Šiemet „Euro NCAP“ taip pat pradės naudoti pagal naują metodiką suprojektuotą šoninio smūgio testą. Šis testas leis aiškiau suprasti ar sėdynių dešiniame arba kairiame šonuose sumontuotos oro pagalvės yra naudingos ir kaip stipriai jos prisideda prie keleivių saugumo.
Griežtesnio įvertinimo sulauks ir įvairios pagalbinės sistemos. Pavyzdžiui, automatinės stabdymo sistemos dabar bus bandomos kartu su kitais automobiliais ir eismo dalyviais įvairiose, retkarčiais netgi sudėtingose situacijose. Daugiau dėmesio taip pat turėtų sulaukti sistemos, kurios stebi vairuotojo dėmesingumą ir nuovargį.
Paskutinė „Euro NCAP“ naujove – automobilio saugumo vertinimas bendradarbiaujant su tarptautine ugniagesių asociacija ir gelbėtojais. „Euro NCAP“ organizacija nori sukurti naują vertinimo sistemą, kurioje būtų atsižvelgiama į informacijos perdavimą tarp automobilių gamintojo ir gelbėtojų, kaip sunku ar lengva žmones išlaisvinti iš sumaitotos transporto priemonės ir kaip veikia „eCall“ sistemos.
Pagal naują metodiką atliktų saugumo bandymų rezultatus turėtume išvysti netolimoje ateityje.
Automobilių saugumo bandymus atliekanti „Euro NCAP“ organizacija paskelbė, jog nuo šiol visi nauji automobiliai turės praeiti gerokai griežtesnius saugumo bandymus, kurie įtakos galutinį rezultatą.
Nuo šiol organizacija daugiau dėmesio skirs išmaniems bandymams, naujoms technologijoms ir dalijimuisi informacija tarp automobilių ir gelbėjimo tarnybų.
Nuo šiol „Euro NCAP“ didesnį dėmesį skirs priekinio smūgio testui, o tiksliau – automobilio deformacijoms smūgio metu ir kaip jos įtakoja viduje sėdinčių keleivių saugumą. Be to, nuo šiol visuose bandymuose „Euro NCAP“ naudos pažangų keleivius imituojančius manekenus, kurie mokslininkams suteiks dar daugiau išsamios ir naudingos informacijos.
Automobilių saugumo bandymus atliekanti „Euro NCAP“ organizacija paskelbė, jog nuo šiol visi nauji automobiliai turės praeiti gerokai griežtesnius saugumo bandymus, kurie įtakos galutinį rezultatą.
Nuo šiol organizacija daugiau dėmesio skirs išmaniems bandymams, naujoms technologijoms ir dalijimuisi informacija tarp automobilių ir gelbėjimo tarnybų.
Nuo šiol „Euro NCAP“ didesnį dėmesį skirs priekinio smūgio testui, o tiksliau – automobilio deformacijoms smūgio metu ir kaip jos įtakoja viduje sėdinčių keleivių saugumą. Be to, nuo šiol visuose bandymuose „Euro NCAP“ naudos pažangų keleivius imituojančius manekenus, kurie mokslininkams suteiks dar daugiau išsamios ir naudingos informacijos.