• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nors šios dienos greičio ruožas yra trumpiausias iki šiol tačiau klaipėdietis Laisvydas Kancius finiše sakė, kad turbūt pats sunkiausias šiame Dakare.

Nors šios dienos greičio ruožas yra trumpiausias iki šiol tačiau klaipėdietis Laisvydas Kancius finiše sakė, kad turbūt pats sunkiausias šiame Dakare.

REKLAMA

„Kopos ant kopų – tiesiog visą greičio ruožą nuo starto iki finišo teko kopti kopomis. Tai buvo labai sunku ir nors greičio ruožas trumpas, bet iš manęs atėmė visas jėgas,“ – finišavęs sakė L. Kancius.

Šiandien lietuvis niekaip negalėjo palaikyti tokio tempo, kurį diktavo sportininkai iš Pietų Amerikos. Jie pripratę prie didžiulių kopų, o štai lietuviui tai buvo pernelyg didelis iššūkis.

„Manau, kad man trūksta praktikos važiavimui kopomis. Jos nebuvo kažkuo sudėtingos, bet tiesiog man neįprasta taip važiuoti. Nors tokių kopų turėjau tiek pernai Dakare, tiek ir Maroko ralyje, tačiau ten jos buvo ne išvien – truputis kopų, truputis kitokios dangos. O šiandien nuo starto iki finišo vien kopomis,“ – po finišo sakė L. Kancius.

Negana to, lenktynės vyko per patį vidurdienį – saulė, dykumoje kabanti tiesiai virš galvos yra labai sudėtinga. Nors karštis sąlyginai nedidelis, tačiau sunkumų sukėlė ne tai - visiškai nesimato jokių šešėlių, todėl labai sudėtinga numatyti kada kopa stati, kada ne tokia, kada laukti tramplino.

REKLAMA
REKLAMA

„Šiandien buvo juodas darbas. Turint omenyje, kad dar tik pirmoji diena „Empty Quarter“ dykumoje, suprantu kad artimiausios dienos bus sunkios,“ – sakė L. Kancius.

Rytoj sportininkai važiuos gilyn į „Empty Quarter“ dykumą, kuri yra didžiausia smėlio dykuma pasaulyje. Visų dalyvių laukia 274 km ilgio greičio ruožas ir bus dvigubai sunkiau, nes rytoj prasideda maratonas – kitą naktį sportininkai praleis be serviso ir techniką turės tvarkytis tik pasikliaudami savo jėgomis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų