dyzelgeitas
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „dyzelgeitas“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „dyzelgeitas“.
Buvęs „Audi“ vadovas po prisipažinimo dėl „dyzelgeito“ išvengė kalėjimo
Buvęs automobilių gamybos bendrovės „Audi“ vadovas Rupertas Stadleris, antradienį Vokietijoje pasibaigus jo „dyzelgeito“ bylos nagrinėjimui, sulaukė lygtinio nuosprendžio ir baudos, tapęs pirmuoju aukšto rango vadovu, nuteistu dėl 2015 metais automobilių pramonę sukrėtusio sukčiavimo dėl išmetamųjų teršalų skandalo.
Pagal praėjusį mėnesį sudarytą susitarimą dėl kaltės pripažinimo, R. Stadleris išvengė kalėjimo, nes prisipažino sukčiavęs dėl neatsargumo.
„Volkswagen“ Jungtinėje Karalystėje sumokės 193 mln. svarų „dyzelgeito“ skandale
„Volkswagen“ trečiadienį pranešė sumokėsianti 193 mln. svarų (242 mln. JAV dolerių, 226 mln. eurų) ieškovams Didžiojoje Britanijoje dėl 2015 metais kilusio dyzelinių transporto priemonių emisijų skandalo.
Vokiečių įmonė sulaukė ieškinių visame pasaulyje nuo tada, kai paaiškėjo, kad gamintoja klastojo taršos bandymų rezultatus, įdiegdama azoto oksido rodmenis mažinančius įrenginius savo gaminamuose automobiliuose.
Kolektyvinį ieškinį pareiškė ir maždaug 91 tūkst.
„Dyzelgeito“ skandalas: prasideda sukčiavimu įtariamų vadovų teismas
Vokietijoje ketvirtadienį prasidėjo vadinamajame dyzelgeito skandale sukčiavimu apkaltintų keturių buvusių „Volkswagen“ aukšto rango vadovų teismas, tačiau teisiamųjų suole kol kas nėra buvusio automobilių gamybos milžinės generalinio direktoriaus.
Kaltinamieji, kaip įtariama, organizavo komercinį sukčiavimą ir mokesčių vengimą.
„Dyzelgeito“ skandalas palietė ne tik „Volkswagen“: 1 iš gamintojų gresia baudžiamoji byla
Prancūzijos automobilių gamintojai „Peugeot“ Prancūzijoje gresia baudžiamoji byla „dyzelgeito“ skandale, susijusiame su išmetamųjų teršalų duomenų klastojimu bandymų metu, trečiadienį pranešė patronuojanti bendrovė „Stellantis“.
Panašūs kaltinimai jau buvo pateikti „Renault“ ir „Volkswagen“.
„Dar du „Stellantis“ padaliniai – „Automobiles Citroen“ ir „FCA Italy“ buvo iškviesti atvykti į teismą Paryžiuje atitinkamai birželio 10 dieną ir liepos mėnesį, atliekant tą patį tyrimą“, – sakoma „Stellan...
Prancūzijos prokurorai pareiškė kaltinimus „Volkswagen“ „dyzelgeito“ skandale
Vokietijos automobilių gamintoja „Volkswagen“ trečiadienį pranešė sulaukusi Prancūzijos prokurorų kaltinimų dėl sukčiavimo, susijusio su transporto priemonių išmetamų teršalų duomenų klastojimu.
Bendrovės pranešimas paskelbtas praėjus dienai, kai varžovė iš Prancūzijos „Renault“ informavo taip pat sulaukusi kaltinimų.
Populiarių naudotų automobilių savininkus vilioja tūkstantinėmis kompensacijomis
„Dyzelgeito“ skandalas – vienas didžiausių pastarojo dešimtmečio košmarų garsiausioms automobilių gamintojoms. Atskleista ne vienus metus egzistavusi CO2 emisijos klastojimo schema privertė įmones patuštinti pinigines ir sumokėti kompensacijas vairuotojams. Apie siūlymą atgauti pinigus užsimenama ir Lietuvoje, tačiau dalis advokatų tai pataria vertinti itin atidžiai.
„Volkswagen“ sumokėjo JAV vairuotojams 9,5 mlrd. JAV dolerių „dyzelgeito“ skandale
„Volkswagen“ automobilių savininkams Jungtinėse Valstijose, kuriuos Vokietijos automobilių gamintoja suklaidino įdiegusi taršos duomenis klastojančią įrangą, nuo 2016 metų sumokėjo maždaug 9,5 mlrd. JAV dolerių, pirmadienį pranešė JAV federalinė vartotojų apsaugos tarnyba.
Tarptautinis kilęs skandalas, vadinamas „dyzelgeitu“, smarkiai pakenkė „Volkswagen“ įvaizdžiui.
Automobilių gamybos milžinė 2015 metais prisipažino 11 mln.
„Dyzelgeito“ atgarsiai: Kanada traukia „Volkswagen“ į teismą
Kanados institucijos Vokietijos automobilių gamintoją „Volkswagen“ kaltina pažeidus vietos įstatymuose nustatytus reikalavimus dėl dyzelinių automobilių išmetamųjų teršalų kiekių.
Atitinkamas pareiškimas pirmadienį buvo paskelbtas Kanados aplinkos ministerijos svetainėje, praneša „Deutsche Welle“.
Iš viso išvardyta 60 kaltinimo punktų.
Ministerija mano, jog „Volkswagen“ 2008–2015 metais į Kanadą įvežė 128 tūkst.
Paliestiems VW skandalo vairuotojams informuoti – speciali pagalbos telefonu linija
Lietuvos vartotojų organizacijų aljansas įkūrė telefoninę informacijos liniją 8-700-55705, skirtą vairuotojams, nukentėjusiems dėl „dyzelgeito“ skandalo.
Jau anksčiau Aljansas skelbė, kad Lietuvos vairuotojams, įsigijusiems automobilį su nelegalia taršos rodiklius klastojančia įranga, siūlys kreiptis į Vokietijos teismus ir reikalauti kompensacijos.
„Pirmoji byla Vokietijoje, į kurią įsijungė net 15000 dalyvių, jau pasiekė teismą.
Kompensacijų dėl „dyzelgeito“ vairuotojai turi ieškoti užsienyje
Dyzelinių automobilių „Volkswagen“ savininkai, turintys taršos rodiklius klastojančius automobilius, kompensacijų turės ieškoti užsienio teismuose. Lietuvos vartotojų organizacijų aljanso tarybos narys Kęstutis Kupšys sako, jog Lietuvos vairuotojai tam turi nedaug laiko. „Lietuvos vartojams reikia susigriebti. Jie turi laiko, bet jau nebedaug. Europinėje erdvėje atsirado viena teisinga strategija.
REKLAMA
REKLAMA
„Dyzelgeitas“ ir techninė apžiūra. Ko (ne)reikia bijoti?
2015-ųjų kilęs bene didžiausias skandalas automobilizmo istorijoje, kai viešumon iškilo faktai apie „Volkswagen AG“ koncerno į beveik 11 mln. „Audi“, „Porsche“ ir „Volkswagen“ sumontuotą programinę įrangą, padedančią apgauti taršą matuojančius prietaisus, palietė ir Lietuvą. Suskaičiuota, kad mūsų šalyje yra beveik 7000 tokiu įžūliu būdu „patobulintų“ mašinų su EA189 kodu pažymėtais varikliais: 5099 lengvieji ir 1692 komerciniai automobiliai.
„Dyzelgeitas“ ir techninė apžiūra. Ko (ne)reikia bijoti?
2015-ųjų kilęs bene didžiausias skandalas automobilizmo istorijoje, kai viešumon iškilo faktai apie „Volkswagen AG“ koncerno į beveik 11 mln. „Audi“, „Porsche“ ir „Volkswagen“ sumontuotą programinę įrangą, padedančią apgauti taršą matuojančius prietaisus, palietė ir Lietuvą.
Suskaičiuota, kad mūsų šalyje yra beveik 7000 tokiu įžūliu būdu „patobulintų“ mašinų su EA189 kodu pažymėtais varikliais: 5099 lengvieji ir 1692 komerciniai automobiliai.
Volkswagen ir Audi pradeda koreguoti EA189 dyzelinius variklius ir Baltijos šalyse
Rūpestis klientų patogumu – vienas iš svarbiausių prioritetų diegiant variklių korekcijai skirtas technines priemones. Siekiant padidinti šių priemonių taikymo efektyvumą, probleminiai modeliai suskirstyti į kelias grupes.
Programinę įrangą planuojama koreguoti 1,2, 1,6 ir 2 litrų darbo tūrio EA189 varikliams. Tokių darbų atlikimo laiko normatyvas – mažiau, nei pusė valandos. Be to, 1,6 litro darbo tūrio varikliams priešais įsiurbimo kolektorių būtina įrengti srauto keitiklį.