klientas

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „klientas“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „klientas“.

Vaizdelis „Lidl“ parduotuvėje vilnietį net supykino: sureagavo ir pati įmonė

„Aš noriu visų jūsų kaltai pasiteirauti – kiek jūsų pirktumėte ir duotumėte savo mažam vaikui šviežią kepinį, jei jį būtų nučiupinėjusi visa aibė žmonių, kurie su tomis rankomis dar nežinia, kur ir ką darė?“ – rašo tv3.lt naujienų portalui laišką atsiuntęs skaitytojas Algis. Nutikusią situaciją parduotuvėje taip pat pakomentavo ir „Lidl Lietuva“ atstovė Dovilė Ibianskaitė.
2022-07-13

Gavęs maisto užsakymą vyras pasišlykštėjo: viduje – butelys šlapimo

Vienas britas į namus pristatyto maisto siuntinyje rado itin nemalonią staigmeną. Apie tai sekmadienį prieš pietus paskelbė pietvakarių Anglijoje (tikslesnė vieta nenurodoma) gyvenantis Oliveris McManusas. Maisto į namus užsisakęs vyras savo užsakytame rinkinyje rado gėrimo „Coca Cola“ buteliuką su įtartinu skysčiu. Paaiškėjo, kad tai – šlapimas.
2021-02-22

Moteris nufilmavo, kokio netikėtumo sulaukė iš kavos baristos ant puodelio: nežinojo, kur dėti akis

„Starbucks“ klientė liko nustebusi, kai rado „slaptą“ raštelį ant kavos puodelio. Netrukus jos pasakojimas ir įrašas tapo tikra sensacija ir sulaukė daugiau nei 1,5 milijono peržiūrų. Daugelis „Starbucks“ klientų žino, kad pasakę vardo, nesulauks jo parašyto taisyklingai. Tačiau tikrai ne visi sulaukia ir slaptos žinutės ant kavos puodelio. Socialiniame tinkle „TikTok“ mergina paskelbė įrašą, kuriame parodė, ką netikėtai rado gerdama kavą.
2020-11-27

Alytaus gatvėmis vaikštinėjo „iki dantų“ ginkluotas kvaišalų prekeivis

Negali žinoti, ką kišenėse slepia praeiviai. Šiurpą kelia mintis, kad Alytaus gatvėmis vaikštinėjo „iki dantų“ ginkluotas kelis kartus teistas vyriškis.  Rugsėjo pradžioje Ulonų gatvėje policijos pareigūnai sulaikė 43-ejų metų vyrą, kuris su savimi turėjo birios medžiagos ryšulėlių, įtariama narkotinės medžiagos.  Tačiau tai ne visi turtai, kuriuos nešėsi vyriškis. Jo rankinėje policininkai rado du lenktinius peilius, o kelnių kišenėje aptiko šaunamąjį ginklą su šoviniais.
Kriminalai 2018-09-14

Vyras ryžosi itin skausmingai depiliacijai: jo reakcija priverčia kvatoti

Socialiniame tinkle „Instagram“ paplito vienoje Didžiosios Britanijos kirpykloje užfiksuotas vaizdas. Į kliento kėdę atsisėdo vyras, norėjęs, kad specialistai jam pašalintų ausų, nosies ir ant kaktos augančius plaukus. Pagyvenęs vyras nesitikėjo, kad depiliacija nėra labai malonus procesas. Kirpėjai ir aplinkui esantys žmonės negalėjo sutvardyti juoko, mat klientas sunkiai kentė skausmą. Jis rėkė, juokėsi, rodė liežuvį, purtėsi ir prunkštė.
2018-07-30

Viceministras paskelbė radikalią institucijas aptarnaujančios įmonės pertvarką

 Saugaus valstybinio duomenų perdavimo tinklo paslaugas valstybės institucijoms teikianti įmonė „Infostruktūra“ turėtų atsisakyti bent pusės klientų, kuriems ši paslauga nėra gyvybiškai reikalinga, sako krašto apsaugos viceministras.
Aktualijos 2018-01-04

Pareigūnai ėmėsi naujų veiksmų, sulaikę švirkštu moteris šiurpinusį vilnietį

Vilniaus policijos pareigūnai teismui perdavė švirkštu aukoms grasinusio plėšiko bylą. Liepos 24 dieną vaikinas, apsimetęs „klientu“ ir susitaręs dėl masažo, pateko į nuomojamą butą sostinės Nidos gatvėje. Ten 20-metei jis masažuotojai įrėmė į smilkinį daiktą, panašų į šaunamąjį ginklą. Įsibrovėlis pareikalavo atiduoti pinigus, o jei neatiduos, grasino nušauti. Nusikaltimo metu iš buto buvo pavogta daugiau nei 500 eurų, laikrodis, auskarai ir kiti daiktai.

Ketinate pirkti drabužius ar daiktus internetu – pagalvokite dar kartą

Šiais interneto laikais vis daugiau ir daugiau žmonių nesibaimina pirkti internetu. Juk tai taip patogu, greita ir susitaupo krūvos laiko. Tačiau ar tikrai esate įsitikinę, jog nenusipirksite „katės maiše“? Dažnai tokios milžiniškos parduotuvės, kaip amazon ar ebay susilaukia milijonų lankytojų per dieną, mat jose galima rasti visko, ko širdis geidžia. Pradedant nuo drabužių ir baigiant namų apyvokos daiktais.
2017-07-30

Po kelionės taksi – tiesiai į policiją

 Su keleiviais sukonfliktavęs taksistas apipurškė juos ašarinėmis dujomis, pranešė Klaipėdos policija. Nesutarimas tarp taksisto ir trijų 1966–1968 metais gimusių keleivių apie 22.30 val. Dragūnų gatvėje kilo dėl, keleivių manymu, per didelės kelionės kainos. Taksistas papurškė į juos ašarinių dujų, trenkė vienam iš vyrų ir jį spardė. Viešosios tvarkos pažeidimą tiria policija.
Kriminalai 2017-06-06

Policija ieško: tai pardavėją suktai apgavęs klientas

Spalio 14 d., apie 17.00 val., Telšiuose, Respublikos g., alkoholinių gėrimų parduotuvėje apsilankęs vyras, apgaulės būdu, prašydamas turimas eurų kupiūras iškeisti į didesnio nominalo vertės, galimai pardavėjai davė 100 eurų mažesnę pinigų sumą. Dėl įvykio Telšių apskrities vyriausiojo policijos komisariato Veiklos skyriuje vyksta tyrimas. Pareigūnai ragina pardavėjus būti budriais, nepasitikėti, iš pirmo žvilgsnio draugiškai ir mandagiai atrodančiais sukčiais.
Kriminalai 2016-10-25
REKLAMA
REKLAMA

Naktinių klubų vadovai turės stebėti, ar klientai nesisvaigina?

Seimas svarstys siūlymą naktinių klubų ir barų vadovus priversti stebėti, kad jų įstaigose nebūtų vartojami ir platinami narkotikai. Pastebėję ar įtarę narkotikų vartojimą, vadovai turėtų nedelsdami pranešti policijai, kitu atveju jiems grėstų baudos. Alkoholio kontrolės įstatymo ir Administracinių nusižengimų kodekso pataisas pateikė Sveikatos reikalų komiteto pirmininkė „darbietė“ Dangutė Mikutienė ir jos pavaduotojas konservatorius Antanas Matulas.
Aktualijos 2016-03-24

Degalinių klientai nori turėti galimybę pasirinkti?

Per savaitę daugiau kaip 8.000 degalinių klientų pareiškė nepritarę Alkoholio kontrolės įstatymo pataisoms, kuriomis siekiama degalinėse uždrausti prekiauti alkoholiniais gėrimais. Tiek žmonių pasirašė peticijas degalinėse, kurios priklauso Lietuviškų degalinių sąjungai. Lietuviškų degalinių sąjungos vykdančiojo direktoriaus Vido Šukio teigimu, degalinių klientai aiškiai išreiškė savo pozicija, kad tokie draudimai nėra problemos sprendimas.
2015-11-10

Atėję į restoraną galite nesulaukti užsakyto patiekalo?

 Ar dažnai susimąstote, kad atėję į restoraną ir užsisakę patiekalą, jo galite nesulaukti? Ir tai, ne šiaip grėsmė. Pasirodo, nemažai restoranų kasdien atsidarydami nežino – dirbs ar ne, mat iš Lietuvos masiškai bėga virėjai. Restoranų vadovai griebiasi už galvų.   „Tokia tragiška, kaip dar nėra buvę. Mes jau pernai sakėm, kad trūksta darbuotojų, bet aš manyčiau, kad šitie metai apogėjų pasiekė.
2015-08-09

Kokius žurnalus dažniausiai pasisavina įstaigų lankytojai?

 Jei gydytojo kabineto ar grožio salono laukiamajame neradote naujausio populiaraus žurnalo numerio, tai gali reikšti, kad jį negrąžinamai „pasiskolino“ prieš jus apsilankęs klientas. LRT.lt pašnekovai neslepia: iš grožio ir sveikatos paslaugas teikiančių įstaigų laukiamųjų dažniausiai dingsta populiarūs lengvo turinio žurnalai su daugybe nuotraukų, o rimtesni leidiniai lieka nepaliesti. „Tikrai taip, kartais klientai pasiima žurnalus iš stendų.
2015-03-24

„Plaštakės dalia“: vietoj uždarbio – bauda

Į Ukmergę seksualinių paslaugų teikti atvykusią „plaštakę“ ištiko akibrokštas, išvydus, kad „klientas“ savo automobilį suka į policijos komisariato kiemą. Apie tai, kad teikia seksualines paslaugas, dvidešimtmetė Ukmergės rajono gyventoja buvo paskelbusi viename iš internetinių portalų. Skelbimą pastebėję pareigūnai netrukus paskambino nurodytu telefonu. Mergina su pasiūlymu pasimylėti iš karto sutiko ir sutartą dieną atvyko į Ukmergę.
Kriminalai 2014-09-28

Ką padavėjai išdarinėja už jūsų nugaros?

Naujausi tyrimai rodo, kad darbuotojai maisto sferoje paprastai nėra tokie mieli ir malonūs, kokiais bando apsimesti, rašo opposingviews.com. Praėjusį mėnesį išspausdintas tyrimas rodo, kad 72 procentai padavėjai šaiposi iš klientų jiems negirdint, 65 procentai priverčia klientus ilgiau laukti užsakyto maisto, 11 procentų pasididina arbatpinigius neinformavę klientų, o 6 procentai gadina klientams tiekiamą maistą.
2014-09-18

„Swedbank“ mokėjimo kortelės klientus pasieks paštu

Nuo liepos mėnesio debeto mokėjimo korteles „Swedbank“ klientai gali gauti neišėję iš namų. Interneto banke užsisakius naują kortelę, ji klientus pasieks paštu – kortelė bus išsiųsta nurodytu adresu Lietuvoje arba užsienyje. Mokėjimo kortelės siuntimo paštu paslauga Lietuvos teritorijoje yra nemokama, siuntimo išlaidas padengs bankas. „Populiarėjant įvairioms elektroninėms paslaugoms vartotojai pastebimai savarankiškėja.
2014-07-07

ISM startuoliai žengia į rinką: jų klientų sąraše – didžiausios šalies telekomunikacijų kompanijos

Birželio mėnesį į LIetuvos technologijų rinką įsiveržė net aštuoni nauji žaidėjai. Po tris mėnesius trukusios verslo kūrimo programos ISM Inovatorių bazėje, technologinių verslų komandos jau skaičiuoja būsimą pelną. Nors startuoliai veiklą pradėjo vos prieš kelis mėnesius, jų klientų sąrašuose jau puikuojasi didžiausios Lietuvos telekomunikacijų bendrovės. „Technologinių verslų akceleracijos programą ISM Inovatorių bazėje pradėjo 21 startuolių komanda, turinti unikalią verslo idėją.
2014-06-18

„If“ – geriausiai klientus aptarnaujanti draudimo bendrovė Lietuvoje trečius metus iš eilės

Paaiškėjo 2014 m. Lietuvos ne gyvybės draudimo sektoriaus klientų aptarnavimo kokybės tyrimo rezultatai. Lietuvoje geriausiai klientus aptarnauja „If“, lyderio pozicijos neužleidžianti jau trečius metus iš eilės. Bendras visų draudimo bendrovių klientų aptarnavimo kokybės vidurkis yra 91,2% – toks rezultatas atitinka aukščiausią aptarnavimo kokybės standartą. Palyginus su 2013 m., aptarnavimo kokybės lygis sumažėjo 1,5% punkto.
2014-06-11

Trys pardavimų vadybininko klaidos, užmezgant kontaktą su klientu

Kontakto užmezgimas – vienas svarbiausių pardavimo etapų. Tačiau pardavimų vadybininkai dažnai susiduria su problema: pardavimų procesas pasibaigia tą pačią sekundę, kai klientas pakelia telefoną. Pardavimų ekspertas, VersloKursai.lt lektorius Kostas Zalatoris, išskiria tris klaidas, kurias daro vadybininkai užmegzdami kontaktą su klientu. 1. Savo paslaugas pradeda pardavinėti ne tam asmeniui. Vadybininkams nevisada pasiseka pasiekti būtent tą asmenį, kuris priima sprendimus.
2014-05-29

„PayPost“ skyriai aptarnavimu lenkia šalies bankus

„PayPost“ skyriuose klientų aptarnavimo kokybės rodiklis siekia 89,6 proc. ir yra 4,6 proc. aukštesnis nei bendrame bankų sektoriuje, rodo tyrimų bendrovės „Dive Lietuva“ atliktas tyrimas. Tokia apklausa surengta pirmąkart. „PayPost“ skyriai bankų sektorių lenkia klientui tinkamo pasiūlymo ar sprendimo pateikimu – 95 proc. (bankų sektorius – 87 proc.), sugebėjimu bendrauti – 95 proc. (bankų sektorius – 91 proc.), mokėjimu išsiaiškinti kliento poreikius – 79 proc. (bankuose – 67 proc.
2014-05-20

BTA: registruodami žalą, klientai ne tik pasakoja apie gyvenimą, bet ir bando pripiršti

Ne gyvybės draudimo bendrovės BTA skambučių centro ilgamečiai darbuotojai pirmomis pokalbio minutėmis gali nuspėti, iš kokio regiono skambina asmuo. Bendrovės skambučių centro darbuotojų teigimu, Kauno regiono gyventojai yra atviresni, labiau bendraujantys, vilniečiai – dalykiški, klaipėdiečiai – uždaresni, santūrūs, o šiauliečiai - priešingai, labai emocionalūs.
2014-04-28

Kodėl bankų įkainiai Lietuvoje didesni nei Latvijoje ir Estijoje?

Deividas Jursevičius, LRT radijo laida „60 minučių“, LRT.lt Bankų klientų interesus ginančios organizacijos atkreipia dėmesį, kad lietuviai Baltijos šalyse bankams už jų teikiamas paslaugas moka daugiausiai. Kai kurie įkainiai didesni tris kartus.
2014-04-25

Verslo pradžia: kodėl svarbu tinkamai aptarnauti klientus

Technologijos keičiasi taip, kad šiandien visi verslininkai nuolatos jaučia kontaktą su savo verslu, komanda ir visa industrija. Vis dėlto, kaip rašo portalas entrepreneur.com, kontaktas su klientais yra reitinguojamas žemiau nei pardavimas, marketingas ar pats verslo konstravimas, nors pirmasis yra vienas svarbiausių augančiam verslui ir prekės žeklui. Klientai ir yra tie, kurie nuolatos diktuoja, koks turi būti produktas ir kur verslui reikėtų pasitempti.
2014-04-22

Tauragėje policijos pareigūnai demaskavo nepilnametį kvaišalų platintoją ir jo klientus

Pirmadienio, balandžio 14-osios, vakarą, Tauragės apskrities vyriausiojo policijos komisariato pareigūnai sulaikė narkotines medžiagas įsigijusius ir gabenusius nepilnamečius, o vėliau ir pardavėją. Atlikus kratas pas įtariamuosius rasta 16 pakuočių su narkotine medžiaga, kaip įtariama, kanapėmis.
Kriminalai 2014-04-15

Profesionalios pagalbos jau sulaukė milijonas skambinusiųjų

Vienintelis Lietuvoje visą parą veikiantis bendrovės „Mano būstas“ Klientų aptarnavimo centras nuo veiklos pradžios jau sulaukė per 1 mln. skambučių. Daugiau nei trečdalis jų sudarė pranešimai apie gedimus vamzdynuose. „Mano būsto“ standartas siūlo vienintelį visą parą veikiantį specializuotą klientų aptarnavimo centrą Lietuvoje.
2014-04-03

Išaugo šviežių daržovių pardavimai

Pirmaisiais šių metų mėnesiais parduotuvėse pirkėjai dažniau sustodavo prie šviežių vaisių ir daržovių lentynų. Prekybininkų duomenimis, prekyboje pasirodžius šviežio, šių metų derliaus daržovėms, ženkliai šoktelėjo jų pardavimai. Tradicinių daržovių daugiau nuperkama vidutinio dydžio šalies miestuose, tuo metu didmiesčių gyventojai lentynose dažniau ieško egzotinių skonių, rašoma pranešime spaudai.
2014-03-21

Laiko taupyti negalima: vėliau jis brangsta

Tarptautinių kompanijų siekis įdarbinti daugumą Lietuvos informacinių technologijų (IT) specialistų sutapo su ekonomikos krize. Lietuviško kapitalo IT kompanijos „BlueBridge“ direktoriui Daliui Butkui abu veiksniai buvo akstinas tobulėti. Pats D. Butkus kompanijoje dirba jau 13 metų, o karjerą pradėjo nuo rinkodaros ir pardavimo direktoriaus pareigų. „Čia tuomet dirbo maždaug 30 žmonių ir buvo tik viena įmonė.
2014-03-21

Kliento dieną MAXIMA dovanojo pirkinių už daugiau kaip 24 tūkstančius litų

Minėdamas Kliento dieną prekybos tinklas MAXIMA klientus lepino netikėtomis dovanomis. Kiekvienam 500-ajam, apsipirkusiam tinklo parduotuvėse Lietuvoje ir pasinaudojusiam lojalumo kortele AČIŪ, grąžino visą apsipirkimo metu išleistą sumą. Net 686 klientai buvo pradžiuginti nemokamai įgytais pirkiniais, kurių bendra vertė siekia daugiau kaip 24 tūkstančius litų. „Kasdien MAXIMA parduotuvėse apsiperka apie 500 tūkstančių klientų. Džiaugiamės, kad jie renkasi mūsų parduotuves.
2014-03-20

Darbo rankų pradeda trūkti ne tik dėl sezoniškumo

Kiek seniau nei prieš dvejus metus, Lietuvoje įsigaliojus laikino įdarbinimo įstatymui, šia paslauga pirmiausia pradėjo domėtis didžiosios šalies įmonės, kurioms darbo rankų paprastai pritrūkdavo dėl sezoniškumo įtakos. Dabar darbuotojų nuomos paslaugas siūlančios bendrovės pastebi, kad tendencijas diktuoja ne tiek sezoniškumas, kiek besikeičianti bendra situacija darbo rinkoje.
2014-03-17

Maža Estija ir jos didžiulės idėjos

Estija dėl „Skype“ išgarsėjo dar prieš dešimtmetį, tačiau ir šiandien čia vienam gyventojui tenka daugiausiai startuolių lyginant su visa Europa, rašo BBC. Pavyzdžiui, kompanijos „Fitsme“ siūlomas virtualus rūbų matavimo sprendimas veikia 16 valstybių, o internetinių azartinių žaidimų operatorius „Playtech“ Londono akcijų biržoje vertinamas 2 mlrd. JAV dolerių.
2014-02-25

Bankomatai tolsta nuo klientų

Saulius JUŠKEVIČIUS Radviliškio miesto centre, prie vieno iš prekybos centrų panaikinus bankomatą, kuris aptarnavo SEB ir DNB bankų klientus, sulaukta gyventojų nusiskundimų dėl iškilusių nepatogumų. DNB banko atstovai tame nieko blogo neįžvelgia ir siūlo pasinaudoti „Perlo“ paslaugomis, kurios, deja, teikiamos ne visuose terminaluose. Nebeliko bankomato Prieš porą savaičių miesto centre buvo panaikintas DNB banko bankomatas. Jame pinigus galėjo išsiimti ne tik šio, bet ir SEB banko klientai.
2014-01-31

Ką daryti, kad klientai pamėgtų jūsų prekės ženklą

Vienas svarbiausių dalykų, kurių siekia įmonių vadovai – tai sukurti tokią strategiją, kuria vadovaujantis jūsų esami ar potencialūs klientai pamėgtų prekinį ženklą. Pastebima, kad šiais laikais rinkodara keliasi į skaitmeninę erdvę ir tai jau yra nebėra tik skaičiai, rašo inc.com. Dažnai pamirštama, kad klientai perka remdamiesi savo emocijomis, be to jiems svarbu kokį įvaizdį ar net jausmus kelia atitinkama prekė.
2014-01-24

Koks yra laimės receptas?

Violeta Melnikienė, LRT Klasikos laida „Kasdienybės kultūra“, LRT.lt Pasirodo, laimingiausi žmonės yra tie, kurie turi gerą artimą ryšį ir įdomų darbą, sako psichoterapeutė Genovaitė Bončkutė-Petronienė. Tačiau ir nemėgstamą darbą galima paversti įdomiu, įsitikinusi specialistė. Anot jos, yra būdas, kaip sužadinti kūrybiškumą, kad viskas, kas nepatinka, imtų patikti – reikia sugrįžti į vaiko būseną. „Kai išeini į kiemą, visai nekyla klausimas, ką veikti. Ten visada yra ką veikti.
2013-12-14

„Bitkoinai“ gali padėti jūsų prekės ženklui

Nors nėra sutariama, ar sparčiai populiarėjanti elektroninė valiuta „Bitcoin“ yra alternatyva įprastiems pinigams, ar veikiau dar viena finansų piramidė, niekas nepaneigs fakto, kad elektroniniai pinigai padeda verslui pritraukti klientų, rašo CNBC. Puikiausias „bitkoinų“ sėkmės įrodymas – milijardieriaus Richardo Bransono pareiškimas, kad norintieji užsisakyti bilietus į šio kuriamą kelionių į kosmosą programą, galės atsiskaityti ir elektronine valiuta.
2013-12-01

STT agentus su kiškio ausytėmis įsivaizduojantis A. Romanovskis: jie nesugeba tirti rimtų bylų

Edmundas Jakilaitis, LRT televizijos laida „Dėmesio centre“, LRT.lt „Nežinau, ar visi pareigūnai nesugeba dirbti savo darbo, tačiau tie, su kuriais man teko susidurti, dirbo sovietiniais metodais, kai reikia „išmušti“ prisipažinimą ir užversti bylą. Tačiau korupcijos bylos skiriasi nuo kriminalinių, jos reikalauja ir intelekto, ir analitinių gebėjimų. Deja, mūsų pareigūnams to trūksta“, – teigia lobistas Andrius Romanovskis, kuriam panaikinti įtarimai davus kyšį. STT klimpsta toliau.
Aktualijos 2013-11-13

Išradimai, kurių nesupranta: kodėl žlunga nauji produktai

Inovatoriams, siekiantiems įsitvirtinti Olimpo viršūnėje, neužtenka užimti jau esamą rinką, bet reikia kurti naują produktų kategoriją. Tačiau kyla natūralus klausimas: kaip sukurti naują produktą, kurio veikimą supras investuotojai ir vartotojai? Norėdami, kad juos geriau suprastų vartotojai, naujus produktus gamintojai priskiria jau esančioms kategorijoms. Visgi, kaip rašo portalas qz.com, kartais jos yra per siauros. Geriausiu atveju tokie produktai ir jų išradėjai yra nuvertinami.
2013-10-08

„Ryanair“ suprato: tyčiotis iš klientų nebegalima

Kompanija, pramynusi mažų kainų ir nesvetingo aptarnavimo oro kelionėse takus, susiprato – jos strategija ilgainiui turės keistis, rašo businessinsider.com. Airijoje įkurta bendrovė metų metus didžiavosi galinti keleivius skraidinti pigiau grybo bei nekreipti dėmesio į elementariausias šių užgaidas.
2013-10-08

Kaip socialinių tinklų fanus paversti ištikimais klientais

Kiekvienai įmonei malonu, kai turi daug fanų savo socialinių tinlų puslapiuose. Vis dėlto čia kyla iššūkis – kaip visus gerbėjus paversti ištikimais klientais, rašo „Entrepreneur“. Naujienų portale teigiama, kad tereikia turėti veiksmų strategiją, kaip fanus „išsiauginti“, kad šie taptų ištikimi jūsų klientai. Socialinių tinklų specialistas Danny‘is Maloney‘is su naujienų portalu „Entrepreneur“ dalijasi keliais patarimais.
2013-10-03

Apžvalga: taksistams pavojingiausia, kai tenka vežti apsėstus šėtono

 Taksistų užpuolimai nėra reti. Oficiali statistika neatspindi tikrosios padėties, nes dažniausiai taksi vairuotojai nesikreipia pagalbos į policiją – išsiaiškina su užpuolikais patys. Policijos suvestinėse atsiranda tik tie atvejai, kai taksistai būna sužalojami arba net nužudomi.
Kriminalai 2013-10-01

Prekybininkų kontrabanda triukai: kaip neįkliūti arba įkliuvus išsisukti

Edmundas Jakilaitis, LRT televizijos laida „Dėmesio centre“, LRT.lt Siekdami neįkliūti prekybininkai kontrabanda kruopščiai saugo patikimų klientų ratą, naudoja slaptažodžius, kartais net įsirengia stebėjimo kameras. Net ir pagauti, pasak policijos generalinio komisaro Sauliaus Skvernelio, jie lieka nenubausti: baudų nemoka, tačiau toliau gauna valstybės socialinę paramą. Visuomenės apklausos rodo, kad dauguma lietuvių linkę toleruoti nelegalią prekybą, visuomeninė iniciatyva „beseselio.

5 klaidos, dėl kurių žlunga karjera

Kiekvienas žmogus – savo nelaimės kalvis. Ypač, kai kalbame apie kilimą karjeros laiptais. Užtenka tik vieno neteisingo žingsnio… Kristi visada skausminga. Dvigubai skaudžiau, kai supranti, kad tu nukritai tik dėl savo kaltės. Pavyzdžiui, užlipai ant to paties grėblio, kaip ir visas legionas prieš tave. Ant kokio grėblio užlipama dažniausiai? Štai TOP 5 būdai greičiausiai sužlugdyti sėkmingai pradėtą karjerą.
2013-09-16

B. Obama: sveikinu, kad V. Putinas prisiima atsakomybę už savo „klientą“ B. al Assadą

JAV prezidentas Barackas Obama (Barakas Obama) sekmadienį transliuotame interviu sakė, jog yra patenkintas, kad Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas prisiėmė atsakomybę už savo "klientą" - Sirijos prezidentą Basharą al Assadą (Bašarą Asadą). B.Obama interviu "ABC News" taip pat paneigė, kad V.Putinas jį pergudravo, kai jis sutiko su susitarimu neutralizuoti Sirijos cheminių ginklų atsargas ir nepanaudojo JAV karinės jėgos. "Sveikinu jo dalyvavimą.
2013-09-16

Vartotojai pasiduoda nuolaidų iliuzijai

Nuolaidą skelbiantis procento ženklas – įprastas vaizdinys Vakarų pasaulio prekyvietėse. Panašu, kad viskas, nuo televizorių iki kasdienės buities prekių, parduodama už mažesnę kainą. Tačiau kiek dažnai nuolaidos būna tikros, klausia qz.com. Už pažeidimus baudžiama Pastaruoju metu vis garsiau kalbama apie pardavėjų teikiamas netikras nuolaidas. Jungtinės Karalystės (JK) prekybos centrų tinklas „Tesco“ už kainodaros sukčiavimą buvo nubaustas solidžia 300 tūkst. svarų sterlingų (1,2 mln.
2013-09-01

Į banką vyriškis atėjo nešinas peiliu

Antradienio rytą į banką Kaune, Maironio gatvėje, atėjęs vyriškis laikė rankose peilį, tačiau neatlikęs jokių veiksmų išbėgo iš banko. Praėjus kelioms akimirkoms jis puolė jį besivejantį apsaugos darbuotoją. Šiam apsigynus, vyriškiui pavyko pabėgti. Po kurio laiko banko klientas sulaikytas kavinėje Laisvės alėjoje. Paaiškėjo, kad tai keturiasdešimtmetis G. K., kuriam nustatytas 0,86 promilės alkoholio. Pažeidėjas uždarytas į areštinę.
Kriminalai 2013-08-21

L. Šimonis: didelių nuolaidų lietuviams daryti nereikia – vis tiek nupirks prekę

Vytenis Radžiūnas, LRT.lt Nesibaigiančios nuolaidos prekybos centruose pirkėjus veikia kaip narkotikai, tvirtina rinkodaros ir pozicionavimo konsultantas Linas Šimonis. „Žmonės tarsi „sėdi ant nuolaidų adatos“, ir prekybos centrai jau sunkiai išsiverstų be nuolaidų“, – tinklalapiui LRT.lt sako L. Šimonis. Be nuolaidos neatvers piniginės Įpusėjus vasarai prekybos centrai trimituoja apie akcijas ir išpardavimus.
2013-07-29

Lietuvos verslas tampa globalus

Trečdalis viso pasaulio verslumo vertės kuriamo produkto atsiranda Šiaurės ir Baltijos šalių regione, kuris sudaro kiek mažiau nei 3 proc. visos populiacijos. Situacija daug žadanti, tačiau klausimas kuria linkme ir kaip gali plėstis būtent lietuvių verslas ir ypač startuoliai. Svarbu rasti problemą Sėkmingų verslininku nuomone, labai svarbu identifikuoti verslo problemas ir susikurti bendraminčių ratą, nes tokiu būdu formuojama palanki aplinka, kuri leidžia generuoti produktyvias idėjas.
2013-06-03

„PZU Lietuva gyvybės draudimas“ pasidalino uždirbtu pelnu su klientais

Draudimo bendrovė „PZU Lietuva gyvybės draudimas“, įvertinusi 2012 metų rezultatus, gavo didesnį nei planuota investicijų pelną ir juo pasidalijo su savo klientais. Klientams prie garantuotų kaupiamojo draudimo įmokų palūkanų normų buvo papildomai pridėta nuo 1,4 proc. iki 1,8 proc. pelno. Tai triskart daugiau nei ankstesniais metais.
2013-05-14

10 paslaugų, kurias galima gauti nemokamai Kliento dieną

Šiemet trečius metus iš eilės kovo 19 d. minima Kliento diena. Idėjos autoriai tikina, jog privalo būti diena, kai galėtume padėkoti savo klientams už tai, kad jie yra. Vis dėlto, kol kas Lietuvoje gaji nuomonė, jog norint parodyti klientui jo svarbą, pakanka suteikti papildomą nuolaidą prekei ar skirti dovanėlę.
2013-03-19

Užsimaskavęs NASCAR lenktynininkas – gąsdinantis klientas

Galima įsivaizduoti, kad NASCAR žvaigždei Jeffui Gordonui iš jo draugams „Pepsi“ kompanijoje vieną dieną buvo taip nuobodu, jog jie nusprendė iškrėsti pokštą automobilių pardavėjui. Lenktynininkas buvo nugrimuotas kaip šiek tiek vyresnio amžiaus nerangus vyrukas, vėliau aprūpintas vaizdo kameromis ir nusiųstas į „Chevrolet“ atstovybę bandyti „Camaro“ kupė.
2013-03-13
Į viršų