Vaidotas Paškevičius pasakojo, kad pirmieji nesklandumai laukė pervažiavime link dešimtojo greičio ruožo, kuris driekėsi beveik 500 kilometrų. Visgi greičio ruožą lietuviams pasiekti pavyko ir per likusį laiką iki starto buvo pašalinti keli atsiradę techniniai gedimai.
„Diena vėl prasidėjo su nuotykiais. Likus keliems kilometrams iki starto nustojo veikti vienas cilindras, dingo akceleratoriaus pedalas. Jau galvojome, kad nestartuosime. Tačiau mums pasisekė, kad buvo leistinas servisas, tad komandos elektrikas ėmėsi darbo ir rado sprendimą dėl akceleratoriaus pedalo. Beje, prieš startą pastebėjome, kad bėga degalai, tai radome prasitrynusį vamzdelį“, – sakė Vaidotas Paškevičius.
Tačiau startavus greičio ruože paaiškėjo, kad akceleratorius jų „Tatra“ sunkvežimyje vis dar gyvena atskirą gyvenimą ir šįkart jis nustodavo veikti nuspaudus jo daugiau kaip pusę. Jei tik Vaidotas Paškevičius spustelėdavo smarkiau – nustodavo veikti vienas cilindras.
Komanda suprato, kad šių metų Dakare jiems sąlygas diktuoja būtent sunkvežimis, tad jiems teko prisitaikyti prie „Šamano“ kaprizų ir bandyti kiek daugiau nei šimto kilometrų greičio ruožą įveikti turint apribotas galimybes.
„Jei tik paspausdavau daugiau, nebeveikdavo vienas cilindras. Jei spaudi iki 50 procentų – veikia visi šeši. Tai taip ir važiavome. Kopos buvo sudėtingos, tai vargome. Apie tempą ir lenktyniavimą nebebuvo jokios kalbos. Važiavome tik tam, kad pasiektume finišą. Važiavome su komandos draugu, vienas kitą pasaugodami. Vieną sykį teko jiems padėti. Sugaišome gal penkias minutes, bet tiek jie, tiek mes finišavome“, – sakė Vaidotas Paškevičius.
Galiausiai Vaidoto Paškevičiaus, Slavomir Volkov ir Tomo Gužausko trijulė įsitvirtino šešioliktoje pozicijoje. Jau rytoj prasidės dviejų etapų maratonas, tarp kurių mechanikų pagalba bus draudžiama. Dėl šios priežasties komanda šiandien skuba grįžti į bivaką, kur mechanikai vėl bandys pakeisti degalų purkštuką taip sugrąžinant cilindro veikimą bei išspręsti eilines akceleratoriaus problemas.