Balandžio mėnesį įvykusioje „Alfa Romeo Junior“ premjerą lydį patys netikėčiausi įvykiai. Iš pradžių, „Alfa Romeo“ šį modelį pavadino „Milano“. Tokiu būdu gamintojas siekė pagerbti savo gimtąjį miestą, tačiau tokiam sprendimai paprieštaravo Italijos vyriausybė, kuri piktinosi, jog automobilis negali būti pavadintas „Milano“ vardu, nes iš tiesų, kompaktiškas krosoveris yra gaminamas ne Italijoje, o Lenkijoje.
Išsprendę šią problemą ir „Milano“ krosoverį pervadinę į „Junior“, dabar „Alfa Romeo“ paskelbė dar vieną netikėtą naujieną. Galingiausia „Alfa Romeo Junior Veloce“ versija leis mėgautis gerokai galingesne jėgaine negu buvo planuota.
„Alfa Romeo Junior Veloce“ taps šio modelio gamos flagmanu ir vairuotojams sieks pasiūlyti tik šios markės automobiliams būdingą dinamiką ir valdymo savybes. Tai padės užtikrinti papildomai sumontuoti priekiniai ir galiniai stabilizatoriais, 380 mm skersmens stabdžių diskai priekyje, trumpesnės ir standesnės spyruoklės, „Torsen“ riboto praslydimo diferencialas. Galiausiai, vairuotojai paspaudę akceleratoriaus pedalą galės mėgautis 280 arklio galių ir 345 Nm sukimo momentą išvystančia elektrine pavara.
Panašiomis charakteristikomis pasižymi „Giulia“ ir „Stelvio“ modeliuose randamas 2,0 litrų, 4 cilindrų benzininis variklis, leidžiantis iki 100 km/val. įsibėgėti greičiau nei per 6 sekundes, tad tikėtina, jog „Junior Veloce“ siūlys panašias ar netgi geresnes dinamines savybes.
„Alfa Romeo Junior“ modelių gamoje taip pat bus galima rasti ir nuosaikesnių versijų. Pati pigiausia modelio versija turės 1,2 litro, 3 cilindrų benzininį variklį, išvystantį 130 arklio galių. Pirkėjai taip pat galės rinktis 156 arklio galias išvystančią elektrinę versiją.
Abi modifikacijos bus varomos priekiniais ratais, tačiau bendrovės vadovais yra patvirtinęs, jog ateityje galėsime mėgautis versijomis su keturių varančiųjų ratų pavara.
Šiemet Lietuvoje pasirodysiantis „Alfa Romeo Junior“ kainuos nuo 29 000 eurų. Elektrinės versijos kaina sieks 39 000 eurų.