Bendrovės atstovai tikina, jog naujoji funkcija yra netgi saugesnė už fizinius raktelius, o virtualiais rakteliais bus galima saugiai pasidalinti ir su kitais „iPhone“ telefonų savininkais.
Raktelio savininkas galės suteikti prieigą penkiems skirtingiems žmonėms, kuries, be kita ko, galės apriboti maksimalią variklio galią, maksimalų greitį ar maksimalų garso stiprumą. Idealu, jei automobilį nuspręstumėte patikėti, pavyzdžiui, jaunesniam vairuotojui. Be to, skaitmeninis raktas išliks veiksnus penkias valandas po to, kai „iPhone“ išsijungia dėl išsikrovusio akumuliatoriaus.
Skaitmeninio rakto funkciją palaikys eilė skirtingų BMW modelių: nuo 1 serijos hečbeko iki sportiško „Z4“.
Šia funkcija šiemet galės naudotis 45-ios pasaulio šalys. Vis dėlto, verta pridurti, jog šią funkciją palaikys naujausi „iPhone“ telefonai bei naujesni nei 5-os kartos „Apple Watch“ laikrodžiai.
Be to, „Apple“ patvirtino, kad jau dirba prie naujos kartos skaitmeninio rakto su „Ultra Wideband“ technologija, kurioje bus naudojamas U1 lustas. Iš pirmo žvilgsnio nieko įdomaus, tačiau praktiškai tai reiškia, kad jums nebereikės net ištraukti mobiliojo telefono iš kišenės, kad atrakintumėte automobilį. Tikimasi, kad ši technologija bus prieinama tik kitais metais.
Kitais metais taip pat pamatysime dar vieną išmanią naujovę – „Smart Routes“. Ji veiks kartu su „Apple Maps“ navigacija ir padės elektromobilių vairuotojams greičiau ir efektyviau pasiekti įkrovimo stoteles. Šią funkciją iš pradžių turės „BMW i4“, o vėliau ir kiti elektromobiliai.