• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Naujų ir naudotų automobilių pirkėjai sugebėjo pastebėti, jog tiek vieno, tiek kito tipo automobilių kainos išaugo kelis kartus. 
Priklauso nuo automobilio markės, kėbulo ir variklio tipo, automobilio kaina išaugo nuo kelių iki keliasdešimties procentų, tačiau kas už to slypi? Kodėl naujų ir naudotų automobilių kainos išaugo?
Šį kartą „TV3.lt“ laidoje „Dienos Pjūvis“ savo įžvalgomis dalinosi ilgametis „Lietuvos metų automobilis“ komisijos narys Vitoldas Milius ir naudotais automobiliais prekiaujančios „Procar LT“ pardavimų vadovas Gediminas Vaicekauskas, kurie įvardins pagrindines automobilių brangimo priežastis.
Hyundai Bayon
Nauji automobiliai brangsta dėl privalomos įrangos
Europos Sąjunga dar prieš kelis dešimtmečius ėmėsi iniciatyvos, siekdama sumažinti automobilių taršą bei tuo pačiu užtikrinti keleivių ir kitų eismo dalyvių saugumą. Tokiu būdu atsirado „Euro“ taršos normos, o automobiliuose atsirado tam tikra privaloma įranga.
Laidoje viešėjęs Vitoldas Milius pabrėžia,  jog viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl nauji automobiliai brangsta – tai privalomos įrangos gausėjimas.
„Truputėlį pateisinant tą brangimą, jeigu kalbame apie naujus, jie ir keičiasi, ten privalomai yra šiek tiek visko daugiau nei iki tol, tai jie tiesiog negali nebrangti“, – pabrėžia pašnekovas.
„Jeigu tu priverti gamintoją instaliuoti kažką papildomo, visa tai gamintojui kainuoja“, – priduria jis.
„Lietuvos metų automobilio“ komisijos narys neslepia, jog gamintojai naudojasi ir kita priežastimi – automobilių deficitu. Automobilių gamintojai naudodamiesi naujų modelių trūkumu gali padidinti jų kainas.
Škoda Fabia
Pasiūla negali patenkinti paklausos
„Procar LT“ pardavimų vadovas Gediminas Vaicekauskas dalindamasis savo įžvalgomis apie naudotų automobilių rinką pastebi, jog pardavimų apimtis įtakoja daugybę veiksnių: sezoniškumas ar geopolitinė situacija.
Pasak G.Vaicekausko, automobilių kainų kilimą iššaukė visa puokštė dedamųjų: pasaulinė pandemija, kurios metu viskas sustojo.
„Tuo metu visi vienas į kitą žiūrėjo ir laukė kas bus, todėl natūralu, jog žmonės negalėjo išleisti pinigų, jų šiek tiek pasitaupė, tada dalį, galbūt, nukreipė į nekilnojamą turtą, kiti į automobilius, todėl ir mes pajutome anšlagą“, – priduria G.Vaicekauskas.
Daugiau automobilių rinkos ekspertų įžvalgų išgirsite žemiau esančiame reportaže.

VIDEO


Naujų ir naudotų automobilių pirkėjai sugebėjo pastebėti, jog tiek vieno, tiek kito tipo automobilių kainos išaugo kelis kartus. 
Priklauso nuo automobilio markės, kėbulo ir variklio tipo, automobilio kaina išaugo nuo kelių iki keliasdešimties procentų, tačiau kas už to slypi? Kodėl naujų ir naudotų automobilių kainos išaugo?
Šį kartą „TV3.lt“ laidoje „Dienos Pjūvis“ savo įžvalgomis dalinosi ilgametis „Lietuvos metų automobilis“ komisijos narys Vitoldas Milius ir naudotais automobiliais prekiaujančios „Procar LT“ pardavimų vadovas Gediminas Vaicekauskas, kurie įvardins pagrindines automobilių brangimo priežastis.
Hyundai Bayon
Nauji automobiliai brangsta dėl privalomos įrangos
Europos Sąjunga dar prieš kelis dešimtmečius ėmėsi iniciatyvos, siekdama sumažinti automobilių taršą bei tuo pačiu užtikrinti keleivių ir kitų eismo dalyvių saugumą. Tokiu būdu atsirado „Euro“ taršos normos, o automobiliuose atsirado tam tikra privaloma įranga.
Laidoje viešėjęs Vitoldas Milius pabrėžia,  jog viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl nauji automobiliai brangsta – tai privalomos įrangos gausėjimas.
„Truputėlį pateisinant tą brangimą, jeigu kalbame apie naujus, jie ir keičiasi, ten privalomai yra šiek tiek visko daugiau nei iki tol, tai jie tiesiog negali nebrangti“, – pabrėžia pašnekovas.
„Jeigu tu priverti gamintoją instaliuoti kažką papildomo, visa tai gamintojui kainuoja“, – priduria jis.
„Lietuvos metų automobilio“ komisijos narys neslepia, jog gamintojai naudojasi ir kita priežastimi – automobilių deficitu. Automobilių gamintojai naudodamiesi naujų modelių trūkumu gali padidinti jų kainas.
Škoda Fabia
Pasiūla negali patenkinti paklausos
„Procar LT“ pardavimų vadovas Gediminas Vaicekauskas dalindamasis savo įžvalgomis apie naudotų automobilių rinką pastebi, jog pardavimų apimtis įtakoja daugybę veiksnių: sezoniškumas ar geopolitinė situacija.
Pasak G.Vaicekausko, automobilių kainų kilimą iššaukė visa puokštė dedamųjų: pasaulinė pandemija, kurios metu viskas sustojo.
„Tuo metu visi vienas į kitą žiūrėjo ir laukė kas bus, todėl natūralu, jog žmonės negalėjo išleisti pinigų, jų šiek tiek pasitaupė, tada dalį, galbūt, nukreipė į nekilnojamą turtą, kiti į automobilius, todėl ir mes pajutome anšlagą“, – priduria G.Vaicekauskas.
Daugiau automobilių rinkos ekspertų įžvalgų išgirsite žemiau esančiame reportaže.

VIDEO


REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų