Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Kaip tik dažniau reikia tirkrinti naujesnius auto. Kuo toliau tuo labaiu pereinama prie venkartinių. Veikia su išlygomis kol baigiasi garantija, toliau staigi griūtis
TA sistema nukopijuota nuo Vokietijos. Tai centralizuota privati įmonė, turinti monopoliją. Akcininkai buvę Seimo nariai. Dabar jiems pasirodė, kad mažai uždirba iš akcijų.
bent vienas žmogus normalią nuomonę pareiškė...o šiai mūsų idiotai, jei tik gaunama žinutė iš Briuselio, tuoj lenkia durnas galveles ir beatodairiškai vykdo.
yra supratingas vyras, duok Dieve jam sveikatos atstovėti tų parsidavėlių ,,švarioms,, kiniškoms technologijoms spaudimą. tik žmonės su stuburu gali atstoveti vakarus.
Siaip gera ideja kad kasmet tikrintu butu maziau avariju...LOL
@Camel
nusipirkęs pažymėjimą
@Camel
Galva persisviesk irodyk kiek avariju ivyksta del netvarkingu auto
Vascega yra kenkejas
pasirodo ir LT yra blaiviai mąstančių valdžios žmonių
ES irgi matyt su lmąstymu ne viskas gerai, nes avarijas padaro ne mašinos o neadekvatūs vairuotojai,kurių kiekis vis didėja,Gal tegu statistiką ponai susirenka ir įrodo ,kad mašina o ne vairuotojas pralėkė nesilaikydma taisyklių ir padarė avariją.Nebent čia nori pinigų iš vairuotojų daugiau pasiplėšti, o siūlytojai ES turi ryšių su techniniais servisais,
Ypač ankstyvosios durnaropės yra kenksmingos.
šioj šalyj kalba eina apie milijonus, tai nei statistika, nei visuomenės nuomonė jokios įtakos tokiems "verslo planams" neturi. Nors minimalią padorumo iliuziją sukurtų pateikę, statistinius duomenis, koks procentas atoįvykių atsitiko dėl senesnių techninių problemų.
REKLAMA
REKLAMA
Sabutis nepritaria EK siūlymui senesnius nei 10 metų automobilius tikrinti kasmet