Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Per šitą šalavos foto antraštę, pradėjau dabar rytinį tampymą po koldra
Gera soskė
Profesionalas turi turėti gyvenimiškos, žmogiškos išminties, kurios jokiuose kursuose niekas nedėsto. Turite nurašyti nėščiai moteriai skolą ir jokiu būdu netampyti jos po teismus. Veikia tokie gyvenimiški dėsniai, kad negalima skriausti, virkdyti besilaukiančios moters arba prisišauksite nelaimes. Spėju, ne pirmą kartą tokia situacija, tai "atveda" jums dar daugiau skandalų ir nuostolių, o ateity bus tik blogiau. Jūs tik vadinatės profesionale, bet jūsų istorijos rodo, kad labai dar daug pražiūrite, nemokate. Aš šitų "švenčių" prasmės nesuprantu, bet jūs ir jūsų klientai esate iš to paties molio, jūs iš jų tuštybės ir užgaidų gyvenate, jūs puoselėjate šitą "kultūrą", tai labai nestatykite savęs aukščiau už tas klientes, na jai svarbu tie filmukai ir balionai, matosi norėjo gražaus vaizdelio, iš jūsų tikėjosi stebuklo, jūs nuvylėte, pripažinkite, atsiprašykite. Bet kam būtų sunku mokėti pinigus, kai tikėjaisi ne šito. Jei norite išsaugoti savo verslą ir vardą, būtent jūs turite parodyti išmintį ir užbaigti šią istoriją taikiai. Jums didelė pamoka ateičiai.
@profi O ta klientė is gyvenimiškos patirties nesusiprato, kad viska keiciant paskutinę minutę nesitikėk ir rezultato?
@Idomu Neklausinėkite kaip vaikas. Visi klausimai tik jums. Jokių priekaištų ir paburnojimų nėščios klientės atžvilgiu, net jei ji 100 kartų neteisi. Išmokite elgtis oriai ir profesionaliai. Aš tokiu atveju nusiųsčiau jai dovaną, o ne draskyčiaus feisbuke. Jei atsiprašymas bus nenuoširdus, klimpsite dar giliau.
@profi tai visos nescios prades taip elgtis ,maza kas nepatiks ir bankrotas..
@profi Viskas paprasčiau- reikia pasirašinėti paslaugų sutartis ir aiškiai aprašyti, kas kaip ką užsako, prieš kiek laiko viską suderina ir paskui keitimai negalimi, kas atsako už tvarką, kas po visko sutvarko, kaip sprendžiami konfliktai ir kokie užstatai imami už inventoriaus sugadinimą, už papildomą sutvarkymą, valytojų komandos darbą ir t.t. O visi moralizuotojų pagraudenimai nieko verti.
@Na Situacija JAU įvyko, pasiūlykit ką nors, nemoralizuotoja ir nepagraudentoja?
Jūs rašykit aiškiai, vardais, man visiškai neaišku, kas kieno klientė - dekoratorė influencerės ar influencerė dekoratorės. Abi perka viena iš kitos tuo pat metu,
reikejo priperst i tuos balionus tai su visa deze but lubas pramuse
As tai produkto kuri reklamuoja influenceriai kategoriskai nebeperku. Jei duoda reklamuoti influenceriams - reiskia visiskas s*das
o tai kas ta influencere per kiaune?
@ahoi labai žinoma ir vyras labai žinomas verslininkas, bet niekas nepažįsta iš foto
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų