• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Elektromobiliai, palyginti su vidaus degimo variklius turinčiais automobiliais, laikomi ekologiškesniais CO2 ir kitų išmetamųjų teršalų atžvilgiu. Kita vertus, elektros energija, skirta elektromobiliams judėti, ne visada išgaunama iš ekologiškesnių šaltinių. Bet tai – kita tema.


Elektromobiliai, palyginti su vidaus degimo variklius turinčiais automobiliais, laikomi ekologiškesniais CO2 ir kitų išmetamųjų teršalų atžvilgiu. Kita vertus, elektros energija, skirta elektromobiliams judėti, ne visada išgaunama iš ekologiškesnių šaltinių. Bet tai – kita tema.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Nepriklausomai nuo variklio tipo, visos transporto priemonės išmeta kietąsias daleles, kurios, taip pat, prisideda prie bendros aplinkos taršos. Nors jų poveikis nėra toks didelis, tačiau „Audi“ inžinieriai ryžosi sukurti priemonę, kuri padėtų valyti orą.

REKLAMA

„Audi“, kartu su partneriais iš „Mann“ pradėjo naują bandomąjį projektą. Abi bendrovės kuria naują kietųjų dalelių filtrą, skirtą elektra varomiems automobiliams, kuris sulaiko smulkias kietąsias dulkes. Šis filtras veikia panašiai kaip stacionarios namų oro filtravimo sistemos, tačiau jis montuojamas automobilio priekyje, kad taip pat galėtų surinkti transporto priemonės išmetamas daleles.

REKLAMA
REKLAMA

Filtras montuojamas ant už priekinių radiatoriaus grotelių, priešais pagrindinį aušinimo sistemos radiatorių. Toks sprendimas reiškia, jog pradėjus naudoti šį filtrą serijinėje gamyboje, pačio automobilio konstrukciją reikia keisti tik minimaliai.


Sistema veikia dviem režimais. Važiuojant jis orą filtruoja pasyviai, nes oras patenka per filtravimo sistemą ir mažos dalelės yra sulaikomos. Stacionaraus įkrovimo metu automobilio priekyje sumontuotas ventiliatorius, per filtrą, į automobilio vidų perduoda švarų aplinkos orą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Atlikus pirminius bandymus paaiškėjo, kad po maždaug 50,000 kilometrų bandymų filtras neturi neigiamo poveikio elektrinių „e-Tron“ automobilių važiavimo savybėms.


Štutgarte atlikti vertinimai taip pat parodė, kad prototipai galėjo visiškai išfiltruoti savo pačių išmetamas kietąsias daleles.


Dabar „Audi“ kartu su savo partneriu „Mann“ siekia susieti filtravimo sistemą su automobilyje įdiegtais esamais jutikliais, jog technologija būtų dar veiksmingesnė.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų