygtukų išdėstymas primena ne ką kitą, bet mobilų telefoną. Tačiau jis labiau primena senesnį ir paprastesnį mobilų telefoną negu išmanų ir retkarčiais painų aparatą.
Vienintelis dalykas, kuris mums nepatiko „Fiesta“ interjere - borto kompiuteris ir centrinėje konsolėje sumontuotas ekranas. Tiek vienas, tiek kitas primena devintą dešimtmetį ir pirmuosius skaitmeninius laikrodžius. Šiais laikais, kai konkurentai sugeba pateikti išsamesnę ir vizualiai patrauklesnę akiai informaciją, „Fiesta“ šioje srityje truputėlį atsilieka.
Daugiau prikibti prie automobilio nėra dėl ko. Vietos viduje užteks įvairaus ūgio ir sudėjimo žmonėms, visi mygtukai ir prietaisų valdymo įrankiai išdėstyti po ranka.
Metų variklis
Mūsų bandyta mažoji „Fiesta“ buvo aprūpinta daugelį apdovanojimų pelniusiu „Ecoboost“ agregatu. Vos vieno litro darbinio tūrio, trijų cilindrų agregatas išvystė 100 arklio galių. Vos 1.090 kilogramų sveriančiam automobiliui toks jėgos agregatas suteikia puikias dinamines savybes.
Mažytis trijų cilindrų variklis elgiasi kaip didesnio darbinio tūrio agregatas ir į akceleratoriaus komandas reaguoja energingai. Stebina tai, jog variklis savo pajėgumą rodo nuo pat 1400 aps/min. Judant mieste tai labai pravartu, nes didžiausias sukimo momentas yra visada po ranka. Erzinančių trūkumų neįžvelgėme net ir tada, kai su „Fiesta“ pradėjome elgtis agresyviau.
Vis dėlto toks energingas variklis nuolatos jus provokuos su automobiliu elgtis azartiškiau, todėl nenustebkite, jeigu išlaidos kurui netikėtai padidėtų.
Malonumas vairuoti
Ne kiekvienas tokios klasės automobilis gali pasigirti puikiomis valdymo savybėmis ir aukštu komforto lygiu. Mūsų nuostabai, atnaujinta „Ford Fiesta“ patenka tarp tų automobilių, kurie gali pasigirti puikiomis valdymo savybėmis ir aukštu komforto lygiu. Tačiau tuo nereikėtų stebėtis, nes jau ne vienerius metus „Ford“ markės automobiliai yra giriami būtent dėl anksčiau paminėtų savybių.
Nors vairo mechanizmas yra ne hidraulinis,o elektrinis, jis truputėlį skiriasi nuo analogų esančių konkurentų automobiliuose. Vairo mechanizmas jaučiasi informatyvus ir puikiai reaguojantis į komandas. Žmonėms, kurių automobiliuose buvo hidraulinės sistemos, atsisėdus už „Fiesta“ vairo gali pasirodyti, jog jis truputėlį per lengvas, tačiau tai keletos minučių įpratimo reikalas.
Kad ir kaip norėtume, tačiau priekaištų automobilio važiuoklei neturime. „Ford“ specialistai padirbėjo iš peties, nes ir aštresniuose posūkiuose „Fiesta“ kėbulas išlieka stabilus.
Kaina ir konkurentai
Mūsų šalyje atnaujinta „Fiesta“ kainuoja nuo 34.481 litų. Už šią sumą gausite automobilį su 1.2 litro benzininiu agregatu išvystančiu 85 arklio galias. Tuo tarpu mūsų bandytas modelis su naujuoju „Ecoboost“ agregatu kainuoja nuo 45.335 litų. Modelis su šiuo varikliu bazinėje įrangoje turės oro kondicionierių, elektra valdomus langus, borto kompiuterį, multifunkcinį vairą, ABS, ESP, keletą oro pagalvių, centrinį užraktą, priešrūkinius žibintus, LED dienos žibintus, stabdžių regeneracijos sistemą, 15 colių lengvo lydinio ratlankius, odinį vairą.
„Peugeot 208“
Turbūt pats aršiausias „Fiesta“ konkurentas visoje Europoje. Toks pats stilingas ir charizmatiškas automobilis. Prancūzas prilygsta vairavimo savybėmis, rafinuotumu, komfortu, tačiau pranoksta kokybiškesniu ir stilingiau atrodančiu interjeru bei nuostabiais dyzeliniais varikliais.
Mūsų šalyje „Peugeot“ kainuoja nuo 38.820 litų.
„Volkswagen Polo“
Mažasis „Golf“ po truputėlį atsilieka nuo konkurentų. Nors markės įvaizdis iki šiol išlieka stiprus, tačiau pakankamai senas produktas pradeda nusileisti visiems konkurentams. Šiuo metu „Polo“ yra tik vidutiniokas, neturintis jokių išskirtinių savybių ar privalumų.
„Polo“ kainuoja nuo 41.717 litų.
„Kia Rio“
Kaip ir daugelis „Kia“ markės automobilių, taip ir „Rio“ yra mažas siurprizas. Šis mažylis niekuo nenusileidžia senbuviams. Akį traukiančią išvaizdą turintis automobilis gali pasigirti erdviu interjeru, gausia bazine įranga, septynių metų garantija. Vis dėlto „Rio“ turi ir keletą trukumų. Jis nesuteiks tokio vairavimo malonumo kaip „Fiesta“ ar „Peugeot“, dyzeliniai varikliai yra per daug buki, jog jais būtų galima mėgautis.
„Kia Rio“ mūsų šalyje kainuoja 41.990 litų.
Vienas iš patraukliausių
Maži ir kompaktiški hečbekai gali atlikti šeimyninio automobilio funkciją. Jeigu turite ribotą biudžetą, norite kompaktiško, žaismingo, puikiai valdomo automobilio, būtinai atkreipkite dėmesį į „Fiesta“.
Išbandykite „Fiesta“, o po to likusius konkurentus. Garantuojame, jog po to vis dar galvosite apie „Fiesta“.