comscore

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „comscore“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „comscore“.

Technologijų karai, kurie sudrebins 2018-aisiais: kas mūsų laukia šiais metais

Didžiosios JAV technologijų kompanijos 2017-uosius prisimins kaip sudėtingus, vien jau dėl sumažėjusio pasitikėjimo visuomenėje. Atėję 2018-ieji, nežada nieko daug geresnio, tačiau „Business Insider“ prognozuoja „ir gerų ir blogų naujienų“. Daugiausiai prasidėjusiais metais dėmesio bus skiriama „Amazon“ visa apimančiai plėtrai, „Disney“ žengimui į transliacijų internetu rinką bei papildytosios realybės bei dirbtinio intelekto burbulų likimo.

Tyrimas: naudojimosi internetu ir išmaniaisiais telefonais įpročiai Europoje

Rinkos tyrimų bendrovė „comScore“ paskelbė savo tyrimo, kurio metu bandė išsiaiškinti europiečių naudojimosi internetu tendencijas, rezultatus. Tyrimo metu išsiaiškinta, kad visoje Europoje internetu naudojasi 408,3 milijonai vartotojų, iš jų daugiausiai yra rusų tautybės (61,3 mln.). Tačiau, kad ir kaip įspūdingai atrodytų šie skaičiai, Europa anaiptol nėra labiausiai internetu besinaudojantis regionas. Azijos ir Ramiojo vandenyno regiono populiacija yra gerokai didesnės už Europos.
2013-03-25

„Facebook“ 2012-aisiais pralenkė „Google“

Kompanijos „Facebook“ ir „Google“ konkuruoja tarpusavyje ir bando nurungti viena kitą. Nors kova tęsiasi, iš naujausių statistinių duomenų, kuriuos pateikė „comScore“ agentūra, matyti, kad 2012-aisiais JAV populiariausia mobilioji platforma buvo „Facebook“. Visus metus „Facebook“ mėnesio unikalių lankytojų skaičius augo. Rugpjūtį kompanija pristatė naują „iOS“ įrenginiams skirtą programėlės versiją, kurią įsidiegus prisijungti prie socialinio tinklo tapo daug paprasčiau.
2013-01-25

„Gmail“ tapo populiariausia el. pašto paslauga

Remiantis duomenimis, kurios publikavo kompanija „comScore“, sekanti Pasaulinio Voratinklio duomenų srautą, „Gmail“ dabar yra pačia didžiausia pasaulyje elektroninio pašto tarnyba. Anksčiau šio titulo buvo nusipelniusi "Microsoft" paslauga "Hotmail". Lapkričio mėnesio „comScore“ ataskaita parodė, kad per nurodytą laikotarpį el. pašto tarnybą „Gmail“ aplankė 287,9 mln. unikali vartotojų iš viso pasaulio, tuo tarpu „Hotmail“ pavyko pasiekti „tik“ 286,2 mln. unikalių lankytojų.
2012-11-02

„Instagram“ tarp mobiliųjų vartotojų tapo populiaresniu už „Twitter“

Markas Zuckerbergas šiuo metu turbūt trina rakas. Jo investicija pasiteisino ir prieš pusmetį įsigyta kompanija „Instagram“ pralenkė vieną pagrindinių paties „Facebook“ konkurentų – „Twitter“. Dabar Zuckerbergas gali pasigirti, kad ir mobiliųjų vartotojų tarpe už „Twitter“ populiaresnis yra jo turimas įrankis. Naujausi statistiniai duomenys, kuriuos pateikia „comScore“, rodo, kad rugpjūtį „Instagram“ kasdien aplankydavo po 7,3 mln.
2012-10-03

Mobiliosios programėlės verslui: nauda ir patarimai

Mobiliosios programėlės greitai nebebus smulkaus verslo privalumas – jos taps būtinybe. Tyrimų bendrovė „comScore“ teigia, jog apie 40 proc. JAV mobiliųjų telefonų vartotojų per mėnesį parsisiunčia nors vieną programėlę. Tuo tarpu žiniasklaidos bendrovė „MTV Networks“ atliko tyrimą, kurio dėka paaiškėjo, jog 83 proc. aplikacijų vartotojų mano esantys „priklausomi“ nuo jų.
2012-04-07

Kaip sukurti mobiliąją aplikaciją?

Mobiliosios aplikacijos greitai nebebus smulkaus verslo privalumas – jos taps būtinybe. Tyrimų bendrovė „comScore“ teigia, jog apie 40 proc. JAV mobiliųjų telefonų vartotojų per mėnesį parsisiunčia nors vieną aplikaciją. Tuo tarpu žiniasklaidos bendrovė „MTV Networks“ atliko tyrimą, kurio dėka paaiškėjo, jog 83 proc. aplikacijų vartotojų mano esantys „priklausomi“ nuo jų.
2012-04-05

Kas antras išmanusis telefonas JAV valdomas „Android“

Kompanija „comScore“ paskelbė 2012-ųjų vasario pabaigos JAV mobiliųjų aparatų rinkos statistiką. Mobiliuoju ryšiu šalyje naudojasi apie 234 milijonus žmonių nuo 13 metų. Populiariausiais išlieka „Samsung“ aparatai, jie užima 25,6% rinkos. Antroje vietoje yra „LG Electronics“ su 19,4%, o trečioje „Apple“ – su 13,5% rinkos. Ketvirtoje vietoje yra „Motorola“, jos rezultatas – 12,8%, o penktoje – HTC su 6,3% rinkos.
2012-04-05

„Pinterest“ – uraganas socialinių tinklų rinkoje

Į socialinių tinklalapių rinką lyg viesulas įskriejo naujas projektas „Pinterest“ ir paprastumu bei patrauklumu sužavėjo milijonus vartotojų. Pamažu jo teikiamą naudą pastebi ir verslininkai. Skaitmeninės kartos amžiuje, kai kone kiekvienas paauglys turi asmeninį tinklaraštį, verslininkai neįsivaizduoja veiklos be interneto, o močiutės socialiniuose tinkluose gali dalytis savo auginamų gėlių nuotraukomis, išskirtinumu ir patrauklumu būtų sunku ką nors ir nustebinti.
2012-02-23

Vartotojai grįžta į „MySpace“

Atsinaujinęs socialinis tinklas „MySpace“ paskelbė, kad nuo gruodžio jo auditorija išaugo milijonu naujų naudotojų. „MySpace“ vyriausiasis operacijų direktorius Chrisas Vanderhookas pareiškė, kad dabar registracijų skaičius socialiniame tinkle padidėjo nuo nulio iki 40 tūkstančių per parą. Analitinė kompanija „comScore“ užfiksavo resurso informacijos srauto padidėjimą beveik 4% lyginant su gruodžiu. To socialiniame tinkle nebuvo fiksuojama jau metus.
2012-02-14
REKLAMA
REKLAMA

„Microsoft“ pirmą kartą aplenkė „Yahoo!“ JAV interneto paieškos rinkoje

Kompanija „comScore“ išplatino JAV interneto paieškos rinkos gruodžio mėnesio statistiką. Per paskutinį 2011-ųjų mėnesį amerikiečiai atliko daugiau nei 18,2 milijardo užklausų, tai 2% daugiau nei tų pačių metų lapkritį. 2010-ųjų gruodį šis skaičius siekė 16,4 milijardo. Ir toliau užtikrintai pirmauja „Google“ su 12 milijardų apdorotų užklausų ir 65,9% rinkos.
2012-01-13

Prognozuojama, kad po metų „Google+“ turės 400 milijonų vartotojų

Nepriklausomas ekspertas Polas Alenas paskelbė savo tyrimo rezultatus, kuriuose teigiama, kad po metų socialinio tinklo „Google+“ auditorija gali siekti 400 milijonų vartotojų. „Google+“ pradėjo veikti 2011-ųjų birželį, o jau gruodžio pabaigoje socialiniame tinkle jau buvo užregistruoti 62 milijonai žmonių. Didžiausiame socialiniame tinkle „Facebook“ šiandien užregistruota daugiau nei 800 milijonų vartotojų. Gruodį nauji nariai prie „Google+“ prisijungdavo greičiau nei įprasta.
2011-12-29

JAV išmaniųjų telefonų rinkoje viešpatauja „Samsung“

Rinkos tyrimų bendrovė „comScore" pateikė JAV mobiliųjų ir išmaniųjų telefonų rinkos rugpjūčio mėnesio tyrimo rezultatus. Skelbiama, kad šis tyrimas rėmėsi duomenimis apie 30 tūkst. JAV mobiliojo ryšio vartotojų. Iš viso mobiliuoju ryšiu šioje šalyje naudojasi maždaug 234 mln. žmonių, praneša „PCWorld.com". „comScore" teigimu, JAV labiausiai paplitę „Samsung“ gaminami mobilieji ir išmanieji telefonai. Jie užima 25,3 proc. visos JAV mobiliųjų telefonų rinkos.
2011-10-11

Per mėnesį „Google“ aplankė daugiau nei milijardas žmonių

Kompanijai „Google“ priklausančių tinklalapių auditorija per mėnesį viršijo vieną milijardą lankytojų. Tokius duomenis paskelbė bendrovė „comScore“. „Google“ tapo pirmąja interneto kompanija, per mėnesį pritraukusia tokį kiekį unikalių lankytojų. Antroje vietoje pagal lankomumą yra „Microsoft“ priklausančios interneto svetainės. Gegužės mėnesį jose apsilankė 905 milijonai žmonių. Socialinį tinklą „Facebook“ praėjusį mėnesį aplankė 714 milijonų žmonių.
2011-06-23

Internetinis dienraštis pralenkė JAV dienraščių flagmaną

Tik internete leidžiamas dienraštis „The Huffington Post„ populiarumu pralenkė  JAV dienraščių lyderio „The New York Times“ interneto svetainę, pranešė „Yahoo News". Rinkos tyrimų bendrovės „comScore" duomenimis, šių metų gegužės mėnesį interneto svetainė Huffingtonpost.com unikalių lankytojų skaičiumi pralenkė Nytimes.com. Gegužę „The Huffington Post„ internete aplankė 35,6 mln. skaitytojų, o „The New York Times“ - tik 33,6 mln.
2011-06-13

„Android" dalis JAV mobiliųjų OS rinkoje artėja prie 40 proc.

Bendrovė „ComScore" pateikė naujausią JAV mobiliųjų operacinių sistemų rinkos apžvalgą, paremtą šių metų balandžio mėnesio duomenimis. Tyrimas atskleidė, kad šiuo metu tarp JAV vartotojų populiariausi yra „Samsung" gamybos įprastiniai ir išmanieji mobilieji telefonai: šios bendrovės dalis sudaro 24,5 proc. visos JAV telefonų rinkos. Antroje vietoje – „LG Electronics" (20,9 proc.) ir „Motorola" (15,6 proc.) telefonai. Toliau seka „Apple" (8,3 proc.) ir RIM (8,2 proc.
2011-06-07

JAV mobiliųjų OS rinkoje pirmauja „iOS"

Rinkos tyrimų bendrovės „comScore" atlikto tyrimo duomenimis, „Apple" mobilioji operacinė  sistema „iOS"  Jungtinių Valstijų rinkoje gerokai lenkia konkurentus, šių metų pirmąjį ketvirtį užėmusi 59 proc. visos šios rinkos.
2011-04-20

Internetas labiausiai paplitęs Kanadoje

Bendrovė „comScore“ informuoja, kad labiausiai internetas yra paplitęs Kanadoje, kur juo naudojasi 68% šalies gyventojų. Prancūzijoje ir Didžiojoje Britanijoje šis skaičius siekia 62%, o Vokietijoje dar mažiau – 60%. Tarp JAV gyventojų internautų yra 59%. Nuo jų stipriai atsilieka italai, tarp kurių internetu naudojasi 36% šios šalies žmonių. Kanadiečiai internete praleidžia vidutiniškai 42 valandas per mėnesį. Praėjusiais metais jie naršė dviem valandomis trumpiau.
2011-01-04

„Facebook“ – trečias tinklalapis pagal lankomumą

Socialinis tinklas „Facebook“ ir toliau didina savo lankytojų skaičių. Bendrovės „comScore“ vertinimais, praėjusį mėnesį jis tapo trečiuoju pagal lankomumą pasaulio tinklalapiu. Lapkritį „Facebook“ apsilankė 648 milijonai unikalių lankytojų. Dėl to kompanija „Yahoo!“ buvo nustumta iš trečios į ketvirtą vietą. „Yahoo!“ praėjusiais metais apsilankė 630 milijonų žmonių. Spalį abiejų interneto svetainių lankomumas buvo beveik vienodas – 633 milijonai lankytojų.
2010-12-28

„Google“ dalis interneto paieškos rinkoje padidėjo

Bendrovė „comScore“ įvertino padėti JAV interneto paieškos rinkoje spalio mėnesį. Praėjusį mėnesį JAV interneto naudotojai iš viso 18,43 milijardo kartų kreipėsi į interneto paieškos sistemas. Tai 4% daugiau nei rugsėjį (17,67 milijardo). Praėjusių metų spalį paieškos sistemos apdorojo 14,31 milijardo užklausų. Tradiciškai interneto paieškos sistemų reitinge pirmauja „Google“. Bendrovės dalis per mėnesį padidėjo nuo 62,9% iki 64,3%. Prieš metus „Google“ kontroliavo 65,4% rinkos.
2010-11-23

„Google“ internete atidarė statistikos centrą

Bendrovė „Google“ kukliai, be fanfarų internete atidarė naują svetainę, skirtą makroekonomikos bei įvairių pramonės šakų statistikai – ir atskirose šalyse, ir globaliu mastu. „Google Internet Stats“ svetainėje skelbiami trečiųjų šalių pateikti statistiniai duomenys. Tarp informacijos šaltinių minimi „BusinessWeek“, „Comscore“, „Core Metrics“, „Datamonitor“, „Eurostat“, „Forrester“ bei visa eilė kitų bendrovių, organizacijų bei tyrimų centrų.
2009-09-11

„Yahoo!” atsinaujina

Interneto portalas „Yahoo!” antradienį pasitiks savo lankytojus atnaujintu dizainu, teigiama bendrovės pranešime. Paskutinį kartą „Yahoo!” dizainas buvo pakeistas 2006 metais. Bendrovės atstovų teigimu, naujasis portalo „veidas“ ne tik turėtų būti išvaizdesnis ir patrauklesnis. Portalas esą taps patogesnis naudoti ir padės lankytojams greičiau ir lengviau susirasti jiems reikiamą informaciją.
2009-07-21

„Wikipedia“ pakeis veidą

Laisvosios interneto enciklopedijos „Wikipedia“ plėtrą prižiūrinti organizacija „Wikimedia Foundation“ gavo beveik milijono dolerių dotaciją, pranešė naujienų agentūra AFP. 890 tūkstančių dolerių paramą „Wikipedia“ skyrė privatus JAV fondas „Stanton Foundation“. Pranešama, kad didžioji dalis šių pinigų bus panaudota „Wikipedia“ vartotojo sąsajai pertvarkyti ir patobulinti.
2008-12-05

Lapkritį pirmą kartą krito e. komercijos rinkos apimtis

JAV tyrimų bendrovė „ComScore“ praneša, kad lapkričio mėnesį užfiksuotas pirmasis e. komercijos apimties kritimas. Palyginti su pernai lapkričiu, šiemet rinkos apimtis krito 4 proc. Iki lapkričio 21 d. internete JAV vartotojai išleido apie 8,19 mlrd. dolerių, tuo tarpu tuo pačiu laikotarpiu pernai bendri pardavimai siekė 8,51 mlrd. „Nepaisant to, kad krenta benzino kainos, kas sumažina prekių pristatymo į namus kainas pardavėjams, rinka krenta daugiausia dėl neigiamų nuotaikų.
2008-11-27

JAV aptikta reklamą mėgstančių interneto vartotojų rūšis

Pusė paspaudimų ant visų JAV interneto svetainėse skelbiamų reklamų – vos 6 proc. interneto vartotojų nuopelnas, atskleidė bendras bendrovių „Starcom“, „Tacoda“ ir „ComScore“ tyrimas. Tyrimo autoriai tvirtina, kad šio tyrimo rezultatai verčia abejoti CTR (click through rate, reklamos pamatymų ir paspaudimų santykis) rodiklio reprezentatyvumu. Buvo išsiaiškinta ir daugiau keistenybių.
2008-02-14
Į viršų