Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Tai labai "patogu" vietoves nezinanciam keleiviui.... Normaliose salyse stop funkcija ivesta tik rajoniniuose ir didelius atstumus turinčiuose maršrutuose. Mieste yra netaikoma. Valdziagyviu arogancija jau nebeturi ribu, ir ne tik sioje situacijoje... Kada nustosite rodyti savo .... ?
@Atsibodo neadekvatu reketas
kaip tik normaliose salyse mieste ir taikoma tokia funkcija, pavyzdziui Airijoje. Jei nezinai tai ir nerasyk.
@Atsibodo neadekvatu reketas
Atvaziuokite, gerbiamasis i Siaulius, - norint islipti is anksto spausti jokiu mygtuku nereikia, taciau sustojus autobusui ant salia islipimui skirtu duru esanciu tureklu sumontuotuose "STOP" mygtukuose uzsidegus raudonai lemputei, jus PRIVALOTE paspausti ta "STOP" mygtuka ir tik tokiu atveju - durys pries jus atsidarys ir jus galesite islipti. Tokia tvarka yra jau kelis metus, visi priprato ir tik vienetai pasitaiko nezinanciuju ir imanciu panikuoti, kai autobusas sustoja, o zmogus LAUKIA kol durys pacios atsidarys.
Beje, vairuotojas dar pries privaziuojant stotele nuzvelgia stuacija prie duru (tam yra ir vaizdo kameros virs tu duru, kuriu matomuma per veidrodelius - gali uzstoti tarpe stovinciu keleiviu minia - piko metu), ivertina situacija ir jei nemato ketinanciu lipti lauk keleiviu (jau stovinciu priesais duris) bei - vairuotoja mato, jog nelaukia nei vienas keleivis stoteleje, prie kurios autobusas arteja, yra pro ta stotele pravaziuojama, net nemazinant autobuso greicio. As pats gyvenu Ginkunuose, - iki miesto centro nuo musu ziedo (galutines marsruto stoteles) yra apie 7 km. atstumas, nemaza sios atkarpos dali yra leidziamas 70 km/val eismo greitis, pakeliui yra 5 stoteles (griztant - 6 stoteles). Tokio stoteliu "eliminavimo" pagalba (yra sioje atkarpoje net 3 stoteles, kuriose labai retai buna ilipanciu ara islipanciu keleiviu, tad jos - dazniausiai - pravaziuojmos nesustojant) igalini "Bustura" ne piko laiko autobusu eismo grafika sudaryti toki, jog siai atkarpai pagal grafika skiriamos 10 minuciu, o vakarais, kai keleiviu is viso nerdaug, ir smagiai "supuolus" zaliems sviesoforo signalams - daznas vairuotojas nuo miesto centro iki Ginkunu ziedo "atskraidina" per 7-8 minutes.
Gal is pradziu ir nelengva buvo priprasti prie sios tvarkos visiems keleiviams, taciau siuo metu - absoliuti dauguma keleiviu - yra tuo labai netgi patenkinti, nes iki tol budavo dazni atvejai, kai autobusas ta pati atstuma "repliodavo" 12-15 minuciu.
Beje, vairuotojas dar pries privaziuojant stotele nuzvelgia stuacija prie duru (tam yra ir vaizdo kameros virs tu duru, kuriu matomuma per veidrodelius - gali uzstoti tarpe stovinciu keleiviu minia - piko metu), ivertina situacija ir jei nemato ketinanciu lipti lauk keleiviu (jau stovinciu priesais duris) bei - vairuotoja mato, jog nelaukia nei vienas keleivis stoteleje, prie kurios autobusas arteja, yra pro ta stotele pravaziuojama, net nemazinant autobuso greicio. As pats gyvenu Ginkunuose, - iki miesto centro nuo musu ziedo (galutines marsruto stoteles) yra apie 7 km. atstumas, nemaza sios atkarpos dali yra leidziamas 70 km/val eismo greitis, pakeliui yra 5 stoteles (griztant - 6 stoteles). Tokio stoteliu "eliminavimo" pagalba (yra sioje atkarpoje net 3 stoteles, kuriose labai retai buna ilipanciu ara islipanciu keleiviu, tad jos - dazniausiai - pravaziuojmos nesustojant) igalini "Bustura" ne piko laiko autobusu eismo grafika sudaryti toki, jog siai atkarpai pagal grafika skiriamos 10 minuciu, o vakarais, kai keleiviu is viso nerdaug, ir smagiai "supuolus" zaliems sviesoforo signalams - daznas vairuotojas nuo miesto centro iki Ginkunu ziedo "atskraidina" per 7-8 minutes.
Gal is pradziu ir nelengva buvo priprasti prie sios tvarkos visiems keleiviams, taciau siuo metu - absoliuti dauguma keleiviu - yra tuo labai netgi patenkinti, nes iki tol budavo dazni atvejai, kai autobusas ta pati atstuma "repliodavo" 12-15 minuciu.
REKLAMA
REKLAMA
Naujovė Kauno viešajame transporte: išlipti norintys keleiviai turės spausti „Stop“ mygtuką