„Šiandien aš užtikrintai galiu pasakyti, kad kol mes turime šitame sektoriuje – ne oro, bet bendrai žiūrint susisiekimo sektoriuje, kai kuriose jo dalyse – tokių gilių problemų su duobėtais keliais, grasinančiais sugriūti tiltais, viadukais ir panašiai, tikrai nesvarstysime (įsigyti akcijų – BNS)“, – interviu BNS sakė E. Sabutis.
„Šiandien tikrai ne. Nemanau, kad atsakymas po metų ar kitų kažkaip pasikeistų“, – kalbėjo jis.
Apie tai, jog Lietuva svarsto galimybę įsigyti „Air Baltic“ akcijų, dar sausį pranešė kadenciją baigiantis susisiekimo ministras Marius Skuodis. Tuomet jis teigė, jog tariamasi dėl galimų sandorio sąlygų, kad dalis lėktuvų bazuotųsi Lietuvoje.
„Aš labai sunkiai įsivaizduoju, kaip aš galėčiau žmonėms, kurie važinėja žvyrkeliais, paaiškinti, kad mes nupirkome kitos oro bendrovės iš kitos valstybės akcijų ir kas iš to mums bus. Kas iš to jums kiekvienam bus“, – teigė E. Sabutis.
„Bet kai aš investuosiu pinigus į jų žvyrkelius ir jie turės asfaltą, jie žinos, kas iš to bus. Jie pradės gyventi geriau“, – pridūrė kandidatas į susisiekimo ministrus.
„Air Baltic“ lapkritį pranešė kitiems metams atidėjusi šiemet planuotą pirminį viešą akcijų siūlymą (IPO), per kurį tikimasi pritraukti apie 300 mln. eurų. „Air Baltic“ vadovas Martinas Gaussas rugsėjį interviu BNS sakė už transportą atsakingiems Lietuvos ir Estijos ministrams pristatęs numatomą IPO bei galimybes valstybėms tapti bendrovės akcininkėmis.
Naujienų agentūra „Bloomberg“, remdamasi šaltiniais, galima „Air Baltic“ strategine investuotoja anksčiau įvardijo Vokietijos oro susisiekimo flagmanę „Lufthansa“.
97,97 proc. „Air Baltic“ akcijų valdo Latvijos valstybė, likusias – Danijos investuotojo Larso Thueseno įmonė „Aircraft Leasing 1“.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!