tns global
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „tns global“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „tns global“.
Kaip atrodo eurai?
Kol kas tik trečdalis lietuvių žino, kiek šalių jau yra euro zonoje. Penktadalis lietuvių dar nėra matę euro monetų bei 14 proc. nežino, kaip atrodo euro banknotai. Tai parodė rinkos ir žiniasklaidos tyrimų bendrovės TNS LT atliktas Flash Eurobarometro tyrimas apie euro įvedimą neseniai į Europos Sąjungą įstojusiose valstybėse. Apie tai, kad šiuo metu euro valiuta yra įvesta 17-oje Europos Sąjungos šalių, žino 31 proc. lietuvių. Kas antras arba 56 proc.
Renkantis vaistus, lietuviams svarbiausia – prekės ženklas
Lietuvos gyventojai didžiausią dėmesį skiria ne vaisto kainai ar jo natūralumui. Svarbiausias kriterijus, į kurį pirmiausiai atkreipiamas dėmesys renkantis nereceptinius vaistus nuo skausmo – prekės ženklas. Tai parodė rinkos tyrimų bendrovės TNS LT atliktas vartotojų tyrimas, kurio metu buvo analizuojami vaistų nuo skausmo pasirinkimo kriterijai, informuojama pranešime spaudai. Iš visų skausmą malšinančių vaistų savybių, darančių įtaką pasirinkimui, didžiausią dalį arba 31 proc.
Lietuviai nežino, kaip išsikviesti pagalbą ES
Dauguma Lietuvos gyventojų nežino, kad paskambinę numeriu 112 sulauktų pagalbos visose Europos Sąjungos (ES) šalyse. Bendrąjį ES pagalbos nelaimių atveju numerį gali įvardinti tik penktadalis lietuvių. Tai vienas mažesnių rodiklių tarp ES šalių, nes vidutinis šio numerio žinomumas tarp europiečių siekia 27 proc. Tačiau didžioji dalis lietuvių žino, jog savo šalyje šiuo numeriu galėtų kreiptis pagalbos.
TNS LT pradeda vykdyti neurorinkodaros tyrimus
Rinkos tyrimų bendrovė TNS LT pranešė pirmoji Lietuvoje pradedanti teikti neurorinkodaros analizės paslaugas. Tokio tyrimo metu, pasitelkus medicinoje naudojamas technologijas, stebimas ir fiksuojamas žmogaus smegenų aktyvumas, akių judesiai ir kūno reakcijos į jam perduodamas įvairias žinutes, garsą, vaizdą ir kt. Ši priemonė skirta nustatyti tikslų komunikacijos ir reklamos poveikį vartotojams.
„Neurorinkodaros paslauga turėtų kilstelėti šalies tyrimų rinką į aukštesnį lygį.
Beveik kas penkto lietuvio darbas netenkina
18 proc. Lietuvos darbuotojų tvirtina, kad dabartinis darbas įmonėje ar organizacijoje jų netenkina.Tai parodė rinkos tyrimų bendrovės TNS LT vykdomas šalies darbuotojų lojalumo indekso tyrimas.
Kas penktas darbuotojas Lietuvoje yra motyvuotas ir gerai jaučiasi įstaigoje ar organizacijoje, kurioje dirba. Per pastaruosius septynerius metus šis skaičius padidėjo – tuomet jis siekė 15 proc.
Tyrimas: didžiausia grėsmė pasauliui – klimato pokyčiai
Tiriant vartotojų pasaulyje požiūrį į ekologiją, paaiškėjo, kad ekologiški verslo sprendimai turi tiesioginę įtaką vartotojų elgesiui. O klimato pokyčiai gyventojams yra svarbesni nei ekonominė krizė ar skurdas. Tai parodė pirmą kartą pasauliniu mastu vykdytas nuomonės tyrimas, nagrinėjęs, kaip vartotojų požiūris į klimato pokyčius lemia prekės ženklų pasirinkimą.