„Jaguar F-Type"
Turbūt ilgiausiai lauktas „Jaguar" markės modelis, kurio projektas buvo pradėtas dar prieš kokius dvidešimt metų. Reikėtų paminėti faktą, jog kai „Jaguar" buvo po „Ford" sparnu. projektas buvo pajudėjęs iš mirties taško, tačiau pasirodžius naujai „Ford" koncerno strategijai, buvo nuspręsta, jog „Jaguar" neturi teisės konkuruoti su „Aston Martin". Pastaroji kompanija tuo metu taip pat daugelį metų išbuvo po „Ford" kompanijos sparnu.

Galinius varomuosius ratus turėtų sukti du benzininiai varikliai : Šešių ir aštuonių cilindrų agregatai, kurių galia svyruos nuo 340 iki 495 arklio galių. Reikėtų pridurti, jog šešių cilindrų motoras bus siūlomas su dvejomis versijomis - 340 ir 380 arklio galiomis.
Adrianas Hallmarkas mums užsiminė, jog planuose yra pristatyti ir dar sportiškesnę, kietesnę ir agresyvesnę „F-Type" versiją, kuri galėtų konkuruoti su „911 GT3". Tiesa, norint, kad toks modelis atsirastų, reikia galutinio vadovybės palaiminimo.
Visgi atėjus naujiems šeimininkams - „Tata", šio koncerno vadovas net nedelsdamas pasakė, jog kompanijos inžinieriai turi sukurti modernią „E-Type" interpretaciją. Rezultatus išvydome patys. Po daugiau negu 3,5 metų kūrimo ir įvairių tobulinimų, „Jaguar" išdidžiai Ženevoje demonstravo savo sportišką automobilį, kuris stos į dvikovą su „Porsche" markės automobiliais.
Naujasis modelis bus siūlomas ne tik su kabrioletu kėbulu, bet ir su kupė, kuris turėtų būti pristatytas šių metų Frankfurto automobilių parodoje.
Kitos grožybės
Šalia sportiškomis ambicijomis spinduliuojančių automobilių, „Jaguar" taip pat demonstravo „XK" ir „XF" universalą, kurie nesulaukė tokio dėmesio, kaip „F-Type" ar „XFR-S".
Nors „XK" yra prabangus „GT" tipo automobilis ir nėra labai aktualus mūsų šaliai, nedvejojome užmesti akį į praktiškąją „XF" modelio versiją, kuri turėtų būti geras pospyris „Jaguar" įleisti šaknis mūsų šalyje.
Mūsų manymu, naujasis universalas turi kelis kozirius prieš savo pagrindinius konkurentus iš Vokietijos. Nors tai ir yra skonio reikalas, tačiau „XF" universalas yra vienas gražiausių tokio tipo automobilių segmente. Elegantiškas, gracingas automobilio siluetas, tiesiog gundo automobilį liesti rankomis.

Antrasis argumentas „XF" naudai yra interjeras, kuris primena moderniai įrengtą kavinę, o ne biurą, kaip vokiškuose konkurentuose. Taip pat automobilio bagažinės tūris beveik prilygsta E klasės universalui, kuris yra pats talpiausias šiame segmente.
Trečiasis argumentas. Mūsų manymu pakankamai patraukli „XF" kainodara. Mūsų šalyje, pats pigiausias „XF" universalas su 2,2 litro dyzeliniu agregatu, kuris išvysto 200 arklio galių, kainuoja nuo 166,000 litų. Tuo tarpu, pats pigiausias 5 serijos „BMW" universalas su dyzeliniu agregatu kainuoja nuo 154,160 litų. Kur matome naudą? Nors „Jaguar" ir kainuoja daugiau, tačiau gausite daugiau bazinės įrangos. Reikėtų nepamiršti ir nuolaidos, kurią tikrai gausite perkant automobilį.