algirdas čiburys
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „algirdas čiburys“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „algirdas čiburys“.
„Alita“ per dešimtmetį sieks įsitvirtinti tarptautinėse rinkose
2 mln. eurų į robotizavimą investavusi alkoholio gamintoja „Alita“ per dešimtmetį tikisi įsitvirtinti pasaulinėje rinkoje, sako gamyklą valdančios bendrovės „MV Group Production“ vadovas Algirdas Čiburys.
„Mūsų vizija yra nuoseklus augimas ir toliau.
Iš praeities į dabartį: nematytos Lietuvos šimtmečio nuotraukos spalvotai
Viena nuotrauka gali papasakoti daugiau už tūkstantį žodžių. O įspūdingos nuotraukos iš Lietuvos literatūros ir meno archyvo gali įamžinti valstybės šimtmetį – sukaktį, kuri gaivina tautinį pasididžiavimą, vienybę ir žvilgsnį į ateitį. Lietuvos šimtmečio istorija tapo pamatu unikaliam „Šimtmečio spalvų“ projektui, kuriuo „Stumbras“ per šiuolaikines technologijas sujungė įdomiausius istorijos kadrus. Projektas bendram darbui suvienijo 28 profesionalų komandą.
Alkoholinių gėrimų rinka toliau traukiasi
Alkoholinių gėrimų rinka Lietuvoje toliau nuosekliai mažėja – remiantis Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) duomenimis ir pačių rinkos dalyvių informacija, per pirmuosius devynis šių metų mėnesius visų rūšių legaliai parduodamų alkoholinių gėrimų įsigyta 5 proc. mažiau. Nuo 2007 m. bendra legalioji alkoholinių gėrimų rinka šalyje susitraukė 30 proc., o gyventojų netekome apie 16 proc.
„Stumbro“ gėrimų eksportas į Lenkiją augo daugiau nei 60 proc.
Didžiausio Lietuvos stipriųjų alkoholinių gėrimų gamintojo AB „Stumbras“ produkcijos paklausa užsienio rinkose auga – šiemet eksportuotas penktadalis visų pagamintų gėrimų. Eksportas į kaimynines šalis Lenkiją, Latviją ir Estiją lyginant su pernai metų duomenimis per pirmuosius 9 mėnesius išaugo 28,8 proc., o kitose eksporto rinkose 14,61 proc. „Lietuviškos produkcijos konkurencingumas užsienyje didėja.
Pristatė Lietuvoje sukurtą žolelių skonio degtinę
Parduotuvių lentynose pasirodė naujas produktas: pirmą kartą Lietuvoje – „Stumbro“ meistrų sukurta žolelių skonio degtinė „Devynerios“. Jos gamyboje naudojamas „Trejų devynerių“ trauktinės antpilas. „Lietuviai vis dažniau dairosi įdomaus, netikėto skonio produktų. Taikydami moderniausias technologijas sukūrėme analogų Lietuvoje neturinčio skonio gėrimą. Naujai interpretavome pažįstamą skonį.
Stumbras lietuviškai – auksinėmis raidėmis!
„Krizė nepasitrauks tol, kol neišstumsime jos iš savo galvos,“ – teigia AB „Stumbras“ rinkodaros direktorius Algirdas Čiburys.
Laikantis šio kredo, nepaisant visų krizių, rinkoje pasirodė atnaujinta „Stumbro“ „Lithuania Vodka“ auksinė degtinė, kuri pradeda naują eksporto strategijos plėtros etapą, kokybinėmis savybėmis lygiuodamasi į pasaulinio lygio gamintojus. Bendros investicijos į visos „Lithuanian Vodka“ šeimos atnaujinimą siekia per 2,5 mln.litų.
Degtindariai bankrotų atsižada, renkasi investicijas
Nors stipriųjų alkoholinių gėrimų pardavimas per porą metų sumažėjo perpus, o šiemet aptirpo dar trečdaliu, nelegalios alkoholio prekybos liūne skęstančius pirkėjus degtindariai bando prisivilioti naujais skoniais ir renkasi investicijas.
Algirdas Čiburys: Valstybės ir verslo vienybė
Dažnai girdime teiginių, kad sumažėjusį vidaus vartojimą gali kompensuoti eksportas, tačiau konkurencijai užsienio rinkose reikia kruopštaus pasiruošimo. Nežinomos valstybės gamintojams neįmanoma sulaukti deramo dėmesio.
Gamintojai patys rūpinasi prekių konkurencingumu: jie ir eksportuotojai nuolat investuoja į technologijas ir kokybę. Vis dėlto pavieniai gamintojai negali išspręsti problemų, atsirandančių dėl Lietuvos žinomumo trūkumo.
Stipriųjų gėrimų pramonė žlugdoma, o „nelegalai“ klesti
Stipriųjų gėrimų pramonė yra antra pagal dydį mokesčių mokėtoja Lietuvoje (2008 m. sumokėta apie 1 mlrd. Lt., įskaitant 696 mln. Lt akcizo).
Keliant akcizą stipriajam alkoholiui, mažėja gamyba, atleidžiami darbuotojai. Tuo tarpu naminukės ir kiti nelegalūs gamintojai trina rankomis – užsakymų tiek daug, kad nespėjama gaminti.
Akcizo kėlimas atneš neigiamų rezultatų
Nuo 2008 –ųjų akcizas stipriesiems alkoholiniams gėrimams padidintas 35 proc. (2008 m. – 20 proc., o 2009 m. – 15 proc.
„Stumbras“ pardavimai pernai sumenko
Vienos didžiausių Lietuvoje alkoholio gamybos bendrovių „Stumbras“ pardavimai praėjusiais metais sumažėjo 4,3 procento. Per visus 2008 metus buvo parduota produkcijos už 161,35 mln. litų, tuo tarpu 2007 metais pardavimai siekė 168,51 mln. litų.
Vien 2008 metų gruodžio mėnesio „Stumbras“ pardavimai sudarė 20,18 mln. litų ir buvo penktadaliu mažesni negu per 2007 metų tą patį laikotarpį, kai alkoholinių gėrimų pardavimai siekė 25,29 mln. litų, pranešė bendrovė per biržą.
REKLAMA
REKLAMA
Alkoholinių gėrimų bendrovės skaičiuoja nuostolius
Stipriųjų gėrimų gamintojai skelbia, kad bendrovių pardavimai, 20 proc. padidinus akcizus alkoholiui, stipriai krito. Teigiama, kad pardavimus sumažino ir šešėlinės rinkos augimas.
Paveikė ir šešėlinės rinkos augimas
Didžiausios Lietuvoje stipriųjų gėrimų gamintojos AB „Stumbras“ lapkričio mėn. pardavimai sudarė 14,75 mln. litų, t.y. net 15,2 proc. mažiau negu per tą patį praėjusių metų laikotarpį.
Pozicijas silpnųjų gėrimų rinkoje „Stumbras“ stiprina netradiciniais kokteiliais
Didžiausia Lietuvoje stipriųjų alkoholinių gėrimų gamintoja AB „Stumbras“ stiprina savo pozicijas alkoholinių kokteilių rinkoje ir pristato pirmuosius negazuotus kokteilius „Ozone Premium Cocktail“.
„Lietuvoje šie kokteiliai kol kas neturi analogų“, – teigia AB „Stumbras“ marketingo direktorius Algirdas Čiburys.
Alkoholio kaina šuoliuos aukštyn
Alkoholinių gėrimų pardavėjai praneša, kad šiais metais alkoholis kainuos gerokai brangiau. Didinti produkcijos kainas įmones verčia kylančios žaliavų kainos, brangstantis kuras, didėjantys darbuotojų atlyginimai, rašo „Lietuvos žinios“.
Apie būtinybę branginti alkoholį prabilo Alkoholiniais gėrimais prekiaujančių įmonių asociacija (AGPĮA), vienijanti daugiau nei 90 proc. stipriųjų gėrimų rinkos dalyvių.
Alkoholinius gėrimus brangins trečdaliu
Prekybininkai ir gamintojai sako, kad stipriųjų alkoholinių gėrimų kainos per šiuos metus išaugs daugiau nei 30 proc.
Prognozę trečiadienį paskalbė Alkoholiniais gėrimais prekiaujančių įmonių asociacija, vienijanti daugiau nei 90 proc. Lietuvos stipriųjų gėrimų rinką užimančių narių.
Ji aiškina, jog kainų šuolį lems auganti produktų savikaina, išaugę logistikos bei darbo užmokesčio sąnaudos.
Be to, bendri pardavimai esą sumažėjo, o fiksuotos sąnaudos lieka tos pačios.
Rusai įvertino lietuvišką degtinę
Rusijoje praeitą savaitę vyko "Prodexpo" – kasmetinė didžiausia specializuota maisto, gėrimų ir maisto produktų žaliavų paroda Rusijoje ir Rytų Europoje. Šiemet joje sulaukta daugiau nei 2 000 dalyvių iš 55 valstybių, ekspozicijos stendų plotas užėmė apie 43 tūkst. kv.
Degtindariai sulaukė įvertinimo
Koncernui „MG Baltic“ priklausančio didžiausio šalyje stipriųjų alkoholinių gėrimų gamintojo „Stumbro“ gaminama „Originali lietuviška“ degtinė įtraukta į prestižinį populiariausių pasaulyje prekės ženklų „Milijonierių klubo“ sąrašą, rašo "Lietuvos rytas". „Originali lietuviška“ degtinė – pirmasis Baltijos šalių prekės ženklas, patekęs į žurnalo „Drinks International“ sudaromą sąrašą.
"Stumbras" žengs į košerinius Izraelio tinklus
Koncernui "MG Baltic" priklausantis didžiausias Lietuvos stipriųjų gėrimų gamintojas "Stumbras" gavo specialų sertifikatą, kuriuo įrodoma, kad produkcija atitinka judėjų religijos reikalavimus. Bendrovė tikisi, kad apie 25 tūkst.