„Noriu atsiprašyti visų klientų ir visuomenės, kurie tikrai turėjo daug nepatogumų, nemalonumų būdami be elektros. Tikrai labai nuoširdžiai atsiprašau“, – interviu lrt radijui sakė „Energijos skirstymo operatoriaus“ (ESO) vadovas Mindaugas Keizeris.
Jo duomenimis, pirmadienio rytą dar buvo apie 80 klientų be elektros, su jais palaikomas ryšys, dalis iš jų yra nutolusios sodybos, kurių šeimininkai informavo, kad ten negyvena.
M. Keizeris padėkojo įmonės darbuotojams, kurie intensyviai dirbo siekdami atkurti energijos tiekimą, kai sniego nuversti medžiai nutraukė elektros laidus. Jo teigimu, siekiant pasimokyti iš šios pamokos sudaryta darbo grupė, kuri įvertintų šią situaciją ir pasiūlytų sprendimus.
Pasak vadovo, įmonės investicijų plane yra numatyta 11 tūkst. oro linijų pakeisti požeminiais kabeliais per 10 metų, prioritetą skiriant miškingoms vietovėms. Lygiagrečiai įmonė ragina platinti proskynas ir apsaugos zonas, kad griūdami medžiai nenutrauktų linijų.
Pasak M. Keizerio, jis praeitą savaitę proskynų klausimą dar kartą aptarė su aplinkos ir energetikos ministrais.
„Tikiu, kad kiekvieną kartą mes pasimokome iš situacijos ir vis padarome kažką geriau. Tačiau negalima visko apibendrinti, kad nebus daugiau tokių situacijų. Šitas snygis buvo rekordiškas kai kuriose teritorijose ir naivu būtų tikėtis, kad nuo visų galimų kataklizmų bus apsisaugota“, – sakė jis.
Savaitgalį socialiniuose tinkluose prieštaringų vertinimų sulaukė ESO klientų aptarnavimo vadovės įrašas feisbuke, kuriame ji paragino „verkiančius ir zyziančius“ elektros neturinčius žmones pačius nusikasti sniegą. Vėliau ji atsiprašė dėl savo įrašo, sakydama, kad suklydo dėl nuovargio.