• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vakar jums pristatėme pirmąją straipsnio dalį apie Europoje nelabai populiaraus sporto „Nascar" ypatybės, istoriją ir visas smulkmenas, tad kaip ir žadėjome, šiandien tai pratęskime.
Brickyard 400
NASCAR istorija,rengti lenktynes “Senojoje plytinėje” verčia naują puslapį,kuriame prasideda pasakojimas apie varžymąsi dėl populiarumo su kita,INDYCAR serija.Šia tema norėtume pakalbėti šiek tiek plačiau.Idėja surengti NASCAR varžybas Idianapolyje gimė autodromo valdytojui,Tony George’ui 1990-ų metų pradžioje.Tuo metu tarp jo ir INDYCAR serijos buvo daug nesutarimų.Šių pirmenybių dalyviai buvo įsitikinę,jog “Indianapolis MotorSpeedway” (IMS) ir lenktynių serija INDY surišti neišskiriamai,tačiau George’o ambicijos įrodė,jog galima sugriauti bet kokį aljansą.
1994 metais pirmą kartą buvo surengtos NASCAR lenktynės IMS,gavusios Brickyard 400 pavadinimą.400 šiuo atveju reiškia distanciją myliomis,kurią turėjo įveikti pilotai (paaiškėjo,jog šis atstumas lygus 160-čiai ratų),oBrickyard-juosta iš plytų starto tiesiojoje,likusi nuo amžiaus vidurio.Juostos plotis lygus vienam jardui (91,44 centimetro).Nuo to ir kilo toks pavadinimas.
Pradžioje naujai atsiradęs aukščiausio NASCAR diviziono etapas pagrindinėje formulės trasoje Amerikoje daug žiūrovų dėmesio nesulaukė.”Aš buvau puristas.Kuomet Stock Car’ai buvo pradėti testuoti Indianapolyje,aš pasisakiau prieš,-pasakojo 1997 metų INDYCAR čempionas,Tony Stewartas,duodamas interviu Speed TV.-Maniau,kad jokios kitos lenktynės išskyrus “INDY-500″ negali vykti IMS trasoje,tačiau su laiku supratau,jog “Idianapolis Motor Speedway”-puikus autodromas,kuriame galima rengti skirtingų klasių rungtynes.Brickyard400 tapo aukščiausio laipsnio įvykiu”.Neilgai trukus po šios rungties atsiradimo ir pats Stewartas perėjo įNASCAR.Dabar Tony sąskaitoje trys titulai aukščiausiame Sprint Cup divizione.
1996 metais IndyCar susiskaldė į du čempionatus.Stipriausi pilotai ir komandos pasitraukė į CART,o “Indy-500″ liko IRL kalendoriuje.Dėl tokios priežasties starte pasirodė pilotai,kurie nebuvo žinomi plačiajai visuomenei.IRLdalyviai buvo renkami  paskutiniu momentu ir labai skubotai.Nusivylę lenktynių mylėtojai,įpratę važinėti įIndianapolį,savo dėmesį atkreipė į alternatyvą.Štai taip Brickyard 400 išsikovojo savo populiarumą.
1996 metų rugpjūtį žiūrovų auditorija pirmą kartą perkopė “Indy-500″ rodiklius,o nugalėtojas,Daleas ArnoldasJarrettas įtvirtino savo pergalę,pradėdamas naują tradiciją:po finišo jis priglaudė savo lūpas prie jau minėtojo “plytų jardo”.Dabar nei vienos IMS varžybos neapsieina be ritualinio bučinio.


Padangų žudikė
Formulės-1 gerbėjams “Indianapolis Motor Speedway” įsiminė 2005 metų skandalu,kuomet dėl labai stiprausMichelin padangų dėvėjimosi didesnioji dalis ekipų atsisakė dalyvauti lenktynėse.Galiausiai starte pasirodė tik šeši bolidai,apauti Bridgestone padangomis.Būtent šiam incidentui priskiriama daugiausia kaltinimų dėl Formulės-1 ir Indianapolio skyrybų.
Analogiškas atvejis IMS trasoje įvyko 2008 metais NASCAR serijoje.Vienintelis Sprint Cup padangų tiekėjas,kompanija Goodyear pasirodė nepasiruošusi naujosios kartos ( Car Of Tomorrow ) automobilių debiutuiIndianapolio trasoje su jos užsitęsiančiais viražais.Padidėjusi padangų apkrova privedė iki to,jog padangos atlaikydavo viso labo tik dešimt ratų.Po to jos tiesiog sprogdavo.Rezultatas buvo toks,kad pilotams pastoviai reikėjo keistis ratus.Atėjus pit-stopo laikui padangos būdavo nutrintos iki pat liaudiškai vadinamo “kordo”.Tam,kad apsaugoti dalyvius nuo nepateisinamos rizikos,čempionato administracija kas dešimt ratų skelbdavo geltonos vėliavos fazę,suteikdama pilotams ramiai apsilankyti boksuose.Baigiantis rungtynėms buvo sunaudotos visos Goodyer į Indianapolį atvežtos padangos.
Katastrofiškas Brickyard 2008 neigiamai paveikė lankytojus,kurių skaičius ženkliai sumažėjo.Dabar šiame etape apsilanko vidutiniškai 100 tūkstančių žiūrovų,tuo tarpu anksčiau šis etapas stabiliai surinkdavo daugiau kaip 250 tūkstančių fanatų.
Palaipsniui NASCAR pritraukdavo vis daugiau sirgalių,o lenktynių statusas,tame tarpe ir visas čempionatas,palengva augo.Dabar Jungtinėse Valstijose sporto fanatai retai prisimena “Indycarą”,o Brickyard400 tapo antru įskaitiniu Sprint Cup etapu pagal prestižo lygį po Daytona-500.Tiesa,konkrečiai Indianapolyje lig šiol labiau pripažįstamos bolidų atvirais ratais varžybos.Per paskutinius du sezonus “Indy-500″ vidutiniškai surinkdavo po 225 tūkstančius žiūrovų,tuo tarpu į NASCAR 2011 metais atėjo viso labo 125 tūkstančiai-mažiau nei per debiutą 1994 metais.Bilietų pardavimo servizo savininkas įvardina dar vieną sumažėjusio populiarumoIndianapolyje priežastį.Pasak jo,NASCAR gerbėjai stengiasi išsirinkti tokias vietas,kuriose jie galėtų matyti visą trasą.Tuo tarpu Brickyard 400 geriausiu atveju matoma tik pusė.Taigi,reikia pripažinti,jog ši trasa nėra pritaikytaStock-car’ams.Tačiau tai yra niekis lyginant su Formule-1.Palyginimui paimkime Vengrijos GP.Čempionato dalyviams 4,4 kilometro ilgio trasa yra viena iš trumpiausių sezone,o vieną ratą jie įveikia per maždaug 1 minutę ir 25 sekundes.Bet ar verta komentuoti faktą,jog Vengrijoje žiūrovai mato vos pora posūkių.
Kita labai subtili Indianapolio trasos ypatybė,pasak pilotų,yra trasos danga.Ji labai jautri oro temperatūros pokyčiams.Tereikia didesniam debesiui uždengti saulę ir sukibimas su trasa ženkliai pagerėja.Sportininkai iš kart pajunta greičio prieauglį.Tai itin svarbus faktorius kvalifikacijos metu,leidžiantis užsitikrinti geresnę startinę poziciją.Tokia susiklosčiusi situacija,mūsų jau anksčiau minėtam NASCAR pilotui,Gregui Biffleui,sukliudė šiemet šioje trasoje iškovoti pole poziciją.”Šeštadienį trasoje buvome nuo 8:30.Po treniruotės laukė nedidelė pertraukėlė,o vėliau vėl turėjome sėstis už vairo.Mes niekur daugiau tiek nelenktyniaujam.Be to mums IMS autodrome leidžiama tarp kvalifikacijos ir lenktynių keisti nustatymus, o tai papildoma apkrova mechanikams”-pasakoja Biffleus.Ir iš tiesų,paprastai tarp šeštadienio ir sekmadienio galioja “uždaro parko” taisyklė,panaši,kaip Formulėje-1.Keisti nustatymus arba naujus mazgus mechanikams yra draudžiama.Tačiau ypatingo sudėtingumo trasose,tokiose kaip “Indianapolis Motor Speedway”,čempionato administracija dviems pagrindinėms savaitgalio sesijom leidžia ruoštis atskirai.Automobilis,ruoštas kvalifikacijai,gaunasi daug greitesnis,tačiau sumažintos oro paėmimo angos leidžia varikliui išsilaikyti vos kelis ratus,o specifiškai sureguliuota pakaba lemia dideles padangų temperatūras ir greitą jų nusidėvėjimą.


Suspaustas grafikas-dar viena labai svarbi Brickyard 400 detalė.”Įprastose” NASCAR lenktynėse pertraukų tarp sesijų metu pilotai gali sau leisti pasikepti barbekiu arba atsipalaidavus pasižiūrėti futbolo varžybų transliaciją.Indianapolyje visiems tenka dirbti.Bet koks tvarkaraštyje atsiradęs “langas” išnaudojamas pasitarimams apie bolido reguliavimą ir bendravimu su spauda,bei sirgaliais-o šis komponentas Amerikoje yra kultinis.Kiekvienas pilotas turi apsilankyti pas savo komandos gerbėjus ir pusę valandos skirti tokio stiliaus klausimams kaip “kokį greiti gali pasiekti NASCAR bolidas” arba “koks jūsų porininko automobilio numeris”.Tačiau tokios kalbos nieko neerzina.Pilotai draugiškai atsakinėja į bet kokius klausimus,detaliai paaiškina apie viską,kas rūpi jų svečiams,o pabaigoje visiems draugiškai paspaudžia rankas,palinkėdami puikaus poilsio.Galų gale lenktynių lankytojai pasakos savo draugams kokie draugiški vaikinai lenktyniauja Sprint Cup ir sekančiame NASCAR etape susirinks dar daugiau sirgalių.
Prieš Brickyard 400,pilotų paradas prasideda 12:30 ir nuo šio momento programa trasoje nesiliauja nei minutei.Pravažiavę trasoje ratą, pilotai dalina interviu,kurie transliuojami dideliuose ekranuose,o paskui sėdasi už vairo ir spaudžia į starto tiesiąją.Čia po eilinio interviu,tradiciškai skelbiama tylos minutė,avarijų lenktynių trasose ir karinių konfliktų karštuose taškuose aukų atminimui. Po visuotino gedulo atliekamas JAV himnas.


Po to,kai užvedami bolidų varikliai,žiūrovų ausines užpildo pilotų radijo ryšio pokalbiai:bet kuris žiūrovas gali išsinuomoti radijo ryšio stotelę,kuriame be keturių varžybų komentavimo versijų (viena jų ispanų kalba),prieinami kiekvieno ekipažo dažniai.Tuo tarpu kai Juanas-Pablo Montoya skundėsi savo inžinieriui,kad nieko negirdi,žiūrovai puikiausiai girdėjo ir inžinierių ir Montoya,ir visus kitus dalyvius.
Kaip tikriausiai jau supratote,IMS trasoje rungtynės vyksta įtemptu rėžimu.Štai ką pasakoja Gregas Biffle:”Čia labai sunku aplenkti.Trasa labai siaura,o specifinis posūkių charakteris daro juos sunkiai įveikiamais.Visi viražaiplokšti,o greitis tiesiojoje siekia 205-208 mylias per valandą.Tokiomis sąlygomis pilotams labiau apsimoka likti už savo priešininko,nei bandyti jį aplenkti.Tereikia tau susilyginti su konkurentu ir tavo automobilis tuojau pat netenka greičio pranašumo.Tokiu atveju du pilotai ima judėti paraleliai,o už jų susiformuoja aerodinaminis maišas,į kuri taikosi kas nors trečias.Po to tas trečias išsirikiuoja į tą pačia liniją,kaip ir tie du ir jūs turite situacija,kai trys bolidai važiuoja šonas į šoną ir nei vienas iš jų neturi greičio išsiveržti į priekį”.
Pabaigai reikia pripažinti,jog NASCAR Indianapolio trasoje populiarumas jau praeityje.Tolimais 1996 metais,gerbėjai rikiuodavosi į eiles vien tam,jog gautų Dale Earnhardto autografą.Tuo tarpu “Indy 500″ pilotai galėdavo ramiausiai praeiti pro savo sirgalius.Dabar persvara sugrįžo Indycar naudai,tačiau už Indianos valstijos ribų,Sprit Cup lenktynės amerikiečiams išlieka numeriu vienas.Televizijos transliacijų reitingai išsilaiko rekordiniame lygyje,o triukšmas,susijęs su ryškiomis NASCAR pilotų asmenybėmis,dažnai pasiekia ir Europą.

Pirmąją dalį galite perskaityti paspaudę
ČIA.

Vakar jums pristatėme pirmąją straipsnio dalį apie Europoje nelabai populiaraus sporto „Nascar" ypatybės, istoriją ir visas smulkmenas, tad kaip ir žadėjome, šiandien tai pratęskime.
Brickyard 400
NASCAR istorija,rengti lenktynes “Senojoje plytinėje” verčia naują puslapį,kuriame prasideda pasakojimas apie varžymąsi dėl populiarumo su kita,INDYCAR serija.Šia tema norėtume pakalbėti šiek tiek plačiau.Idėja surengti NASCAR varžybas Idianapolyje gimė autodromo valdytojui,Tony George’ui 1990-ų metų pradžioje.Tuo metu tarp jo ir INDYCAR serijos buvo daug nesutarimų.Šių pirmenybių dalyviai buvo įsitikinę,jog “Indianapolis MotorSpeedway” (IMS) ir lenktynių serija INDY surišti neišskiriamai,tačiau George’o ambicijos įrodė,jog galima sugriauti bet kokį aljansą.
1994 metais pirmą kartą buvo surengtos NASCAR lenktynės IMS,gavusios Brickyard 400 pavadinimą.400 šiuo atveju reiškia distanciją myliomis,kurią turėjo įveikti pilotai (paaiškėjo,jog šis atstumas lygus 160-čiai ratų),oBrickyard-juosta iš plytų starto tiesiojoje,likusi nuo amžiaus vidurio.Juostos plotis lygus vienam jardui (91,44 centimetro).Nuo to ir kilo toks pavadinimas.
Pradžioje naujai atsiradęs aukščiausio NASCAR diviziono etapas pagrindinėje formulės trasoje Amerikoje daug žiūrovų dėmesio nesulaukė.”Aš buvau puristas.Kuomet Stock Car’ai buvo pradėti testuoti Indianapolyje,aš pasisakiau prieš,-pasakojo 1997 metų INDYCAR čempionas,Tony Stewartas,duodamas interviu Speed TV.-Maniau,kad jokios kitos lenktynės išskyrus “INDY-500″ negali vykti IMS trasoje,tačiau su laiku supratau,jog “Idianapolis Motor Speedway”-puikus autodromas,kuriame galima rengti skirtingų klasių rungtynes.Brickyard400 tapo aukščiausio laipsnio įvykiu”.Neilgai trukus po šios rungties atsiradimo ir pats Stewartas perėjo įNASCAR.Dabar Tony sąskaitoje trys titulai aukščiausiame Sprint Cup divizione.
1996 metais IndyCar susiskaldė į du čempionatus.Stipriausi pilotai ir komandos pasitraukė į CART,o “Indy-500″ liko IRL kalendoriuje.Dėl tokios priežasties starte pasirodė pilotai,kurie nebuvo žinomi plačiajai visuomenei.IRLdalyviai buvo renkami  paskutiniu momentu ir labai skubotai.Nusivylę lenktynių mylėtojai,įpratę važinėti įIndianapolį,savo dėmesį atkreipė į alternatyvą.Štai taip Brickyard 400 išsikovojo savo populiarumą.
1996 metų rugpjūtį žiūrovų auditorija pirmą kartą perkopė “Indy-500″ rodiklius,o nugalėtojas,Daleas ArnoldasJarrettas įtvirtino savo pergalę,pradėdamas naują tradiciją:po finišo jis priglaudė savo lūpas prie jau minėtojo “plytų jardo”.Dabar nei vienos IMS varžybos neapsieina be ritualinio bučinio.


Padangų žudikė
Formulės-1 gerbėjams “Indianapolis Motor Speedway” įsiminė 2005 metų skandalu,kuomet dėl labai stiprausMichelin padangų dėvėjimosi didesnioji dalis ekipų atsisakė dalyvauti lenktynėse.Galiausiai starte pasirodė tik šeši bolidai,apauti Bridgestone padangomis.Būtent šiam incidentui priskiriama daugiausia kaltinimų dėl Formulės-1 ir Indianapolio skyrybų.
Analogiškas atvejis IMS trasoje įvyko 2008 metais NASCAR serijoje.Vienintelis Sprint Cup padangų tiekėjas,kompanija Goodyear pasirodė nepasiruošusi naujosios kartos ( Car Of Tomorrow ) automobilių debiutuiIndianapolio trasoje su jos užsitęsiančiais viražais.Padidėjusi padangų apkrova privedė iki to,jog padangos atlaikydavo viso labo tik dešimt ratų.Po to jos tiesiog sprogdavo.Rezultatas buvo toks,kad pilotams pastoviai reikėjo keistis ratus.Atėjus pit-stopo laikui padangos būdavo nutrintos iki pat liaudiškai vadinamo “kordo”.Tam,kad apsaugoti dalyvius nuo nepateisinamos rizikos,čempionato administracija kas dešimt ratų skelbdavo geltonos vėliavos fazę,suteikdama pilotams ramiai apsilankyti boksuose.Baigiantis rungtynėms buvo sunaudotos visos Goodyer į Indianapolį atvežtos padangos.
Katastrofiškas Brickyard 2008 neigiamai paveikė lankytojus,kurių skaičius ženkliai sumažėjo.Dabar šiame etape apsilanko vidutiniškai 100 tūkstančių žiūrovų,tuo tarpu anksčiau šis etapas stabiliai surinkdavo daugiau kaip 250 tūkstančių fanatų.
Palaipsniui NASCAR pritraukdavo vis daugiau sirgalių,o lenktynių statusas,tame tarpe ir visas čempionatas,palengva augo.Dabar Jungtinėse Valstijose sporto fanatai retai prisimena “Indycarą”,o Brickyard400 tapo antru įskaitiniu Sprint Cup etapu pagal prestižo lygį po Daytona-500.Tiesa,konkrečiai Indianapolyje lig šiol labiau pripažįstamos bolidų atvirais ratais varžybos.Per paskutinius du sezonus “Indy-500″ vidutiniškai surinkdavo po 225 tūkstančius žiūrovų,tuo tarpu į NASCAR 2011 metais atėjo viso labo 125 tūkstančiai-mažiau nei per debiutą 1994 metais.Bilietų pardavimo servizo savininkas įvardina dar vieną sumažėjusio populiarumoIndianapolyje priežastį.Pasak jo,NASCAR gerbėjai stengiasi išsirinkti tokias vietas,kuriose jie galėtų matyti visą trasą.Tuo tarpu Brickyard 400 geriausiu atveju matoma tik pusė.Taigi,reikia pripažinti,jog ši trasa nėra pritaikytaStock-car’ams.Tačiau tai yra niekis lyginant su Formule-1.Palyginimui paimkime Vengrijos GP.Čempionato dalyviams 4,4 kilometro ilgio trasa yra viena iš trumpiausių sezone,o vieną ratą jie įveikia per maždaug 1 minutę ir 25 sekundes.Bet ar verta komentuoti faktą,jog Vengrijoje žiūrovai mato vos pora posūkių.
Kita labai subtili Indianapolio trasos ypatybė,pasak pilotų,yra trasos danga.Ji labai jautri oro temperatūros pokyčiams.Tereikia didesniam debesiui uždengti saulę ir sukibimas su trasa ženkliai pagerėja.Sportininkai iš kart pajunta greičio prieauglį.Tai itin svarbus faktorius kvalifikacijos metu,leidžiantis užsitikrinti geresnę startinę poziciją.Tokia susiklosčiusi situacija,mūsų jau anksčiau minėtam NASCAR pilotui,Gregui Biffleui,sukliudė šiemet šioje trasoje iškovoti pole poziciją.”Šeštadienį trasoje buvome nuo 8:30.Po treniruotės laukė nedidelė pertraukėlė,o vėliau vėl turėjome sėstis už vairo.Mes niekur daugiau tiek nelenktyniaujam.Be to mums IMS autodrome leidžiama tarp kvalifikacijos ir lenktynių keisti nustatymus, o tai papildoma apkrova mechanikams”-pasakoja Biffleus.Ir iš tiesų,paprastai tarp šeštadienio ir sekmadienio galioja “uždaro parko” taisyklė,panaši,kaip Formulėje-1.Keisti nustatymus arba naujus mazgus mechanikams yra draudžiama.Tačiau ypatingo sudėtingumo trasose,tokiose kaip “Indianapolis Motor Speedway”,čempionato administracija dviems pagrindinėms savaitgalio sesijom leidžia ruoštis atskirai.Automobilis,ruoštas kvalifikacijai,gaunasi daug greitesnis,tačiau sumažintos oro paėmimo angos leidžia varikliui išsilaikyti vos kelis ratus,o specifiškai sureguliuota pakaba lemia dideles padangų temperatūras ir greitą jų nusidėvėjimą.


Suspaustas grafikas-dar viena labai svarbi Brickyard 400 detalė.”Įprastose” NASCAR lenktynėse pertraukų tarp sesijų metu pilotai gali sau leisti pasikepti barbekiu arba atsipalaidavus pasižiūrėti futbolo varžybų transliaciją.Indianapolyje visiems tenka dirbti.Bet koks tvarkaraštyje atsiradęs “langas” išnaudojamas pasitarimams apie bolido reguliavimą ir bendravimu su spauda,bei sirgaliais-o šis komponentas Amerikoje yra kultinis.Kiekvienas pilotas turi apsilankyti pas savo komandos gerbėjus ir pusę valandos skirti tokio stiliaus klausimams kaip “kokį greiti gali pasiekti NASCAR bolidas” arba “koks jūsų porininko automobilio numeris”.Tačiau tokios kalbos nieko neerzina.Pilotai draugiškai atsakinėja į bet kokius klausimus,detaliai paaiškina apie viską,kas rūpi jų svečiams,o pabaigoje visiems draugiškai paspaudžia rankas,palinkėdami puikaus poilsio.Galų gale lenktynių lankytojai pasakos savo draugams kokie draugiški vaikinai lenktyniauja Sprint Cup ir sekančiame NASCAR etape susirinks dar daugiau sirgalių.
Prieš Brickyard 400,pilotų paradas prasideda 12:30 ir nuo šio momento programa trasoje nesiliauja nei minutei.Pravažiavę trasoje ratą, pilotai dalina interviu,kurie transliuojami dideliuose ekranuose,o paskui sėdasi už vairo ir spaudžia į starto tiesiąją.Čia po eilinio interviu,tradiciškai skelbiama tylos minutė,avarijų lenktynių trasose ir karinių konfliktų karštuose taškuose aukų atminimui. Po visuotino gedulo atliekamas JAV himnas.


Po to,kai užvedami bolidų varikliai,žiūrovų ausines užpildo pilotų radijo ryšio pokalbiai:bet kuris žiūrovas gali išsinuomoti radijo ryšio stotelę,kuriame be keturių varžybų komentavimo versijų (viena jų ispanų kalba),prieinami kiekvieno ekipažo dažniai.Tuo tarpu kai Juanas-Pablo Montoya skundėsi savo inžinieriui,kad nieko negirdi,žiūrovai puikiausiai girdėjo ir inžinierių ir Montoya,ir visus kitus dalyvius.
Kaip tikriausiai jau supratote,IMS trasoje rungtynės vyksta įtemptu rėžimu.Štai ką pasakoja Gregas Biffle:”Čia labai sunku aplenkti.Trasa labai siaura,o specifinis posūkių charakteris daro juos sunkiai įveikiamais.Visi viražaiplokšti,o greitis tiesiojoje siekia 205-208 mylias per valandą.Tokiomis sąlygomis pilotams labiau apsimoka likti už savo priešininko,nei bandyti jį aplenkti.Tereikia tau susilyginti su konkurentu ir tavo automobilis tuojau pat netenka greičio pranašumo.Tokiu atveju du pilotai ima judėti paraleliai,o už jų susiformuoja aerodinaminis maišas,į kuri taikosi kas nors trečias.Po to tas trečias išsirikiuoja į tą pačia liniją,kaip ir tie du ir jūs turite situacija,kai trys bolidai važiuoja šonas į šoną ir nei vienas iš jų neturi greičio išsiveržti į priekį”.
Pabaigai reikia pripažinti,jog NASCAR Indianapolio trasoje populiarumas jau praeityje.Tolimais 1996 metais,gerbėjai rikiuodavosi į eiles vien tam,jog gautų Dale Earnhardto autografą.Tuo tarpu “Indy 500″ pilotai galėdavo ramiausiai praeiti pro savo sirgalius.Dabar persvara sugrįžo Indycar naudai,tačiau už Indianos valstijos ribų,Sprit Cup lenktynės amerikiečiams išlieka numeriu vienas.Televizijos transliacijų reitingai išsilaiko rekordiniame lygyje,o triukšmas,susijęs su ryškiomis NASCAR pilotų asmenybėmis,dažnai pasiekia ir Europą.

Pirmąją dalį galite perskaityti paspaudę
ČIA.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų