REKLAMA
REKLAMA
Kokia iš to nauda? Bendrovės teigimu, tai leis naujų automobilių kūrėjams geriau įvertinti ir įvertinti jų eksploatacines savybes kūrimo proceso pradžioje, taip sutaupant laiko ir pinigų, ypač pereinant prie elektrinių automobilių.
„Elektrifikuotos jėgainės sąveika su automobilio važiuokle gerokai skiriasi nuo tradicinio variklio. Naujų automobilių dinamikos kūrėjai nori paspartinti šio pokyčio supratimą, kad išvengtų vėlesnių problemų kūrimo metu“, – sakė „rFpro“ atstovas Matt Daley.
Kad skaitmeninė versija būtų tokia pat veiksminga kuriant automobilį kaip tikra, ji taip pat turi būti tokia pat tiksli. Todėl bendrovė nuskenuoja jį lazeriu 1 mm tikslumu ir perkelia į virtualiąją realybę naudodama modeliavimo įrankį „TerrainServer“, kuris gali gerai imituoti trasos paviršių.
REKLAMA
Bendrovės atstovų teigimu, Nardo buvo pasirinkta dėl labai geros priežasties. Tai vienas iš geriausių pasaulyje bandymų poligonų, čia automobilius bando daugelis pirmaujančių automobilių gamintojų.
Joje įrengta 6,3 km ilgio valdymo bandymų trasa su kilometro ilgio tiesiąja ir 16 skirtingų posūkių, horizontų, nelygumų, bortelių – tiesiog puiki vieta važiuoklei tobulinti.
„Sukūrę skaitmeninį mūsų trasos dvynį, suteiksime gamintojams galimybę paspartinti važiuoklės vystymo programas“, – pabrėžia bendrovės atstovai.
REKLAMA