• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
Partnerio turinys
Turinys paruoštas bei kontroliuojamas projekto partnerio

Po 15 metų sėkmingos veiklos didžiausias pilstomo alaus tinklas Lietuvoje – Alynas – žengia į naują etapą. Nuo šiol Alynas – kranerijų tinklas: atnaujintas vardas, šviežias požiūris į alaus ragavimo kultūrą ir patirtį.

Po 15 metų sėkmingos veiklos didžiausias pilstomo alaus tinklas Lietuvoje – Alynas – žengia į naują etapą. Nuo šiol Alynas – kranerijų tinklas: atnaujintas vardas, šviežias požiūris į alaus ragavimo kultūrą ir patirtį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Tai daugiau nei tiesiog atnaujinimas – tai mūsų vertybinis posūkis: nuo produkto link patirties“, – sako tinklo vadovė Tatjana Elias.

REKLAMA

Kranerija – naujos kartos vieta

Kranerija – tai nei baras, nei įprasta parduotuvė. Tai naujas, Lietuvoje dar nematytas konceptas – vieta, kur gyvas, šviežiai pilstomas alus ragaujamas lėtai, sąmoningai, vietoje arba išsinešimui. Čia svarbi ne tik kiekviena taurė, bet ir pokalbiai, rekomendacijos, autentiška patirtis.

REKLAMA
REKLAMA

„Drįsome žengti naują žingsnį ir įvesti naują žodį – kraneriją. Norime, kad alus būtų ragaujamas kitaip: be skubos, su smalsumu ir pagarba skoniui“, – dalijasi T. Elias.

Naujas įvaizdis – kokybės pažadas

Alyno vizualinis atsinaujinimas atspindi naują kokybės standartą: tamsiai žalia spalva, vario akcentai, minimalistinis logotipas. Kiekviena detalė kurta taip, kad perteiktų brandą, meistriškumą ir dėmesį klientui. Vario spalva – neatsitiktinė: ji simbolizuoja Alyno kranus ir unikalią pilstymo technologiją. Vizualiniai pokyčiai bus diegiami palaipsniui, gerbiant aplinką ir klientų įpročius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kranerijos – daugiau nei prekybos taškai

Šiandien Lietuvoje veikia 33 kranerijos – jos patogiai išsidėsčiusios „pakeliui“ ar visai šalia namų. Kiekviena kranerija laikui bėgant tampa gyva bendruomenės vieta: čia vyksta naujų skonių degustacijos, smiginio turnyrai, sporto varžybų peržiūros.

REKLAMA

„Mūsų kranerijos – tai vietos, kur susitinka žmonės, kur gimsta istorijos. Kiekviena jų turi savo veidą, savo lankytojų ratą“, – sako T. Elias. Šią dvasią atspindi ir naujasis šūkis – „Metas susitikti“.

Sąmoningas pasirinkimas: ALYNO ZERO

Svarbi atsinaujinimo dalis – ALYNO ZERO linija. Tai ne kompromisas, o visavertė alternatyva tiems, kurie renkasi skonį, o ne promiles. Tiesiai iš krano pilstomas nealkoholinis alus atliepia naujus klientų lūkesčius.

REKLAMA

„Mūsų klientai keičiasi – jie renkasi sąmoningai. Vieni ieško lengvesnio skonio, kiti – išraiškingesnio, bet visi nori tikrumo“, – pažymi Alyno komanda.

Nauja era: pažadas ateičiai

Alyno 15–os metų sukaktis žymi ne tik praeities pasiekimus, bet ir naujo kelio pradžią.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Lietuvoje keičiasi visa alaus kultūra. Žmonės ieško patirties, ryšio, autentiškumo. Kranerija – mūsų atsakas į šį pokytį“, – sako T. Elias.

Alynas kviečia iš naujo pažinti jau pažįstamą vardą: užsukti į artimiausią kraneriją ir atrasti, kaip skonis prasideda ne nuo etiketės, o nuo tikro ryšio – su produktu, žmonėmis ir vieta.

Straipsnį parengė: „Alynas“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų